راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره اپلیکیشن آپ

اپلیکیشن آپ نرم‌افزار شرکت آسان پرداخت پرشین است که با استفاده از آن امکانات پرداخت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فقط کافی است گوشی شما به اينترنت وصل باشد و رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. اپلیکیشن آپ قابل نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS است و می‌توانید آن را از طریق کافه بازار، گوگل پلی و مایکت دانلود کنید. همچنین می‌توانید این اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS از طریق www.733.ir و یا ارسال عدد 1 به 2000733 نیز دریافت کنید. با توجه به حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از اپ استور، در حال حاضر آپ از طریق اپ استور قابل دانلود نیست.

ببینید: چگونگی مشاهده امتیاز در اپلیکیشن آپ

 

نحوهٔ ثبت‌نام در آپ

بعد از دانلود و باز کردن اپلیکیشن تنها با واردکردن شماره موبایلتان و کد فعال‌سازی که در  کمتر از چند ثانیه برایتان پیامک می‌شود می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید. (در گوشی‌های اندروید به محض دریافت پیامک فعال‌سازی، برنامه به صورت خودکار فعال می‌شود ولی در گوشی‌های iOS، شما باید کد فعال‌سازی را به صورت دستی وارد کنید.)

 

منوی اصلی اپلیکیشن

خدماتی که در اپلیکیشن آپ وجود دارد در ادامه آمده‌اند که با انتخاب هر گزینه وارد صفحه مربوط به آن خواهید شد:

  1. شارژ اینترنت
  2. کارت به کارت
  3. خرید شارژ
  4. قبض خدماتی
  5. موجودی
  6. قبض موبایل
  7. نیکوکاری
  8. بیمه
  9. تله پرداز
  10. خدمات خودرو
  11. عیدانه پذیرندگان
  12. کلوپ آپ
  13. سرمایه‌گذاری
  14. آپتل
  15. امتیازگیری

 

1. شارژ اینترنت:

در این صفحه شما می‌توانید حساب اینترنت سیم‌کارت، سرویس وایمکس و یا سرویس اینترنت خانگی خود را شارژ کنید. برای این کار کافی است از بین گزینه‌هایی که در بالای صفحه قرار دارد، نوع سرویسی که می‌خواهید را انتخاب کنید (پکیج اینترنت، وایمکس و ADSL). بعد از انتخاب هر کدام از سرویس‌ها باید اطلاعاتی را وارد کنید؛ برای مثال اگر «پکیج اینترنت» را انتخاب کردید، باید شماره همراهتان را وارد کنید و بعد از کلیک روی گزینه «مرحله بعد» پکیج موردنظرتان را با حرکت دادن لیست انتخاب کنید و بعد از انتخاب پکیج موردنظرتان تنها با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» می‌توانید پرداخت را انجام دهید.

2. کارت به کارت:

برای انتقال وجه از طریق اپلیکیشن آپ حتماً باید کارت مبدأ  یکی از 28 بانک ملی، کشاورزی، سپه، اقتصاد نوین، شهر، دی، انصار، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد، آینده، پست بانک، قوامین، سرمایه، ایران زمین، توسعه تعاون، گردشگری، صنعت و معدن، رسالت، سامان، کوثر، خاورمیانه، پارسیان، تجارت، پاسارگاد، مسکن، رفاه کارگران، ملت و ملل باشد. البته در خود اپلیکیشن گفته شده است که به زودی سایر بانک‌ها هم به لیست این بانک‌ها اضافه خواهد شد.

اطلاعات اصلی که برای انتقال وجه با این اپلیکیشن می‌خواهید شامل شماره «کارت مبدأ»، شماره «کارت مقصد» و «مبلغ» است؛ البته قسمتی هم تحت عنوان «توضیحات» وجود دارد که در این قسمت توضیحات تراکنشی که می‌خواهید انجام دهید را می‌توانید بنویسید.

3. خرید شارژ:

در این بخش می‌توانید برای خودتان یا دیگران بدون توجه به اپراتور و نوع سیم‌کارت، از همه اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل شارژ تلفن همراه خریداری کنید. اطلاعاتی که برای خرید شارژ با این اپلیکیشن می‌خواهید «شماره همراه»، «مبلغی که می‌خواهید سیم‌کارتتان را شارژ کنید»، «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» است.

4. قبض خدماتی:

در این قسمت می‌توانید به دو صورت «اسکن بارکد قبض» و «وارد کردن اطلاعات قبض به صورت دستی» قبض‌هایتان را پرداخت کنید. بعد از واردکردن اطلاعات یا اسکن بارکد قبض، با واردکردن شماره کارت و رمز دومتان قبضتان پرداخت خواهد شد.

5. موجودی: در حال حاضر سرویس موجودی در دسترس نیست. به محض فعالسازی از سمت بانک مرکزی ایران، اطلاع رسانی خواهد شد.

6. قبض موبایل:

در این بخش شماره موبایلی که می‌خواهید قبض آن را وارد را پرداخت کنید را وارد کنید (شماره موبایل باید شامل صفر ابتدایی باشد)، درصورتی‌که اطلاعات قبض میان‌دوره یا پایان دوره موجود باشد در این صفحه‌ نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید قبض موردنظر را برای پرداخت انتخاب کنید، سپس با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم کارت»، قبض موبایلتان پرداخت خواهد شد.

7. نیکوکاری:

در این بخش می‌توانید مبلغ دلخواهتان را به خیریه موردنظرتان پرداخت کنید. برای پرداخت این مبلغ شما به «شماره کارت» و «رمز دوم کارتتان» احتیاج دارید.

