راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پورتال وب و نسخه جدید اندروید «ایرانسل من» ارائه شد

پورتال وب «ایرانسل من» امکان کنترل و مدیریت حساب ایرانسلی را برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق مرورگر وب امکان‌پذیر کرده است. همچنین ایرانسل نسخه جدید اندروید این اپلیکیشن با رابط کاربری بهبود یافته و دسترسی آسان و سریع‌تر به منوهای پرکاربرد را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با استفاده از ایرانسل من، مشترکان ایرانسل می‌توانند به‌راحتی شارژ و بسته اینترنتی خریداری کنند و میزان مصرف اینترنت، هزینه‌های تماس و پیامک‌های خود را مدیریت کنند. این اپلیکیشن همچنین امکان مدیریت مصرف، خرید و پرداخت حساب ایرانسلی را برای کاربران فراهم کرده است. مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل (آی‌سیم) نیز با استفاده از «ایرانسل من» می‌توانند به‌راحتی قبض‌های دوره‌ای را پرداخت و حساب ایرانسلی خود را مدیریت کنند.

برخی دیگر از ویژگی‌های ایرانسل من، شامل نمایش اطلاعات حساب، باقی‌مانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقی‌مانده بسته اینترنت، مدیریت حساب چندکاربره، نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن، مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آن‌ها به مکالمه یا پیامک، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب و نیز مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش‌افزوده و امکان عضویت و لغو عضویت در آن‌ها اشاره کرد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای ورود به پورتال وب «ایرانسل من» به نشانی my.irancell.ir مراجعه کنند. همچنین دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید ایرانسل من از طریق وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/myirancell و نیز فروشگاه‌های اپلیکیشن اندرویدی Google Play Store و کافه بازار امکان‌پذیر است.

نسخه جدید iOS اپلیکیشن «ایرانسل من» نیز به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.