راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی مجموعه نرم‌افزاری جدید شرکت دایبولد نیکسدورف در مانی 2020

شرکت دایبولد نیکسدورف (Diebold Nixdorf) که از شرکت‌های پیشرو در حوزه تجارت متصل است در رویداد مانی 2020 امسال از مجموعه نرم‌افزاری جدیدی به نام Vynamic رونمایی کرد.

برخلاف مجموعه نرم‌افزارهای سنتی، Vynamic می‌تواند با از میان برداشتن سیلوهای مختلف یک کانال، نسل بعدی از یک کسب‌وکار چابک ایجاد کند و با ادغام راهکارهای موبایلی، شعب، دستگاه‌های خودپرداز، کیوسک‌ها، پایانه‌های فروش و فروشگاه‌ها، تجربه مصرف‌کننده یکپارچه‌ای را در اختیار مشتریان قرار دهد.

با یک موتور تراکنشی و تحلیلی مشترک، پلتفرم Vynamic می‌تواند افق‌های جدیدی برای افزایش عملیات در هر کانال ایجاد کند و در این افزایش عملیات به‌جای فناوری، خواسته مصرف‌کننده را در رأس کارهایش قرار دهد.

امروزه کسب‌وکارها تحت تأثیر اتفاقات مختلفی مانند بانکداری باز، تغییر مقررات و نوآوری‌های پرداخت هستند. معماری Open API مجموعه Vynamic کمک می‌کند تا تمرکز سنتی روی بخش‌های داخلی برداشته شود و به جایش امکان ایجاد همکاری متقابل میان مؤسسات مالی، خرده‌فروشان و ارائه‌دهندگان سرویس‌های پرداختی را فراهم می‌کند.

آلن کر معاون ارشد دایبولد نیکسدورف می‌گوید: «صنایعی که جزو مشتریان ما محسوب می‌شوند کارشان از انجام یک تراکنش ساده فراتر رفته است. مجموعه نرم‌افزاری Vynamic این شرکت با استفاده از بینش و شخصی‌سازی، تراکنش‌ها را به یک سری ارتباطات معنادار تبدیل می‌کند. Vynamic این توانایی را دارد تا سرعت تحولات دیجیتال را به‌طور اساسی افزایش دهد و مرکزیت مصرف‌کننده را بازتعریف کند.»

در رویداد مانی 2020، این شرکت از آخرین فناوری‌های نرم‌افزاری خودش رونمایی کرد:

بانکداری همراه Vynamic و خرده‌فروشی همراه Vynamic این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد تا تعاملات بهتری با مصرف‌کننده داشته باشند و خودشان را با روندهای جدید صنعت وفق دهند. بانکداری همراه Vynamic تمام نقاط اتصال را هوشمندانه‌تر می‌کند و با ارائه برخی شخصی‌سازی‌ها نحوه تعامل مصرف‌کننده را تغییر می‌دهد.

این شرکت آخرین پلتفرم تحلیلی داده‌هایش، به نام Vynamic Insights را نمایش داد. به کمک این پلتفرم کسب‌وکارها می‌توانند تصمیمات پیش‌بینی‌شده، سازگار و داده‌محور بگیرند.

منبع: The fintechtimes

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.