اسم مؤسسات نیکوکاری که در این اپلیکیشن هستند در ادامه آمده است:

  • کمیته امداد-صدقه
  • موسسه محک
  • ستاد بازسازی عتبات عالیات
  • زنجیره امید
  • مهرآفرین
  • حسینیه زنجان
  • وفاق سبز علوی
  • طلوع
  • موسسه خیریه مهرانه
  • بهزیستی
  • زینبیه زنجان
  • وفاق سبز علوی-طرح نان
  • موسسه خیریه حامی
  • و…

8. بیمه:

در این قسمت باید بیمه موردنظرتان را از لیست بیمه‌های ذکر شده در این بخش انتخاب کنید. انواع بیمه‌های ارائه شده در این اپلیکیشن به شرح زیر است:

بیمه شخص ثالث اتومبیل: تعهد بیمه سینا در صدور و تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث کلیه شرکت‌های بیمه با لحاظ تخفیفات و سوابق عدم خسارت مندرج در بیمه‌نامه و تخفیف گروهی ویژه آپ

حوادث سفر: تعهد بیمه سینا در قبال فوت و نقص عضو دائم ناشی از حوادث سفر در 30 روز

آتش‌سوزی طرح اصناف: تعهد بیمه سینا در قبال آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه، زلزله، سیل و مسئولیت مالی در قبال همسایگان مجاور

بیمه مسافری خارج از کشور: تعهد بیمه سینا در قبال حوادث و درمان مسافری کمک‌رسان (SOS) خارج از کشور

آتش‌سوزی مسکونی: تعهد بیمه سینا در قبال آتش‌سوزی، سیل، زلزله، سرقت، طوفان، انفجار و صاعقه

حوادث انفرادی: تعهد بیمه سینا در قبال فوت و نقص عضو دائم ناشی از حوادث در یک سال

هر کدام از سرویس‌های بیمه از چندین طرح مختلف تشکیل شده‌اند. شما می‌توانید طرحی که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید و برای تکمیل فرایند خرید بایستی اطلاعات موردنظر را تکمیل کنید که این اطلاعات درخواستی ممکن است بر اساس سرویسی که انتخاب کرده‌اید متغیر باشند. (دقت کنید باید اطلاعات وارد شده مربوط به کالا یا فردی که قصد بیمه کردن آن را دارید، باشد.)

9. تله پرداز:

شما می‌توانید هنگام خرید از فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد با آسان پرداخت، با استفاده از این سرویس، وجوه خود را پرداخت کنید. برای این کار کافی است «کد پذیرندگی فروشنده» را از او دریافت کنید و در قسمت کد تله پرداز وارد کنید.

در این صفحه فهرستی از پذیرندگان پرکاربرد نیز آمده است که نام این پذیرندگان به شرح زیر است:

  • قوه قضاییه
  • ثبت‌اسناد رسمی
  • بیمه ایران

درصورتی‌که پذیرنده موردنظر شما در این لیست وجود دارد می‌توانید با حرکت دادن لیست، آن را انتخاب کنید؛ در این حالت کد پذیرنده انتخاب شده به‌صورت خودکار درج می‌شود و با واردکردن «شماره کارت» و «رمز دوم کارت» تراکنش انجام می‌شود.

10. خدمات خودرو:

با استفاده از این خدمت می‌توانید برخی از هزینه‌های مرتبط با خودروهای خود مانند هزینه پارکینگ، عوارض اتوبان و… را با استفاده از آپ و کیف پول آپ پرداخت کنید. برای این کار باید خودروهای خود را به نرم‌افزار اضافه کنید. با ورود به صفحه لیست پارکینگ‌ها، پارکینگ‌هایی که از پرداخت با آپ پشتیبانی می‌کنند را مشاهده گنید و با مراجعه به آن‌ها می‌توانید بدون انتظار برای پرداخت از پارکینگ استفاده کنید به این صورت که هزینه پارکینگ به صورت خودکار از کیف پول خودکار شما پرداخت می‌شود.

11. عیدانه پذیرندگان:

این بخش دارای سه گزینه «جوایز و برندگان»، «عیدانه» و «افزایش امتیاز» است. در بخش جوایز و برندگان، می‌توانید برندگان و جوایز جشنواره‌های عیدانه اپلیکیشن آپ را ببینید. در بخش عیدانه نوشته شده است که «برای مشاهده امتیازات خود در جشنواره عیدانه پذیرندگان آپ، اپلیکیشن آپ را با شماره همراه پذیرندگی خود فعال کنید. برای تغییر شماره همراه پذیرندگی خود یا دریافت دستگاه کارت‌خوان آپ نیز با شماره 83333-021 تماس بگرید.». در بخش افزایش امتیاز نیز راه‌های افزایش امتیاز در این اپلیکیشن نوشته شده است.

12: کلوپ آپ:

در این بخش کمپین‌ها، مسابقات، باشگاه مشتریان و جوایز و برندگان آپ قابل دسترسی هستند. کلوپ آپ، محلی برای جمع‌آوری امتیازها و برخورداری از جوایز ویژه است. با ثبت‌نام در این کلوپ نه‌تنها می‌توانید گزارش تراکنش‌های درگاه 733 را مشاهده کنید بلکه با هر بار استفاده از سرویس آسان پرداخت، امتیاز ویژه‌ای کسب می‌کنید که می‌توانید برای خرید سرویس و خدمات الکترونیک استفاده کنید.

13. سرمایه‌گذاری:

این قسمت شامل دو بخش «سهامداران» و «صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت» است. در قسمت سهامداران، سهامداران شرکت آسان پرداخت باید جهت واریز سود سهام منتهی به 30 اسفندماه 1395، اطلاعات خودشان را از طریق فرمی که در این صفحه وجود دارد، برای شرکت ارسال کنند.

