راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با آریو بازی کنید و جایزه بگیرید / گفتگو با کوروش عباسی مدیر آریو

 

اولین بار در نمایشگاه TGC 2017 پروژه آریو معرفی شد که قرار است فعلاً یک فروشگاه و شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها باشد و به مرور زمان فعالیتش گسترده‌تر شود. آریو، فعلاً یک فروشگاه و شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها است که مخاطب آن تمام افرادی هستند که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستند یا در این زمینه فعالیت دارند. برگزاری الکامپ و حضور آریو در این نمایشگاه، بهانه‌ای شد تا با کوروش عباسی مدیر آریو صحبتی کنیم و این محصول را بهتر بشناسیم.

 

دهباشی: چرا در نمایشگاه الکامپ امسال شرکت کردید؟

رویکرد ما در برنامه‌های ارتباطی به‌هرحال معرفی محصولات در نمایشگاه‌های مرتبط است و هر چه بیشتر بر محصولات مرتبط با مصرف‌کننده‌ها تمرکز کنیم، حضورمان هم در نمایشگاه متفاوت‌تر خواهد بود.

دهباشی: کمی هم درباره پروژه آریو توضیح دهید و آن را معرفی کنید

آریو یک شبکه اجتماعی و فروشگاه آنلاین بازی‌های ویدیویی است، اولین ارزش پیشنهادی آن فراهم کردن فضایی برای گیمرها است که بتوانند بهتر با هم تعامل کنند، تجربه‌هایشان را به اشتراک بگذارند و در حقیقت تجربه روابط اجتماعی را پیرامون موضوع بازی داشته باشند. در حقیقت آریو قرار است اجتماعی از گیمرهای کژوال و گیمرهای حرفه‌ای باشد. درواقع آریو پلتفرمی چندوجهی است که تأمین‌کنندگان مختلف می‌توانند محصولات و خدمات خود مانند بازی‌های رایانه‌ای و یا هر مبحث مرتبط را به مصرف‌کنندگان ارائه دهند. این اپلیکیشن بر روی دو پلتفرم اندروید برای موبایل و ویندوز برای دسکتاپ توسعه پیدا کرده، برنامه‌های تشویقی هیجان‌انگیزی برای ایجاد این ارتباط دارد که قبل از الکامپ شروع می‌شود و در مرحله اول تا پایان تابستان ادامه دارد. تجربه فعالیت در پلتفرم کاملاً بازی گونه شده است که مرتبط با برنامه‌های تشویقی است و یک تیم منحصربه‌فرد هم در زمینه بازاریابی مبتنی بر محتوا در آریو فعالیت می‌کنند. باید وقت بدیم تا بیشتر آریو را بشناسیم.

 

 

دهباشی: چه شد که درگیر پروژه آریو شدید؟

رویکرد ما به توسعه و سرمایه‌گذاری کسب‌وکارهای نوآور مربوط به بازار مصرف‌کننده نهایی، چیز جدیدی نیست، آریو هم یکی از آن‌ها است؛ اما به‌هرحال داشته‌ها و تجربه و شوقمان به نوآوری، توجهمان به نسل جدید، این موضوع را جدی‌تر کرد. همچنین حوزه فین‌تک و صنعت بازی باهم در ارتباط هستند و ما به دنبال خلق پلتفرم در این حوزه هم هستیم.

دهباشی: چند نفر در این پروژه درگیر هستند؟

مدل کاری ما در توسعه این پلتفرم استفاده از تیم مجرب داخلی و تیم‌های حرفه‌ای در خارج از سازمان است.

 

دهباشی: در خبرها گفته شده قرار است تا پایان شهریورماه یک سری جوایز اهدا کنید؛ این جوایز به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

وب‌سایت برنامهarioclub.com  است. هدایا مربوط به مصرف‌کنندگان با شانس بیشتر است که در قرعه‌کشی‌های هفتگی ما برنده شده‌اند. همچنین فراد می‌توانند شانس خودشان رو با بالا بردن امتیاز تو پلتفرم افزایش ‌دهند.

جوایزی مانند یک دستگاه رنوکپچر، سه کنسول ایکس باکس، 15 اسکوتر، 6 فرمان بازی، 6 صندلی شبیه‌ساز پلی‌سیت، 3 کنسول پلی‌استیشن، 9 مانیتور سامسونگ و 6 عینک VR از جوایز در نظر گرفته‌شده برای خوش‌شانس‌های اپلیکیشن آریو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.