راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ابزارهای ابری salesforce برای سازمان‌‌ها

همکاران سیستم- شرکت Salesforce که این روز‌ها به یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های بازار جهانی ابزارهای سازمانی تبدیل شده است، قصد دارد نرم‌افزار جدید خود مبتنی بر فضای پردازش ابری را که در زمینه خدمات فروش، ‌ بازاریابی و خدمات مشتریان فعالیت می‌کند روانه بازار کند.

این شرکت همچنین در تلاش است تا با افزایش تمرکز بر پلتفرم مقیاسی خود، فروش ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را بیشتر کند. این فرآیند در پی عرضه نسل جدید ابزار‌ها و خدمات توسعه یافته توسط یکی از شرکای Salesforce. com به نام ISV دنبال می‌شود تا به مشتریان کمک کند نسل آتی ابزار Social Enterprise را در اختیار داشته باشند. این اقدام به منظور جذب تعداد بیشتری از کاربران صورت می‌گیرد و امکان ارتباط لحظه به‌لحظه در بخش‌های مختلف سازمان را فراهم می‌کند.

توانایی شرکت Salesforce. com در زمینه توسعه ابزارهای سازمانی هفته گذشته در جریان برگزاری کنفرانس Dreamforce به نمایش درآمد و شرکت مذکور سعی کرد با معرفی چندین ابزار در زمینه Social Enterprise قابلیت‌های خود را در این زمینه نشان دهد.

این شرکت در جریان کنفرانس یاد شده همچنین توضیح داد که به سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت Infor که در زمینه تولید نرم‌افزارهای ERP فعالیت می‌کند، افزوده است تا از این طریق بتواند فرآیند پردازش و نگهداری از اطلاعات Back-Office در سازمان‌ها را بهتر از قبل دنبال کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.