راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عابد آفتابی مدیرعامل ایران ارقام شد / درباره او بیشتر بدانید

دیروز، 10 مردادماه 96 امیرحسین فتاحی مدیرعامل شرکت ایران ارقام بعد از یک سال فعالیت در این جایگاه، از سمت خود استعفا داد و بنا بر شنیده‌ها عابد آفتابی که پیش‌ازاین نیز به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت ایران ارقام فعالیت داشت، به‌عنوان مدیرعامل بعدی ایران ارقام انتخاب شده است. در ادامه نگاهی به سوابق تحصیلی و اجرایی عابد آفتابی مدیرعامل ایران ارقام خواهیم داشت.

عابد آفتابی مدیرعامل جدید ایران ارقام
عابد آفتابی مدیرعامل جدید ایران ارقام

سوابق تحصیلی عابد آفتابی

عابد آفتابی در سال 81 در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی و نفت وارد دانشگاه صنعتی شریف شد و سپس در سال 86 نیز در همان دانشگاه، در مقطع کارشناسی ارشد وارد رشته مهندسی بیوتکنولوژی شد و بعد از آن نیز از رشته MBA در دانشگاه صنعتی شریف فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر نیز دانشجوی دکترای مدیریت اجرایی در سازمان مدیریت صنعتی است.

 

سوابق اجرایی عابد آفتابی

آفتابی از سال 1385 تا 1389 به‌عنوان معاون توسعه و سرمایه‌گذاری هولدینگ مخابراتی شستا (رایتل) فعالیت کرد و هم‌زمان از سال 1387 تا 1389 عضو هیئت‌مدیره و مشاور سرمایه‌گذاری شرکت اتیک نیز بود. از سال 1389 تا 1392 مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ردان سیستم بود. از سال 1392 تاکنون نیز مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات هدی ارقام بوده است که با توجه مدیرعاملی وی در ایران ارقام، از سمت مدیرعامل شرکت هدی ارقام کنار خواهد رفت. وی همچنین از سال 1394 تاکنون مشاور مدیرعامل شرکت سپید ماکیان نیز بوده است.

5 دیدگاه
  1. آرمین می‌گوید

    لطفاً رزومه مدیر عامل جدید را نیز بنویسید !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.