راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه و شبکه اجتماعی بازی‌های ایرانی آریو در نمایشگاه TGC 2017 معرفی شد

در جریان نمایشگاه TGC 2017 پروژه آریو معرفی شد که قرار است فعلاً یک فروشگاه و شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها باشد و به مرور زمان فعالیتش گسترده‌تر شود.

به گزارش زوم‌جی، نمایشگاه TGC 2017 از صبح روز پنجشنبه 15 تیرماه فعالیتش را در تهران با حضور فعالان ایرانی و خارجی حوزه بازی‌سازی آغاز کرد و حال در جریان آن، پروژه ایرانی جدیدی به اسم آریو معرفی شده است. آریو طبق گفته کوروش عباسی مدیر آریو، فعلاً یک فروشگاه و شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها است که مخاطب آن تمام افرادی هستند که به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستند یا در این زمینه فعالیت دارند.

فروشگاه و شبکه اجتماعی بازی‌های ایرانی آریو در نمایشگاه TGC 2017 معرفی شد
فروشگاه و شبکه اجتماعی بازی‌های ایرانی آریو در نمایشگاه TGC 2017 معرفی شد

آریو همچنین یک شبکه اجتماعی مخصوص گیمرها است که در آن گیمرها می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. همچنین آریو روی اندروید و PC فروشگاه نیز دارد و بازی‌های اندروید ایرانی از آن قابل خرید خواهند بود. ضمناً طبق گفته مدیر این پلتفرم، آریو قرارداد همکاری با یک سری بازی‌ساز خارجی نیز امضا کرده و قرار است بازی‌های آن‌ها نیز در آینده روی این پلتفرم و فروشگاه در دسترس قرار بگیرند. البته باید به این نکته اشاره کرد که تمامی بازی‌هایی که از طریق آریو قابل خرید خواهند بود، با مجوز رسمی ناشر آن‌ها منتشر می‌شوند و از قانون کپی‌رایت پیروی خواهند کرد.

.

فروشگاه و شبکه اجتماعی بازی‌های ایرانی آریو

آریو در مقطع فعلی تنها برای پی‌سی و اندروید در دسترس خواهد بود و قرار است در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۷، برای iOS و مک نیز در دسترس قرار بگیرد. طبق گفته مدیران آریو، این پلتفرم فعلاً قصد کسب درآمد از طریق بازی‌های پی‌سی را ندارد و هدفش بیش‌تر حمایت از بازی‌سازانی است که برای این پلتفرم بازی می‌سازند؛ به طوری که بازی‌های پی‌سی روی آریو به نوعی نشان داده می‌شوند تا کاربران با آن‌ها آشنا و برای خریدشان ترغیب شوند.

کوروش عباسی مدیر آریو
کوروش عباسی مدیر آریو

همچنین یکی از ویژگی‌های نسخه اندروید آریو، این است که مخاطبین آن می‌توانند به شکلی خلاقانه در آن امتیاز کسب کنند و جوایزی هم برای این منظور در نظر گرفته شده است. ضمناً همان‌طور که در ابتدا هم اشاره کردیم، با اینکه آریو فعلاً در حد یک فروشگاه و شبکه اجتماعی فعالیت دارد، اما هدف مدیران آن تبدیل کردن آریو به یک برند است؛ به طوری که شاید در آینده لباس‌های گیمینگ یا حتی اسنک‌هایی با این برند روانه بازار شوند. آریو قرار است این هفته به صورت عمومی در دسترس قرار بگیرد و تا پایان شهریور یک سری جوایز خاص نیز خواهد داشت.

1 دیدگاه
  1. sanam می‌گوید

    ممنون از سایت خوبتون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.