14. آپتل:

در این بخش شما می‌توانید سیم‌کارت‌های دائمی نسل جدید آپتل را خریداری کنید. برای این کار بعد از انتخاب شماره همراه دلخواهتان، در قسمت پرداخت باید «شماره کارت»، «رمز دوم»، «CVV2» و «تاریخ انقضا کارتتان» را وارد کنید و بعد با انتخاب گزینه «پرداخت»، سیم‌کارت موردنظرتان خریداری خواهد شد.

15. امتیاز گیری:

در این بخش می‌توانید پس از انجام هر تراکنش با تکان دادن گوشی خود تا زمانی که دایره وسط صفحه پر شود و عدد آن به 100 درصد برسد، 25 امتیاز دریافت کنید. کلیه امتیازات به دست آمده در این بخش یا امتیازات دریافت شده بابت انجام تراکنش، نهایتاً تا روز بعد به حساب امتیازات کاربر اضافه خواهند شد.

شما می‌توانید با استفاده از امتیاز خود از طریق همین اپلیکیشن شارژ رایگان تهیه کنید. (هر یک امتیاز معادل 10 ریال خواهد بود.

 

تجربه کاربری

با توجه به نظرات کاربران آپ در مارکت‌های دانلود، تقریبا همه کاربران از این اپلیکیشن راضی هستند و بیشترین درخواستی که از این اپلیکیشن داشتند اضافه کردن بانک‌های دیگر به خدمت کارت به کارت این برنامه است.

ورود به اپلیکیشن آپ بسیار ساده است و تنها با وارد کردن شماره همراه و کد فعال‌سازی که برایتان پیامک می‌شود می‌توانید وارد این اپلیکیشن شوید. ظاهر ساده و ترکیب رنگ منحصربه‌فرد اپلیکیشن آپ باعث شده است تا کاربران حس خوبی در هنگام کار با این اپلیکیشن داشته باشند. منوی اصلی این برنامه دو صفحه‌ای است و آیکون‌های هر خدمت به دلیل رنگ سفید پس زمینه آن از استقلال خوبی برخودار هستند. کار با آپ بسیار راحت است و از سرعت خوبی برخوردار است.

 

پشتیبانی اپلیکیشن آپ

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن آپ با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره 83333-021 تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل app.ap@asanpardakht.ir با پشتیبانی اپلیکیشن آپ در ارتباط باشید.

 

در صورت تمایل به آشنایی با محصولات مشابه می‌توانید به مطلب «دانلود و معرفی اپلیکیشن‌‌های پرداخت» مراجعه کنید و با اپلیکیشن‌های مشابه آشنا شوید.

444 دیدگاه
  1. جهان می‌گوید

    بررسی خوبی بود.
    آپ چند مدت پیش در بورس اوراق بهادار عرضه شد و سهامدارانش به ثروت زیادی دست یافتند

    1. ناشناس می‌گوید

      با سلام چرا اطلاعات کارت مقصدی که قبلا کارت به کارت داشتیم رو نمیشه در منوی کارت مقصد پاک کرد

      1. مهسا می‌گوید

        سوال منم هست

        1. Hz می‌گوید

          سلام من با آپ کارت به کارت کردم از حسابم کم شده به حساب مقصد نرفته. چه کنم

          1. ناشناس می‌گوید

            منم به حساب مقصد فرستادم ولی پیامک نمیاد برام در ضمن میخواستم بدونم در طول شبانه روز چقدر میشه انتقال داد با برنامه اپ

          2. میثم می‌گوید

            واقعا

          3. فرهاد می‌گوید

            کارت به کارت کردم با اپ تراکنش نامشخص شده پول از حسابم رفت دیگه برنمیگرده هیچ کس گردن نمیگیره اپ پشتیبانی نمیکنه فقط حرف مفت تحویلم میدن پولمم رفت بیخیالش شدم از اپ استفاده نکنید هیچ امنیتی نداره پشتیبانیم دروغه فقط حرفای مفت تکراری

      2. مژگان می‌گوید

        سلام.از قسمت تنظیمات قسمت ورودی های پر کارد رو‌انتخاب کنید بعد کارت های مقصد رو بزنین.حالا هر کارتی رو که میخواین حذف کنین نگهش دارین بعدش میتنین حذفش کنین.

        1. ناشناس می‌گوید

          سلام چرا من نمیتونم سه میلیون تومان کارت به کارت کنم همش میگه محدودیت سقف مجاز انتقال

          1. ناشناس می‌گوید

            چرا وقتی کارت ب کارت میکنم میگه شماره شما با صاحب کارت همخونی ندارد

          2. ناشناس می‌گوید

            دعا کن دوست عزیز

        2. امیر می‌گوید

          استعلام شماره مو که از آپ می گیرم گویا روی هزینه هام هزینه ای ثبت میشه چون استعلام که می گیرم بعد از خارج یک دفعه پانصد تومان روی قبضم‌میشینه و من هیچ تماس پیام و حتی تبلیغاتی هم ندارم

          1. مرتضی احمدی می‌گوید

            سلام، وقتی با اپ میخوام پولی واریز کنم پیغام خطای استعلام اطلاعات میده،
            چطور مشکلم رو حل کنم

          2. ندا می‌گوید

            باسلام. ازکشورترکیه میشه باآپ قستمونوپرداخت کنیم به حساب بانک ایران؟

        3. ناشناس می‌گوید

          خیلی ممنون ازلطفتون

          1. امین می‌گوید

            با سلام میخواستم توی سایت شرط بندی طوفان بت گرداخت انجام بدم شماره تلفن رو زدم شماره کارتم زدم بعد یه تایید خواست پیامک که برام اومد نوشته این کد مخصوص فعال سازی نرم افزار اپ میباشد در اختیار کسی یا برنامه ای قرار ندهید منم نزدم میخواستم ببینم این یجور کلاهبرداریه؟

