پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راهاندازی شد
موسسه اعتباری کاسپین بهمنظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راهاندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه کاسپین، با ایجاد این امکان در وبسایت اصلی موسسه www.caspianci.ir، بهمحض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبتشده و تأییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه میشود.
شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار میگیرد و براساس زمانبندی تعیینشده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام میشود.
سلام
من توموسسه کاسپین حساب دارم
ا
لان چندماه که مارومعطل کردن
وجواب مارونمیدن
خداییش مااگرپولمون روتوامیدحلین گذاشتیم
فقط به خاطراین بودکه هم استانی هامون برن سرکار
وکمی ازمعظل بیماری استان حل شه
والان که مادچارمشکل شدیم جراپول خودمون نتونه دردمون رودواکنه
شماکه اون بالاهانشستیدوجرابه فکرمردم ومشکلاتشون نیستید؟؟؟؟
باسلام تواستان کهگلویه وبویراحمدهنوزهیچ پولی ازکاسپین مادیافت نکردسم توراخداپیگیری کنید
باسلام من یکی از مشتریان کاسپین الزهرا مشهد هستم که مدت چهار سال است برای گرفتن پول خود که زیر نود میلون است هر روز مراجعه میکردم ازسود پولم فقط تا اخر ساعت اداری علاف بودم صد هزار تومان دریافت میکردم ایا وجدانن درست است من که یک خانم کارگر تنها ومعلولیت جسمی دارم وتنها زندگی میکنم بیست میلیون از پولم را به عنوان سود مسدود کنند در صورتی که اعتبار وارزش پول من به همان سودش بستگی داشت به نظر شما پولی که اعلان سی میلیون تومان کامل یکجا بهم دادند چکار میتونم بکنم کارم را به خاطر از دست دادن بینلی چشم چب ازدست دادم تورا خدا مشکل مرا برسی کنین باتشکر