راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افتتاح اینترنتی حساب سپرده پس‌انداز در بانک انصار بدون مراجعه به شعبه

امکان افتتاح سپرده پس‌انداز، بدون نیاز به حضور اولیه در شعب از طریق سایت بانک فراهم شد. از این پس افتتاح اینترنتی حساب سپرده پس‌انداز در بانک انصار مقدور می‌شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی و تبلیغات بانک انصار، با ایجاد این قابلیت در سایت بانک متقاضیان افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز می‌توانند نسبت به افتتاح سپرده برای خود و یا سایر اعضای خانواده، صرفاً بااطلاع از مشخصات شناسنامه‌ای و کارت ملی این افراد، اقدام کنند.

با راه‌اندازی این امکان جدید که برای اولین بار در شبکه بانکی توسط بانک انصار ایجاد شده است، بخش اعظمی از فرآیند مراجعه اولیه به شعبه و تشریفات افتتاح حساب تسهیل شده و متقاضیان می‌توانند به‌راحتی از طریق بستر اینترنت، در بانک انصار افتتاح حساب کنند.

این قابلیت می‌تواند حجم ورودی مشتریان جدید را به بانک افزایش داده و با مدیریت صحیح و مشتری مداری همکاران گرامی در شعب، مشتریان جدید با سایر محصولات و خدمات بانک آشنا شده و از خدمات مطلوب بانک انصار استفاده کنند.

12 دیدگاه
  1. مجدی می‌گوید

    از نزر خوبی

  2. امیرحسین عباسپور می‌گوید

    بانک بسیار عالی است

  3. زهرا می‌گوید

    اینترنتی نخواستیم حضوری هم رفتم کپی اجاره نامه و تاییدیه کدپستی از اداره پست هم میخواست که کلا منصرف شده
    برای یه افتتاح حساب انقدر تشریفات لازمه واقعاااا؟؟؟

  4. ناشناس می‌گوید

    واقعا نفهمیدم برای افتتاح حساب چه نیازی به سند ملک یا اجاره نامه معتبر هست ؟؟؟؟

  5. حسن می‌گوید

    سلام من در بانک انصار حساب داشتم ولی چندین سال از این حساب کار نکردم ولی امروز هرچه تلاش کردم با شماره سپرده وارد حساب بشم نشد بعد با شبا خواستم بازم نشد بعد یه جای نوشته بود شماره شبا رو تبدیل به شماره حساب کنه باز وصل شد به درگاه ومبلغ 2000 هزار تومان پرداخت کردم باز نشد آخرش نفهمیدم معنی بانک اینترنتی وارد حساب بشید چیه فقط ازار واذیت میشم ماه مردم بیگناه هر کسی به طریقی دل ماه میشکند والا از یه طرف دولت میگه تا صد میلیون یا پنجاه میلیون ضامن نمیخواد ولی میری بانک نوبت وامت رسید برای صد میلیون قسمت وام یه برگه میده دستت برو سه تا ضامن کسر از حقوق بیار اخه مرد مومن من کیو دارم ضامن کسر از حقوق بده خوب هیچی قید وام زدم این همه هم با حساب کار کردم ولی ماه مردم شدیم توپ بازی دولت مردان و بانکها یعنی هر اداره ای بری همینجوره جواب سر بالا میدن تا میخوای حرف بزنی هزار تا برچسب میزنن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.