          2. رسول قربانی می‌گوید

            یقینا کلاهبرداری هست
            شماره موبایل و شماره کارتتون رو گرفتن و باهاش دارن توی آپ ثبت نام میکنن. بعدم که رمز دوم رو برای خرید بزنید اونم دیگه دارن و بعد میرن توی اپلیکیشن و پولتون رو خالی میکنن.
            مدل کسب و کاری بیشتر سایت‌های شرط بندی خالی کردن حساب مردم از طریق فیشینگ هنگام ورود اطلاعات هست

        4. پریسا می‌گوید

          سلام من شارژ خودکار رو فعال کردم برای خطم الان نمیدونم چجوری لغوش کنم

        5. irani می‌گوید

          سلام
          شارژ برای کسی می‌فرستیم میخوایم شمارشو پاک کنیم تو سابقه خرید شارژ نمونه چطوری؟

          1. ناشناس می‌گوید

            منم شارژ ریختم میخوام پاک کنم چه جوری؟

      3. علیرضا می‌گوید

        با سلام و خسته نباشيد لطفا بفرمایید سقف جابجایی پول در این نرم افزار روزانه چقدر است

        1. علی شمسیان می‌گوید

          چرا بهای برق اب و….فوری واریز نمیشه

        2. Reza می‌گوید

          سلام خواستم ببینم واسه اضافه کردن بقیه کارتهای بانکی توی چه قسمتی باید بریم

          1. Fatemeasad می‌گوید

            چرا در قسمت اضافه کردن کارت نمیشه

        3. ن می‌گوید

          سلام
          میخوام با کارت ملت کارت به کارت کنم میزنه کارت مبدا کارت رو شماره سیمکارت نیست، چطور میتونم درستش کنم ممنون میشم یکی کمک کنه

          1. ناشناس می‌گوید

            سلام این سوال منم هست

          2. ناشناس می‌گوید

            لطفا ب منم کمک کنید

          3. مونا می‌گوید

            سلام وقت بخیر باید شماره موبایلی که به بانک دادید و حساب اون کارتو فعال کردید همون سیم کارت داخل گوشیتون فعال باشه

          4. سلن می‌گوید

            با همون خط باید وارد برنامه بشی خطی ک ب بانک دادی برای کارت

        4. عرفان می‌گوید

          سلام من میخوام کارت به کارت کنم میزنه این عملیات از بانک مبدا محدود شده چیکارش کنم؟

          1. ناشناس می‌گوید

            چرا کسی ج این سوالو نمیده چطور میتونین شماره تغییر بدیم؟

      4. ناشناس می‌گوید

        سلام سقف کارت به کارت با برنامه اپ چه مقدار است

        1. علی می‌گوید

          فک کنم 3 تومان باشه خیلی کمه

          1. ناشناس می‌گوید

            در كورد كيف پول ي سوال دارم،وقتي ب ي شماره مقصد مبلغ ميزني اين مبلغ كجا ميشينه

        2. مصطفی می‌گوید

          1 تمن

      5. کوثر می‌گوید

        بیمه ایران این تله پردازم مینویسیم چرا نمیشه

      6. ناشناس می‌گوید

        توی قسمت آپشن شما میتونین تیک ذخیره کارت مقصد رو بردارین

      7. ناشناس می‌گوید

        به قسمت تنظیمات برید و غیرفعال کنید

      8. اسماعیل اسماعیل زاده می‌گوید

        چرا آپ موجودی نمیدهد

      9. ناشناس می‌گوید

        انگشت دستتان رو چند ثانیه روی اون شماره کارتی که می خواهید حذف کنید نگهدارید پاک می شود.

      10. ناشناس می‌گوید

        چرا وقتی برنامه را پاک میکنیم و دوباره نصب میکنم دیگه لیست تراکنش هامون دسترسی نداریم

      11. ناشناس می‌گوید

        منم همین طور برنامه مزخرفی است

    2. مرتضی مهرعلیان می‌گوید

      بسیار عالیه،بنده چند وقته که از اپلیکشن آپ استفاده میکنم،بنظر من فوق‌العاده‌ست

      1. هاجر می‌گوید

        سلام چرا تاریخ انقصا کارتم رو میزنم وارد نمیشه

        1. ناشناس می‌گوید

          سلام چرا کیف پول فعال سازی نمیشه واسه پرداخت عوارض

        2. ناشناس می‌گوید

          تاریخ انقضا روکارتوبزنیدمثلاقسمت سال بزنید03وقسمت ماه بزنید06

          1. یگانه می‌گوید

            چه جوری میتونیم شماره تلفنمون رو در آپ عوض کنیم

          2. ناشناس می‌گوید

            سلام ببخشید لیست تراکنش‌های من پاک شده چطوری میتونم به اين ليست دست پیداکنم خیلی ضروریه

    3. ناشناس می‌گوید

      خوش به حالشون…
      کاش الومنیوم المهدی هم با قیمت واقعی میرفت بورس….

