راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برای ایران

رضا قربانی؛ سردبیر ماهنامه عصر تراکنش / صمیمانه از تمام بزرگوارانی که ماه گذشته ماهنامه عصر تراکنش را نقد کردند ممنونم. مطمئن هستم با انرژی خوبی که از شما گرفتیم می‌توانیم در ادامه این مسیر خطاهایمان را کمتر کنیم و بی‌سروصدا و با کمترین حاشیه بیشترین تأثیر را بگذاریم.

طبیعی است رفتن در مسیری که انتخاب کردیم بدون همراهی شما ممکن نیست و برای رسیدن به آستانه هدف هم هر روز باید انرژی بیشتری صرف کنیم. ما حد و حدود خودمان را می‌دانیم؛ محدودیت‌هایمان را می‌شناسیم و تلاش می‌کنیم بزرگ‌تر از آن چیزی که هستیم خودمان را نمایش ندهیم. کار رسانه‌ها این است که دنیا را به محل کوچک‌تری تبدیل کنند. رسانه‌ها این ظرفیت را دارند که کاری کنند رویدادی در دورترین نقطه به مانند گردهمایی در کوچه پشتی به نظر برسد. ما تلاش می‌کنیم واقعیت‌ها را نشان دهیم. تلاش می‌کنیم واقعیت را قلب نکنیم و بزرگ را کوچک و کوچک را بزرگ نکنیم. سعی می‌کنیم اعتمادبه‌نفس داشته باشیم و عزت‌نفس. سعی می‌کنیم اصولی داشته باشیم و روی اصولمان محکم بایستیم.

به نظر ما ایران و نه‌فقط تهران، معدنی است کشف نشده از ظرفیت‌های آزاد نشده. به نظر ما حیف است این همه انرژی رها در فضای اطرافمان متمرکز نباشد بر روی اهدافی واقعی. برای همین سعی می‌کنیم پایمان روی زمین باشد و دورترها را ببینیم. سعی می‌کنیم حرف‌های فضایی نزنیم. سعی می‌کنیم کسب‌وکارهای ایرانی را ببینیم. ما به واژه‌ها احترام می‌گذاریم و تلاش نمی‌کنیم از کلمه‌هایی مانند اقتصاد مقاومتی و تولید ملی دستاویزی برای بالا رفتن بسازیم. ما اگر کوچک‌ترین کاری بتوانیم بکنیم برای رشد انگیزه برای کار کردن در ایران آن را انجام می‌دهیم. ما هرگز با چشمانی ذوق‌زده به خارجی‌ها نگاه نمی‌کنیم. نه هر خارجی را دشمن می‌دانیم و نه هر بیگانه‌ای را الگو و مراد. این تازه شماره دوم عصر تراکنش است و دوستانمان گفته‌اند چند شماره‌ای باید بگذرد تا بشود درباره این کار قضاوت کرد. امیدواریم بتوانیم ادامه دهیم و ناامید نشویم. کوچک‌ترین همراهی شما بزرگ‌ترین لطف است به ما.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.