راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ارتباط فردا در 3 عنوان شغلی استخدام می‌کند

شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا با تفکر چابک و فضای کار منحصر به فرد، در حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی، نرم‌افزارهای پولی و مالی، خدمات فین‌تک و سوپر مارکت‌های مالی فعالیت می‌کند. این شرکت در سه عنوان شغلی «کارشناس مالی»، «کارشناس فنی و توسعه» و «کارشناس بازاریابی» استخدام می‌کند.  شرایط و وظایف هر یک از حوزه‌های شغلی به شرح زیر است:

عنوان شغلی وظایف اصلی شرایط احراز
 

کارشناس مالی

  • انجام امور مربوط به قراردادها
  • انجام امور مربوط به بیمه، مالیات و حقوق و دستمزد
  • انجام کلیه امور مرتبط با واحد مالی به فراخور موقعیت
  • تهیه به موقع گزارشات کاربردی برای ذینفعان
  • پیگیری و جدیت در انجام کارهای محوله
  • ارسال اظهارنمه الیاتی
  • دارای مدرک حسابداری از دانشگاه معتبر در مقطع کارشناسی و بالاتر
  • دارا بودن روحیه کار تیمی، نطم، توانایی انجام همزمان کارها با دقت بالا
  • آشنایی با قوانین دارایی و بیمه
  • آشنایی با نرم‌افزار همکاران سیستم
  • توانایی ارسال اظهارنامه‌های مالیاتی
  • توانایی بررسی، آنالیز، اصلاح سرفصل‌های حسابداری
  • آشنایی با استانداردهای جدید حسابداری
  • توانایی تهیه صورت‌های مالی
  • سابقه کار مفید و مرتبط
کارشناس فنی و توسعه
  • طراحی و پیاده‌سازی سامانه‌های اطلاعاتی با استفاده از زبان JAVA  یا php
  • قابلیت الویت‌دهی و مدیریت کارهای مختلف در جهت تحویل به موقع کار
  • مستند نویسی نرم‌افزار
  • حداقل 2 سال سابقه کار در برنامه‌نویسی
  • تسلط بر SQL و مفاهیم مربوط به پایگاه‌های داده رابطه‌ای و آشنایی با حداقل یکی از پایگاه داده‌های PostgreSQL، MySQL  و یا Oracle
  • دارای انگیزه و تجربه کار گروهی و علاقه‌مند به رفع مشکلات با همکاری دیگر اعضای گروه
  • توانایی نوشتن مستندات نرم‌افزاری
  • توان حل مسئله
  • تجربه کار با ابزارهای Source Code Management
  • مسدولیت‌پذیری بالا
  • تسلط به سیستم عامل   Linux ( پیکربندی و بهینه‌سازی سرویس‌دهنده وب، بانک اطلاعاتی و سایر سرویس‌های شبکه تحت لینوکس)، علاقه‌مند به یادگیری فعال، توان تصمیم‌گیری به موقع و آشنایی با مفاهیم بانکی امتیاز محسوب می‌شود
کارشناس بازاریابی
  • جمع آوری، طبقه بندی و پردازش اولیه تمامی بانک‌های اطلاعاتی مشتریان داخلی و خارجی (Customer base)
  • تنظیم و کنترل تویم کاری تیم فروش جهت بازدید و عملیات پیش‌فروش (Action Table)
  • جمع‌آوری گزارش‌های واحدهای مختلف داخل تیم بازاریابی خاص (Reporting)
  • در صورت امکان انجام عملیات پتیبانی IPG
  • پاره‎‌ای از امور اداری، نامه‌نگاری و بک آفیس مربوط به تیم بازاریابی خاص (Back Office And Documentation)
  • مسلط به مجموعه Office و به طور خاص Excel و Power Point
  • توانایی مطلوب در نگارش متون فارسی و نامه اداری
  • روابط مومی قوی و ظاهر مناسب
  • توانایی در ایجاد ارتباط سازنده و پایا با افراد داخل مجموعه
  • درک و تحلیل ابتدایی مفاهیم کسب‌و‌کار
  • توانایی در بررسی و طبقه‌بندی بانک‌های اطلاعاتی
  • منسجم، پر انرژی و با سرعت عمل بالا و توانایی اولویت‌بندی امور
  • منطم و ضابطه‌مند

واجدین شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود به بات تلگرام شرکت ارتباط فردا به آدرس join_efarda_bot@ مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.