راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور بانک تجارت در نهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش

نهمین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کیش (اینوکس 2017) شامگاه دوشنبه هشتم آبان‌ماه طی مراسمی با حضور بانک تجارت در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک همراه با شرکت‌های هولدینگ مالی خود با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای بانک در حوزه خدمات الکترونیک و حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور را در معرض بازدیدکنندگان قرار داده است. کارشناسان حاضر در غرفه بانک تجارت در بخش‌های بازاریابی، بانکداری شرکتی، مدیریت سرمایه‌گذاری، طراحی و توسعه محصول، باشگاه مشتریان، بیمه تجارت نو، شرکت کارگزاری بانک تجارت و شرکت سیمرغ تجارت ضمن مذاکره با چندین شرکت سرمایه‌گذاری خارجی، آخرین برنامه‌های این بانک در زمینه حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی را ارائه و به سؤالات بازدیدکنندگان در هر یک از حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری پاسخگویی می‌کنند.

دکتر محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران، دکتر همتی رئیس‌کل بیمه مرکزی، کاپیتان جدیدی مدیرعامل شرکت کیش ایر و دکتر محسنی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از جمله بازدیدکنندگان از غرفه بانک تجارت در روز نخست برگزاری این نمایشگاه بودند.

نهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران طی روزهای 8 تا 11 آبان‌ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.