راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تأکید مدیران بانک کشاورزی و ایران ارقام بر توسعه همکاری‌ها

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام، در نشست کافه ATM که با حضور دکتر عابد آفتابی، مدیرعامل و مدیران توسعه بازار و امور مشتریان شرکت ایران ارقام و محمدرضا غفوری مدیرکل امور مشتریان و حسینی‌فر مدیرکل اداره خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی همراه بود؛ محصول جدید صراف که از قابلیت‌های ویژه دستگاه خوددریافت-خودپرداز(cash recycler) است، معرفی شد و زمینه‌های همکاری جدید میان بانک کشاورزی و این شرکت موردبررسی قرار گرفت.

در این نشست، عابد آفتابی، مدیرعامل ایران ارقام، بانک کشاورزی را یکی از مشتریان و شرکای راهبردی این شرکت دانست و گفت: ما سعی می‌کنیم تا علاوه بر ارائه به‌روزترین محصولات و خدمات بانکی به مشتریان و نظام بانکی، به تقویت همکاری‌ها با بانک کشاورزی درزمینهٔ توسعه دولت هوشمند، ورود به بازارهای جدید با مشارکت بانک و خلاقیت در ارائه سرویس‌های جدید به مشتریان بانکی بپردازیم.

محمدرضا غفوری، مدیر فروش بانک کشاورزی نیز ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران ارقام بیان کرد: «بانک کشاورزی در جهت بهره‌گیری از محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک مایل است تا همکاری‌های مشترک خود را با این شرکت گسترش دهد.»

همچنین در این جلسه و در جریان بازدید از کافه ATM و نمایشگاه تخصصی محصولات ایران ارقام، گزارش مبسوطی از توانمندی‌ها، خدمات و امکانات سخت‌افزاری دستگاه خوددریافت-خودپرداز و سامانه صراف و کیوسک بانکی و کیوسک (Cashless) و نرم‌افزاری به‌ویژه محصول هوش تجاری (BI)  و سامانه صراف از سوی مدیران توسعه بازار و امور مشتریان و مدیران سامانه‌های بانکی شرکت ایران ارقام ارائه شد.

سامانه صراف یکی از محصولات راهبردی ایران ارقام است که باقابلیت تبدیل ارز به ریال و برعکس می‌تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران و شهروندان خارجی و داخلی در مراکز گردشگری، هتل‌ها و فرودگاه‌ها و پایانه‌های حمل‌ونقل کشور باشد.

این سامانه یکی از خدمات ارزش‌افزوده دستگاه خوددریافت-خودپرداز یا Cash Recycler است که می‌تواند با شناسایی بارکد گذرنامه گردشگران خارجی به ایران خدمات تبدیل ارزهای خارجی به ریال را انجام داده و با محاسبه قیمت روز ارز به آن‌ها به وجه نقد یا کارت هدیه ارائه کند.

خدمات سامانه صراف تنها مختص شهروندان خارجی نیست بلکه شهروندان و مشتریان ایرانی نیز می‌توانند با کمک کارت‌های بانکی خود، ریال خود را به ارز تبدیل کنند.

خوددریافت-خودپرداز علاوه برداشتن تمام توانمندی‌های موجود خودپرداز، قابلیت دریافت اسکناس از مشتری را دارد تا پس از کنترل و شناسایی 100 درصدی، اسکناس‌های سالم و غیر جعلی را دریافت و ضمن واریز آنی پول به‌حساب کارت مشتری، به چرخه پرداخت وجه، منتقل کند. از دستگاه خوددریافت و خودپرداز می‌توان به‌عنوان یک صراف و تبدیل ریال به ارز و برعکس استفاده کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.