      1. کیوان می‌گوید

        سلام چرا فقط کارت بانک مایم ثبت شده بقیه کارتا نمیشه

      2. ناشناس می‌گوید

        احسنت

    4. مریم علی نیا می‌گوید

      سلام. در کارت ب کارت خطای محدودیت 20 اعتبار سنجی کارت ب کارت موفق میزنه ینی چی.؟؟؟

    5. مسعود از جهرم می‌گوید

      با سلام
      ببخشید چطور میتوانیم عملیات انجام شده روی سیم کارت 1 به سیم کارت 2 انتقال بدهیم من اپلیکیشن را پاک کردم با شماره جدید وارد شدم ولی تماما ریست شده چطور برگردانم

      1. ناشناس می‌گوید

        چقدرطول میکشه پول واریزی به حساب طرف بشینه

  2. مصطفی می‌گوید

    نمیشه با کیف پول از تله پرداز خرید کرد لطفا جواب بدید؟

    1. سهراب می‌گوید

      سقف کارت به کارت چقدر هست من یک میلیون سیصدوچهل تومان جابجا کردم بعد 15000000 ریال خواستم جابجا کنم گفت مجاز نیستی

      1. شعیب می‌گوید

        این محدودیت ها از طرف خود بانک عامل هست ربطی به آپ نداره .

      2. جلیل سالمی می‌گوید

        تا 3میلیون

      3. زهرا می‌گوید

        سلام وقتتون بخير من آپ رو گوشي ايفون نصب كردم ولي هيچ كدوم از ايكونش كار نميكنه؟علتش چي ميتونه باشه

        1. مریم می‌گوید

          چرا میزنه محدودیت در مبلغ تراکنش مورد نظر ‌
          یعنی چی !!!
          من همیشه جابه جا میکردم
          امروز اینجور شده

          1. هانی می‌گوید

            سلام من برنامه اپ روحذف کردم اگه دوباره نصب کنم امکانش هست تراکنش های قبلیم رو توحافظه داشته باشه؟

        2. ناشناس می‌گوید

          سیستم عامل گوشیتون رد آپدیت کنید

          1. روناك می‌گوید

            سلام چرا در مرحله اول وقتي ميخوام شماره موبايلم رو وارد كنم ميزنه خطاي دسترسي؟ موبايلم ios هست

        3. ناشناس می‌گوید

          سلام باید از سیب اپ خریداری کنی

          1. محمودي می‌گوید

            سلام.برنامه آپ براي من دانلود ميشه ولي وقتي شماره موبايل رو وارد ميكنم وارسال كد رو ميزنم برايم خطاي دسترسي ميآيد چكاركنم

  3. علی می‌گوید

    چرا جدیدا واسه انتقال وجه هزینه کم‌ میکنه.قبلا اینطور نبود.اینجکری که فایده نداره

    1. حسینی می‌گوید

      سلام وقت بخیر. من قبلا یه سری تراکنش ها داشتم بعد اپ نیاز با اپدیت داشت تراکنشهای قبلیم پاک شده چطوری میتونم اونا رو پیداکنم؟

      1. مهتاب می‌گوید

        برای منم این مشکل پیش اومده..تراکنش هام حذف شده..حالا چیکار کنم؟

      2. امینی می‌گوید

        به آدرس
        https://asanpardakht.ir/portals/billing.asp مراجعه کرده شناسه قبض یا شماره کارتی که قبض را باهاش پرداخت کردی وارد می کنی لیست تراکنشها را دریافت می کنی.

      3. امینی می‌گوید

        برای دریافت لیست تراکنشهای آپ که حذف شدند به آدرس
        https://asanpardakht.ir/portals/billing.asp مراجعه کرده شناسه قبض یا شماره کارتی که قبض را باهاش پرداخت کردی وارد می کنی لیست تراکنشها را دریافت می کنی.

  4. مجید می‌گوید

    سلام چرا شفاف مبلغ کارمزدی که بابت ارائه خدمات تان میگیرید را اعلام نمیکنید؟
    حداقل این حق رو داریم که بدانیم برای هر خدمت چقدر هزینه میکنیم.
    با تشکر

    1. امیر می‌گوید

      استعلام شماره مو که از آپ می گیرم گویا روی هزینه هام هزینه ای ثبت میشه چون استعلام که می گیرم بعد از خارج یک دفعه پانصد تومان روی قبضم‌میشینه و من هیچ تماس پیام و حتی تبلیغاتی هم ندارم

      1. پیمان می‌گوید

        سلام من امروز سه یا چهار تراکنش انتقال وجه انجام داده ام، اما وقتی دوباره قصد انتقال وجه دارم، با خطای تعداد تراکنش بیش از حد مجاز است روبه رو میشوم، لطفا کمک کنید، بسیار ضروری هست

  5. سارا می‌گوید

    سلام تو باشگاه مشتریان اپلیکیشن آپ ما شماره ملی مون رو دادیم هیچ خطری نداره اطلاعات شخصیمون. رو به اپلیکشین دادیم؟

    1. فیروزنادری می‌گوید

      چگونه میتوانم ترانگش های قبلی خودم‌دست پیدا کنم

    2. Zahra می‌گوید

      سلام چرا میخام ازکارت کسی پول انتقال بدم نمیشه یعنی فقط ازکارت خودم باید انتقال بدم؟

  6. k می‌گوید

    سلام دوستان خواهشن اگر کسی هست جواب منو بده.چند روزپیش یه پیامک با پیش شماره 5000یه کد برام فرستاد با یک شماره ثابت٫زنگ زدم گفت شما جزو پنج نفری هستید که بینتون قرعه کشی ۲۰۶انجام میشه.منم فقط تا حالا از ۷۳۳شارژ خریدم ٬ خواستم بدونم ۷۳۳چه موقع قرعه کشی میکنه؟ایا راسته یا سرکاری بوده؟با تشکر!!

