پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تغییر شماره مرکز ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریورماه
در راستای ایجاد ارتباط متقابل و بهتر مشتریان با بانک سینا شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان این بانک به 5 رقم کاهش یافت و از اول شهریورماه سال جاری هموطنان میتوانند با شماره تلفن 41731-021 تماس بگیرند.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این مرکز با بهکارگیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوریهای نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاعرسانی درزمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی هموطنان در این زمینه خواهد بود.
دریافت و پیگیری کلیه مشکلات درزمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز ازجمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه میشود. همچنین در صورت مفقودی یا سرقت کارتهای بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز میتوان کارت خود را مسدود کرد.
این مرکز همچنین آماده دریافت پیشنهادها و انتقادهای هموطنان درزمینههای مختلف عملکردی در بانک سینا است.