راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی در 10 بهمن‌ماه

دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی همزمان با «اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور» در 10 بهمن‌ماه 96 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. برگزیدگان این جایزه، در «اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور» معرفی و موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی در سه سطح سازمانی زبدگی دیجیتالی (Digital Mastery)، نوآوری دیجیتالی (Digital Innovation) و رهبران دیجیتالی (Digital Leaders) به ارزیابی و معرفی برگزیدگان خواهد پرداخت.

جایزه ملی تحول دیجیتالی با هدف ارزیابی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتالی طراحی شده است. یکی از اهداف عمده این جایزه، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان‌ها، رهبران و متخصصین این حوزه است.

دوره نخست جایزه ملی تحول دیجیتالی ایران هم‌زمان با اختتامیه سومین کنفرانس سیستم‌های اطلاعاتی در دوازدهم بهمن‌ماه 95 با حضور 18 سازمان معتبر کشور برگزار شد و از برگزیدگان آن در بهمن‌ماه 95 تقدیر شد. به کلیه سازمان‌های شرکت‌کننده در نخستین دوره جایزه، گزارش بازخورد اختصاصی به‌صورت تفصیلی ارائه شد تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده در این گزارش، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتالی خود را موفق‌تر طی کنند.

همچنین می‌توانید گزارش راه پرداخت از برندگان نخستین جایزه ملی تحول دیجیتالی ایران را در مطلب «برندگان نخستین جایزه ملی تحول دیجیتالی ایران / به همراه گزارش تصویری» ببینید.

سازمان‌های متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مدل ارزیابی، شرایط ثبت‌نام و تقویم زمانی دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی، می‌توانند به سایت www.dtaward.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.