راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان ارسال پول در نسخه به‌روزشده اپلیکیشن اسکایپ

اسکایپ (Skype) با همکاری پی‌پل (Paypal) قابلیت جدیدی به اپلیکشن خود اضافه کرده است و به کاربرانش در 22 کشور دنیا این امکان را می‌دهد که در نسخه به‌روزشده اپلیکیشن موبایلی اسکایپ بتوانند به دیگر کاربران اسکایپ پول ارسال کنند.

در حال حاضر اپلیکیشن اسکایپ بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است و حدود 300 میلیون کاربر فعال دارد. برای استفاده از ویژگی جدید اسکایپ، کاربران بایستی آخرین نسخه موجود از این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند. سپس زمانی که درحال مکالمه با فرد موردنظر هستند، گزینه «Find» را در نوار بالای صفحه انتخاب و مبلغ مورد نظر را وارد کنند و در نهایت با انتخاب گزینه ارسال، تراکنش ارسال پولشان را انجام دهند.

این سرویس فقط برای ارسال پول به دوستان و آشنایان در نظر گرفته شده است و نمی‌توان از آن برای پرداخت کالا و یا یک سرویس استفاده کرد.

همچنین اگر شما از حساب پی‌پل و یا کارت نقدی خود در ایالت متحده، پول موردنظرتان را ارسال کنید، نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارید اما اگر بخواهید از کارت اعتباری برداشت پول انجام دهید، بایستی 3.4 درصدی از تراکنش به اضافه 0.30 دلار هم بابت کارمزد ارسال پول پرداخت کنید.

در این چند وقت، پی‌پل برای ثبات و تقویت بیشتر موقعیت خود دست به اقدامات بسیاری زده است. علاوه بر مشارکتش با اسکایپ، این شرکت به‌تازگی همکاری با سامسونگ‌پی، اندرویدپی، Baidu و بانک‌های Citi و Chase نیز داشته است. (+) (+)

اما کار به همن‌جا ختم نمی‌شود و پی‌پل در حوزه تکنولوژی و فناوری هم اقداماتی انجام داده است؛ ازجمله معرفی انتقال فوری پول، همکاری و مشارکت با دستیار صوتی هوشمند Siri و پشتیبانی از فرایند پرداخت در برنامه‌های iMessage، Slack و Microsoft’s Outlook.com.

در حال حاضر سرویس پی‌پل در ایالت متحده، انگلستان، استرالیا، بلژیک، کانادا، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایرلند، ایتالیا، لتونی، لوگزامبورگ، جزیره مالت، هلند، پرتغال، سان مارینو، اسلوونی، قبرس، اسلواکی و اسپانیا فعال است.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.