راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره میشله مور، رئیس بخش دیجیتال بانک آمریکا بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / نشریه آمریکن بنکر اخیراً مور را به‌عنوان بانکدار دیجیتال سال معرفی کرده و گفت‌وگویی متفاوت و غیرمرسوم با او انجام داده است؛ گفت‌وگویی صمیمی و خودمانی او از برنامه‌ها و اهداف کاری تا شرکت در مسابقات ماراتن می‌گوید. مور دو فرزند دارد؛ اریک هشت‌ساله و جیک هفت‌ساله است. آن‌ها ۱۴ ماه اختلاف سنی دارند و هم‌قدوقواره یکدیگر هستند. آمریکن بنکر وقتی از او می‌پرسد اسم پسرتان اریک است و اسم دستیار دیجیتالی‌تان اریکا؟ او در جواب می‌گوید: نام همسرم هم اریک است. رئیسم می‌گوید «اسم همسرتان اریک است و اسم دستیار دیجیتالی‌تان اریکا؟» بگذارید خیلی روشن و واضح بگویم که این اسم را از پنج حرف آخر Bank of America برداشته‌ام. او یک مادر است و تمام کارهایش بر محور بچه‌هاست. آن‌ها سه شب در هفته تمرین بیس‌بال و دو شب در هفته تمرین تکواندو دارند. هم‌چنین تکالیفشان را هم باید انجام دهند. در این میان، کاری که برای دل خودم انجام می‌دهم، دو ماراتن است.

سال ۲۰۱۳ او در ماراتن شیکاگو شرکت کرد. در مایل هفدهم پایش شکست. احساس ضربه ناگهانی بدی داشت ولی آن را جدی نگرفت تا این‌که در مایل بیستم دردش بسیار شدید شد. خودش این‌طور می‌گوید: «نمی‌خواستم تسلیم شوم چون با خودم فکر می‌کردم اگر چیز مهمی نباشد چه؟ من اگر تسلیم شوم هرگز خودم را نمی‌بخشم. بقیه راه را دویدم یا راه رفتم. بااین‌حال در کمتر از پنج ساعت به انتهای مسیر رسیدم. هشت هفته با عصا راه می‌رفتم اما باز شروع کردم. سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ دوباره در ماراتن شرکت کردم.»

بانک آمریکا می‌خواهد حداقل ۲۵ میلیون کاربر موبایلی داشته باشد و نیز از هر سه چک، یکی تبدیل به سپرده شود. در حال حاضر این اتفاق تنها برای یک‌پنجم چک‌ها می‌افتد. آن‌ها قبلاً به اهداف مربوط به جلب رضایت مشتریان خود رسیده‌اند؛ حالا می‌خواهند فروش دیجیتالی خود را به ۲۵ درصد برسانند و در یک هفته ۴۵ هزار قرار روی موبایل ثبت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.