راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در گرجستان برگزار می‌شود

B2B FORUM محصولات فناوری ایران عنوان نخستین رویداد فناورانه ایران در گرجستان است که به‌زودی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، B2B FORUM محصولات فناوری ایران عنوان نخستین رویداد فناورانه ایران در گرجستان است. این رویداد به‌منظور استفاده حداکثری از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است تا متناسب با نیاز و ظرفیت شرکت‌ها برنامه‌ریزی برای حضور آن‌ها در این رویداد انجام شود.

مذاکرات تجاری، بخش اصلی و عرضه فناوری سه بخش مهم این رویداد هستند که در بخش اصلی سازمان‌های حمایتی، توسعه فناوری ایران و گرجستان و همچنین شرکت‌های علاقه‌مند به نمایش محصولات در وسعت بیشتر حضور دارند. در بخش مذاکرات تجاری فضا برای نمایش استند، کاتالوگ و یک میز B2B جهت انجام مذاکرات تجاری بر اساس حوزه فعالیت شرکت متقاضی در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود، تعداد جلسات بر اساس استقبال شرکت‌های گرجستانی بین 1 الی 3 جلسه خواهد بود.

همچنین در بخش عرضه فناوری یک میز و فضایی جهت نمایش استند و کاتالوگ معرفی محصولات در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد و در مدت 2 روز برپایی نمایشگاه بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بیش از 300 شرکت خصوصی و دولتی گرجستان از این نمایشگاه و محصولات بازدید می‌کنند.

حوزه‌های اصلی نمایشگاه محصولات مرتبط با زیست‌فناوری، فناوری ساخت‌وساز، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، انرژی‌های نو، فناوری اطلاعات و ارتباطات، برق و الکترونیک، فناوری نانو، کشاورزی، محصولات دارویی و پزشکی است. محل برگزاری نمایشگاه و جلسات رودررو، در سالن همایش‌های هتل BILTMORE واقع در مرکز شهر تفلیس بوده و این رویداد 26 و 27 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود. حمایت از این رویداد براساس آئین‌نامه‌های حمایتی کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.