    1. رسول قربانی می‌گوید

      به نظر میاد سرکاری باشه

      1. حسین می‌گوید

        هزینه کارمزد انتقال وجه همون 500تومنه؟

        1. مهناز می‌گوید

          سقف پول قابل انتقال ازطریق این برنامه چقدراست؟

          1. رسول قربانی می‌گوید

            در حال حاضر هر تراکنش حداکثر یک میلیون تومان و در هر روز هم مجموع تراکنش ها بیشتر از 3 میلیون تومان نمیتونه باشه

      2. س.یعقوبی می‌گوید

        سلام چرا من نمیتونم انتقال وجه انجام دهم همش اخطار میاد از بانک مسکن ب ملی

        1. Maryam می‌گوید

          منم همین مشکل رو دارم

          1. پیام می‌گوید

            سلام، خسته نباشید
            چرا من هر بار می خواهم از کارت بانک مسکن پول انتقال دهم با اخطار سرویس پذیرنده از بانک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد، روبرو می شوم؟

          2. امير می‌گوید

            سلام چرا اطلاعات کارت مقصدی که قبلا کارت به کارت داشتیم رو نمیشه در منوی کارت مقصد پاک کرد
            و مبلغ كارمزد چقدر است ؟

        2. لیلا می‌گوید

          با سلام
          مشکل من هم دقیقا همینه، لطفا جواب بدید.
          با تشکر

          1. سمامه می‌گوید

            من تاریخ انقضاکارت رومیزنم کارت به کارت نمیشه.

          2. Soheila می‌گوید

            سلام، من با آپ پول کارت به کارت کردم از حسابم کم شده ولی به حساب طرف واریز نشده، باید چیکار کنم؟

        3. م.ز می‌گوید

          منم همين مشكل رو دارم آخرين مرحله كارت به كارت همش ميزنه ناموفق!

        4. زهرا آیت می‌گوید

          سلام. منم دقیقا همین مشکل رو دارم. چند ساعته هرچی تلاش میکنم مینویسه operation failed
          و مرحله بعد رو برام فعال نمیکنه که بتونم رمز دوم، cvv2, و تاریخ انقضا رو بنویسم.
          خواهشا راهنمایی کنین و بفرمایین مشکل چیه و باید چی کار کنم.

          1. ناشناس می‌گوید

            چگونه می توانم شماره کارت خودرا از آپ دوباره بگیرم

        5. فرشته می‌گوید

          سلام ببخشید لیست تراکنش‌های من پاک شده چطور میتونم برگردونم خیلی لازم دارم کارت به کارت بوده

      3. مهرنوش می‌گوید

        چرا وقتی میتوام کارت به کارت کنم پیغام میاد کارت مبدا پاسخگو نیست لطفا بعد از یک دقیقه تلاش کنید؟

        1. Omid می‌گوید

          منم همینطور

        2. غلامی می‌گوید

          برا منم همینطوره شارژ میتونم بخرم ولی کارت به کارت نه

      4. ناشناس می‌گوید

        اگه اشتباه کد نصب رو برای کسی بفرستیم. چطور میشه جلوگیری کرد که از اپلیکیشنم سواستفاده نشه. من تماس گرفتم با آپ گفت دوباره حذف و نصب کن که فقط برای تو فعال باشه. درسته؟؟؟

    2. علی می‌گوید

      سلام ببخشید چرا تو سال ۹۷ امتیازهارو نشون نمیده
      منظورم همون کادر سبز رنگ پایین صفحه داخل کلوپ اپ هستش که مجموع امتیاز های ماهانه رو نشون میداد
      اخه شنیدم قرعه کشی ۱۰۰ ملیونی تو سال ۹۷ هم هستش

    3. موزیسین می‌گوید

      سلام، حتما تحقیق کنید، معمولا میون هزینه ای بریزید حساب یا یه نفعی براشون داره کلاهبردارا که میشه فهمید ازین طریق، از پشتیبانی اون سازمان مورد نظر سوال کنید تا مطمان شید،موفق باشید.

    4. ناشناس می‌گوید

      سرکاری کیباشد

    5. مهدی می‌گوید

      من حدود پنج ماه ازبرنامه آپ استفاده میکنم خیلی ازش راضی هستم برنامه عالی هست

    6. اکبری می‌گوید

      چطور میشه اطلاعات کارت مقصد رو (مثل۱۶ رقم شماره کارت مقصد) رو مشاهده کرد ؟؟؟

    7. رئیسی می‌گوید

      سلام چیشد برنده شدی

    8. آتنا می‌گوید

      من تازه اپ رو ریختم تو گشی iOS
      ولی نمیتونم کارت ب کارت کنم ارور میده چرا؟

  7. حسین گشتیل می‌گوید

    سلام ببخشید میشه در مورد بخش سرمایه گذاری در برنامه آپ توضیح بدید ممنون میشم.
    حسین گشتیل از شهرستان آبادان

    1. علی می‌گوید

      برو بانک شعبه امیری نبش خیابان شاپور سوال کن

      1. ناشناس می‌گوید

        بنظرتون اپلیکیشن ش چطوره؟

  8. محمدی می‌گوید

    سلام ببخشید تو برنامه اپ برای انتقال وجه برای توضیحات تراکنش چی باید بنویسیم ؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. رسول قربانی می‌گوید

      اجباری نیست.
      از این بخش برای آسان تر کردن تاریخه تراکنش های خودتون میتونید استفاده کنید. مثلا میتونید بنویسید این پولی که دارید پرداخت میکنید بابت چی هست.

