راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید مدیران بانک اقتصاد نوین از نمایشگاه تخصصی و کافه ATM شرکت ایران ارقام

مدیران و کارشناسان بانکداری مجازی بانک اقتصاد نوین از نمایشگاه تخصصی و کافه ATM شرکت ایران ارقام بازدید کردند. در این بازدید محصول جدید سامانه جامع مانیتورینگ ایران ارقام معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران ارقام در این بازدید که با حضور مدیر امور مشتریان و مدیران بخش سرویس سامانه‌های بانکی شرکت ایران ارقام و مدیران و کارشناسان بانکداری مجازی بانک اقتصاد نوین برگزار شد، از سوی معاونت توسعه سامانه‌های بانکی شرکت ایران ارقام، دموی سامانه جامع مانیتورینگ ایران و تجارب کسب‌شده و اقدامات آتی و هم‌چنین توضیح نصب نرم‌افزار مذکور در بانک مسکن تشریح شد.

کامران دارابی، مدیر امور مشتریان شرکت ایران ارقام در این دیدار ضمن اشاره به چشم‌انداز و مأموریت و برنامه‌های پیش روی ایران ارقام گفت: «قصد شرکت را تقویت زیرساخت‌های شبکه‌ای و ارتباطی است و امیدواریم که در این حوزه تعامل و همکارهای مناسب با بانک اقتصاد نوین شکل گیرد.»

معصومه نظری، مدیر مشتریان بانکی ایران ارقام نیز اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه‌های جاری و محصولات سخت‌افزاری جدید ازجمله (CRS)Cash Recycler Cashless,Drive UP ATM, و اقدامات شرکت ایران ارقام را با در نظر گرفتن نیازهای بانک اقتصاد نوین و جایگاه ویژه این بانک تشریح کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.