راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از برندگان جشنواره تپش در هر تراکنش و مشتریان وفادار همراه کارت تقدیر شد

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جشنواره تپش در هر تراکنش و مشخص شدن برندگان این جشنواره مراسم اهدا جوایز این جشنواره در تاریخ 28 تیرماه برگزار شد. برندگان خوش‌شانس این جشنواره و 8 نفر از مشتریان همراه‌کارت با بیشترین امتیاز به این مراسم دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، کورش عباسی مدیر برند و ارتباطات شرکت ارتباط فردا، با اشاره به فضا و سبک‌کاری این شرکت در پارک فناوری پردیس و تأثیر مثبت این سبک‌کاری در ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان، در خصوص دلیل اجرای این جشنواره و انتخاب جوایز و روند و اقدامات اجرایی این جشنواره از ابتدا تا پایان توضیحانی ارائه کرد.

سپس رضا شکیبانیا مدیرعامل شرکت فناوری همراه پیدا، در مورد تاریخچه همراه‌کارت از سال 93 تاکنون با حاضرین صحبت کرد، شکیبانیا افزود بسیاری از اپلیکیشن‌های پرداخت در این سال‌ها به بازار اضافه شدند، اما همراه‌کارت با بالا نگه‌داشتن سطح کیفی خود سعی کرده است تا بر اساس نیازهای مشتریان نسخه‌های جدید ارائه دهد.

او گفت: «نسخه جدید همراه‌کارت با اضافه شدن بانک‌های جدید به‌عنوان مبدأ تراکنش ارائه شده است و کماکان تجربه کاربری بالای این اپلیکیشن و عدم نیاز به رجوع به شعبه برای استفاده از آن، مزیت اصلی رقابتی آن است.»

در ادامه مراسم ابتدا با دعوت از مشتریان وفادار همراه‌کارت که بالاترین امتیاز کل و بالاترین امتیاز خرید خدمات مختلف را داشتند، از آن‌ها تقدیر شد و هر مشتری پس از دریافت جایزه خود، در مورد همراه‌کارت پیشنهادات خود را ارائه کرد. از نکات قابل‌توجه پیشنهادات سازنده مشتریان و آشنایی کامل ایشان با همراه‌کارت و تأکید او بر تجربه کاربری بالا و دسترسی امن و آسان به این اپلیکیشن پرداخت بود.

مراسم اهدا جوایز جشنواره تپش در هر تراکنش با اهدای جوایز بزرگ این جشنواره به برندگان اصلی به پایان رسید. در این بخش به‌قیدقرعه به سه نفر از مشتریان معادل نقدی جایزه سفر به حیات‌وحش آفریقا، به دو نفر معادل نقدی سفر به جنگل‌های آمازون و به یک نفر معادل نقدی سفر به قطب شمال اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.