      1. علی می‌گوید

        سلام عرض شد.رسید تراکنشی که چند ماه پیش انجام شده قابل ملاحظه هست؟

        1. سمانه می‌گوید

          امکان انتقال وجه از بانک ملی با استفاده از آپ چقدر هست؟؟

      2. هیما می‌گوید

        سلام من هرکار میکنم انتقال تمیده میگه توضیحات رو پر کنم

      3. Fati می‌گوید

        من رمز دومم رو توی آپ اشتباه زدم الان نمیدونم باید چیکارکنم همش شماره ارجاع ب من میده ک من واقعا نمیدونم یعنی چی!!؟؟

      4. محمد می‌گوید

        جدیدا کلاهبرداری میکنید؟پول از حساب کم شده ولی ب مقصد نرسیده؟

    2. محسن رافعی می‌گوید

      هرچی دلت میخوادمثلا اون پول رابرای قسط یاقبض برق یاشخصی میفرستی درقسمت توضیحات بنویس برای بق یاآب یاقطط وام فلان یاپرداخت سدبرایدفلانی

    3. ناشناس می‌گوید

      سلام برای پرداخت قسط تو کدوم گزینه باید برم

  9. الهام می‌گوید

    سلام چرا نمیشه موجودی دید؟؟؟

  10. پريسا می‌گوید

    سلام ببخشيد رمز شارژ چيست با رمز كارت فرق مى كنه من جديدا وارد اين اپيليكشن شدم هر وقت مى خوام شارژ بخرم در حين عمليات از من رمز شارژ مى خواد كه نمى دونم چيه ؛ مى شه لطفا توضيح بديد ممنون

  11. پريسا می‌گوید

    سلام ببخشيد رمز شارژ چيست من هر موقع مى خوام شارژ بخرم گزينه رمز شارژ مى خواد چون تازه وارد شدم متوجه نمى شم ؛ مگه براى خريد شارژ جز شماره كارت و مبلغ و رمز دوم چيز ديگه هم لازمه ؟ ممنون مى شم توضيح بديد

    1. حسین کتیران می‌گوید

      ۰۲۱۸۳۳۳۳

    2. محمدمهدی می‌گوید

      سلام خانم پریسا
      بله. چون خرید از طریق اینترنت انجام میشه، نیاز به داشتن و وارد کردن رمز دوم می باشد.

    3. مجید دهقانی می‌گوید

      سلام اگر میگه رمز شارژ شاید رمز شارژ شانزده رقمی مال شارژ میگه

  12. سینا می‌گوید

    سلام چرا چند وقته نمیشه باهاش هیچ کاری انجام داد. ن میشه شارژ گرفتـ ن میشه بسته خرید.

  13. حسین کتیران می‌گوید

    ببخشید من ۱۰۰۰۰۰ریال شارژ تلفن خریدم ولی باز میگه موجپدی کم مجدا ۲۰۰۰۰ریال خریدم نمیدونم چرا عمل نمیکنه لطفا رسیدگی کنید

  14. کیارش صالحی می‌گوید

    با درود ؛
    چگونه می توان لیست کلیه تراکنش های بانکی ، که توسط آپ انجام شده ، مانند لیست پرداخت ها را مشاهده کرد ؟

  15. صمد فریادی می‌گوید

    باسلام من از طریق *۷۳۳# تراکنش انجام میدهم امتیازات من کجا ثبت میشه ومیتونم ببینم متشکرم

  16. سمانه می‌گوید

    سلام ببخشید من حدودا یک سالو نیم پیش اپ رو نصب کردم. ولی یادم نمیاد با چه شمارا ای نصب کردم.میتونین راهنماییم کنین ،از کجا ببینم

    1. ناشناس می‌گوید

      نه

  17. خادم می‌گوید

    چکونه میتو نم از قرعه کشی خارج شوم چون روزانه خیلی از شارژ کم میشه کد غیر فعال کردنش چیه

  18. سعید می‌گوید

    سلام من با اپلیکیشن آپ دارم استفاده میکنم ولی نمیدونم با چه شماره ای ثبت نام کردم. چطوری باید بفهمم با کدوم شماره م ثبت نام کردم

    1. سید جلال می‌گوید

      سلام امتیاز باید به چه حدی برسه،؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. Rolileyli می‌گوید

    سلام چرا نميشه در آپ تاریخ انقضا کارت سال
    1400 وارد کرد؟؟؟ چیکار کنم جواب بديد.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      00 بزنید

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام .چرا بعد تمدید کارتم دیگه نمیتونم با آپ کار کنم

    2. ناشناس می‌گوید

      دوتاصفرباید بزاری

    3. ناشناس می‌گوید

      به جای ۱۴۰۰باید ۰۰ بزنید

    4. ناشناس می‌گوید

      دوتاصفربجاش بزنید

    5. ناشناس می‌گوید

      ۰۰بزن..چون اگر۱۳۹۹هم بودمیزدی ۹۹…۱۳۰۰رونبایدبزنی…پس ۰۰روبزن

    6. حمید می‌گوید

      بجاش از دوتا صفر استفاده کنید

    7. ناشناس می‌گوید

      ۰۰

    8. فرزاد می‌گوید

      سلام. .همون دورقم اخر 1400 ینی دوتا صفر رو باید وارد کنید..

      موفق باشید

    9. مهدیه می‌گوید

      00 و بزن

  20. امیر می‌گوید

    تاریخ انقضای 1400 رو من هم نمیتونم وارد کنم؟ کسی جوابی پیدا کرد بنویسه. تشکر

    1. رسول قربانی می‌گوید

      00 وارد کنید

    2. ناشناس می‌گوید

      ۰۰

    3. ناشناس می‌گوید

      00

    4. ناشناس می‌گوید

      فقط 00روبزنید

    5. سیدایوب هاشمی می‌گوید

      سلام فقط دوتا صفر وارد کنید

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام وقت بخير خطاي محدوديت استفاده از ٢كد ملي متفاوت در روز در تراكنش كارت به كارت يعني چي؟

    6. ناشناس می‌گوید

      سلام بجای ۱۴۰۰بزن دو تا ۰۰بزن خودش اصلاح میکنه

  21. مجید می‌گوید

    با سلام می بخشید من پول اضافی در کیف پول خود شارژ کردم حالا می خواهم بدونم چگونه می تونم بر داشت داشته باشم چون جلو مبلغ واریزی یک صفر اضافه گذاشتم

