راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ساختمان جدید بخش اجرا و پشتیبانی سیستم ستاد افتتاح شد

ساختمان جدید بخش اجرا و پشتیبانی سیستم ستاد (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) روز گذشته به‌صورت رسمی افتتاح شد. مرکز تماس این سیستم با شماره تلفن 41934-021 فعالیت خود را رسماً دوشنبه، بیست وسوم مردادماه با حضور فریبرز چگینی مدیرعامل شرکت بهسازان ملت، علی گلزاری مدیرعامل شرکت شقایق، حامد تنها عضو هیئت‌مدیره بهسازان ملت، حسین طاهباز توکلی مدیر پروژه ستاد، بهزاد کشامی معاونت اجرای سامانه ستاد، محمدکرم شایسته مدیر بازاریابی و توسعه بازار ستاد، علی اژدری و علیرضا ناظری آغاز کرد.

ساختمان جدید بخش اجرا و پشتیبانی سیستم ستاد
ساختمان جدید بخش اجرا و پشتیبانی سیستم ستاد

سیستم ستاد، سامانه‌ای دولتی تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تمام سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی طبق تبصره 5 ماده 169 قانون مالیات‌های مستقیم موظف و مکلف شده‌اند همه خریدها، مناقصه‌ها و مزایده‌های خود را از طریق این سامانه انجام دهند و معاملات خود را در این سیستم ثبت کنند. مهندس چگینی مدیرعامل شرکت بهسازان هدف اصلی از راه‌اندازی این سیستم ملی را تلاش دولت برای شفافیت بیشتر مخارج، هزینه‌ها و خرید و دریافت خدمات و محصولات بهتر اعلام کرد.

بخش اجرا و پشتیبانی این سیستم که پیش‌ازاین با شماره تلفن 27313131-021 پاسخگوی مخاطبان خود بود، روز گذشته با شماره تلفن جدید 41934-021 به‌صورت رسمی افتتاح شد. بیش از 130 فرد در سیستم ستاد فعال هستند که 75 نفر از آن‌ها در بخش اجرا و پشتیبانی مشغول هستند.

2 دیدگاه
  1. علی اکبر گزی می‌گوید

    سلام… ببخشید بنده دارای شرکت رتبه 5 ابنیه و تاسیسات هستم و در سیستم تدارکات ثبت نام و گواهی الکترنیکی هم دریافت کرده ام ولی در مرحله آخر ثبت نام دچار مشکل شده ام و تایید انجام نمی‌شود… لطفا کمک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.