راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هفت مؤسسه مالی و شرکت فین‌تکی برتر سال 2017 در ارائه تجربه مشتری

به‌تازگی مراسم اهدای جوایزی توسط Networld Media Group در شیکاگو و با حمایت Cineplex Digital Media برگزار شد. این مراسم به مؤسسات مالی نوآور و مصرف‌کننده محور و همین‌طور ارائه‌دهندگان فین‌تک اختصاص دارد که توانسته‌اند به هر نحو ممکن در بهبود و افزایش تجربه اعضا یا مشتریان مؤثر باشند.

مراسم اهدای جوایز، در کنار مراسم نشست «تجربه مشتری بانکی» در شیکاگو برگزار شد و در ادامه اسامی هفت بانک و فین‌تکی که جزو برترین‌ها در ارائه تجربه مشتری در سال 2017 بودند، به‌عنوان برندگان این مراسم مطرح شد:

.

Bank of America / به‌عنوان ارائه‌دهنده بهترین تجربه در شعب بانکی

داروان این مراسم درباره این بانک گفتند که: «Bank of America به‌خوبی توانسته نیروی انسانی‌اش را با تکنولوژی‌های پیشرفته در هم آمیزد. این بانک مثال خوبی از یک تجربه بانکداری آمنی چنل (Omnichannel) است.»

.

First Financial Northwest Bank / به‌عنوان ارائه‌دهنده بهترین تجربه شعب بانکی

نظراتی که درباره این بانک در این مراسم مطرح شد این بود که: «در شعب این بانک به‌خوبی می‌توان گرما و خوش‌آمدگویی را احساس کرد، فضای آن به‌خوبی و بسیار مناسب طراحی شده است و توانسته تعادل بسیار خوبی هم میان نیروهای انسانی و همین‌طور استفاده از تکنولوژی برقرار کند.»

.

Millennium BCP / به‌عنوان ارائه‌دهنده بهترین تجربه شعب بانکی

یکی از داروان درباره احساسی که نسبت به شعب این بانک دارد گفت: «علی‌رغم مدرن بود فضا، می‌توان گرمای خوشایندی را هم از جانب افراد حاضر در شعبه احساس کرد.»

.

NCR / به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده تجربه شعب دستگاه خودپرداز / سلف سرویس

به نظر یکی از داوران، ترکیب قابلیت‌های تلفن‌های هوشمند همراه با ارائه قابلیت‌های ویدیویی می‌تواند تجربه مشتری بسیار خوبی را برای مشتریان بانکی رقم بزند.

.

HDFC Bank / به‌عنوان ارائه‌دهنده بهترین تجربه موبایلی

به گفته داروان این مراسم، کاربردی بودن، مهم‌ترین بخش در هر اپلیکیشن است و به‌نظر می‌رسد که این بانک توانسته به‌خوبی مشتریان را به سمت اپلیکیشن بانکداری همراه خودش بکشاند و آن‌ها را راضی نگه دارد. همچنین باتوجه به قابلیت درک نیازهای مشتری و ارائه خدمات مناسب، کاربران بدون شک از این تجربه کاربری استقبال می‌کنند و هرچه بیشتر به‌دنبال بررسی ویژگی‌های این اپلیکیشن هستند.

.

FSS Adhaar Pay / به‌عنوان ارائه‌دهنده بهترین تجربه موبایلی

نظر یکی از داوران درباره این فین‌تک این است که: «Adhaar Pay به مردم هند این امکان را می‌دهد تا تکنولوژی‌های قدیمی، غیر دوستانه و کهنه را دور بیندازند. استفاده و به‌کارگیری از این اپلیکیشن بسیار آسان و ساده، به‌طور کلی دردسترس و نسبتا ارزان است.»

.

StrategyCorps BaZing / به‌عنوان بهترین ارائه‌دهنده تجربه موبایلی

نظر یکی از داوران مراسم درباره این فین‌تک این است که: «یک پیشنهاد جالب برای افزودن ارزش و مرتبط با اپلیکیشن‌های همراه بانک‌ها است. به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن مفید و کاربرپسند باشد» داور دیگری هم در این‌باره گفت: «راه بسیار خوبی برای بانک‌ها است تا بتوانند خودشان را متفاوت‌تر از دیگر بانک‌ها نشان دهند.»

منبع: Mobile Payments Today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.