  22. ناشناس می‌گوید

    یلام با تله پرداز میشه از کیف پول خرید کرد ؟ایا این امکان است؟

  23. حنا عزيزى می‌گوید

    سلام
    سقف انتقال وجه از طريق برنامه آپ چقدر هست ؟؟

    1. مهدی حاجی محمدی می‌گوید

      سقف انتقال کارت به کارت چقدر است

      1. ناشناس می‌گوید

        اقا من ی تومن کارت به کارت کردم دیگه میگه امکان انتقال موجود نیست سقف انتقالش یک میلیون خیلی کمه

    2. یزدان می‌گوید

      سه میلیون تومان در 24ساعت

  24. فاطمه می‌گوید

    من در روز چندین تراکنش انجام میدم ولی بعد هر تراکنش که میرم برای امتیازگیری میگه نمیتونید تراکنشی انجام ندادید.چرا؟؟؟؟؟

    1. حدیث می‌گوید

      دقیقا منم همینجوریم

  25. پارسا می‌گوید

    آپ با بانك صادرات مشكلي داره؟؟؟؟
    اخه اين همه بانك براي مبدا انتقال در نظر گرفتند فقط صادرات نيس صادراتم كه از بانك هاي دولتي و قديميه و عضو شتابه

    1. فرزان می‌گوید

      بانک صادرات خودشو به بهانه حفظ امنیت ارتقا نداده

  26. علی می‌گوید

    سقف واریز یا انتقال وجه از کارت به کارت دیگه در این اپلیکیشن تا چه مبلغی می باشد؟

  27. عاطفه می‌گوید

    چرا امتیازم خود به خود کم میشه

  28. سیامک می‌گوید

    سلام من چ جوری میتونم میزان امتیازاتم رو ببینم؟

  29. صبا می‌گوید

    سلام کارت به کارت کردم زده عملیات نا مشخص یعنی چی پولم این وسط گم نشه پیامک از بانک نمی یا ببینم چی شده

    1. ناشناس می‌گوید

      سوال منم هست منم پول انتقال دادم زده نامشخص از حسابم کم شده لطفن دوستان جواب بدن

      1. ناشناس می‌گوید

        ببخشيد منم انتقال دادم زده نامشخص أيا انتقال وجه صورت گرفته و يا به حساب خودم بر ميگذره

      2. هانیه می‌گوید

        سلام قضیه این موجودی چیه در برنامه اپ ایا قابل برداشت هست یان؟چجوری؟

  30. ناشناس می‌گوید

    سلام تا دوسه روز پیش امتیاز من ۵۹۲۰ بوده ،الان هر تراکنشی که انجام میدیم از امتیازم کم میشه الان امتیازم رسیده به ۳۸۶۷ کسی میدونه یعنی چی؟؟مشکل از کجاست؟؟

  31. شهریار می‌گوید

    سلام، چطور میتونیم متوجه بشیم در آپ چند امتیاز داریم.

  32. علیرضا می‌گوید

    سلام سقف انقال وجه چقدره؟

  33. علیرضا می‌گوید

    سلام سقف انقال وجه چقدره؟

  34. ناشناس می‌گوید

    سلام در قسمت شرح مبدا و شرح مقصد چه چیزی مینویسیم ؟

  35. آتیلا صادق‌زاده حمایتی می‌گوید

    سلام . این اپلیکیشن بسیاری کاربردی ست . زین بابت به نوبه ی خویش متشکرم. اما یک گزینه کم دارد . بدلیل پرداخت زیاد برای جریمه ی ، جرائم متعدد در کشور ، به حساب دادگستری ، اگر امکان پرداخت را ، شما در این اپلیکیشن فراهم کنید ، هم کار ملت را آسان می کنید و هم از نظر اقتصادی برای « آپ » بسیار بصرفه است . مثلا خودم سالی چند بار جریمه میدهم ، و همینطور دیگران ، و شما می توانید با این کار معقول ، دست کم از ارباب رجوع بیشمار بابت آن در محیط دادگستری ها بکاهید .

    1. حسن می‌گوید

      سلام با اپ کارت به کارت کردم از حسابم کم شده ولی به مقصد نرفته الان من چکنم خودمم چک دارم

  36. عباس می‌گوید

    سلام
    در صورت حذف شدن اتفاقی برنامه آپ ، برگشت موجودی کیف پول بعد از نصب مجدد چگونه میباشد .
    من که نصب مجدد کردم مبلغ کیف پول برنگشته. لطفا راهنمایی کنید

  37. لیلی می‌گوید

    سلام چه جوري باید موجودی کارت گرفت؟؟ لطفا راهنماييم کنید آخه تو منوش هيچي نزده

    1. زهرا می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم

  38. مرتضی می‌گوید

    با سلام
    با چه تراکنشهایی ما در قره کشی شرکت داده می شویم؟
    لطفاٌ راهنمایی فرمائید./
    ممنون میشم

    1. مرتضی می‌گوید

      با سلام
      چگونه متوجه شویم چقدر امتیاز داریم و یا در قره کشی شرکت کردیم؟

      1. مرتضی می‌گوید

        با سلام
        جواب دادن به یه سوال روزها زمان می بره!!
        یعنی هشتاد میلیون ملت سرکارند؟

  39. مایسا می‌گوید

    سلام. ببخشید برنامه اپ ، خروج از برنامه نداره?

  40. پوريان می‌گوید

    سلام مى خواستم بدونم سقف پرداخت كارت به كارت به چه صورت بيشتر ميشه؟

  41. طهماسبی می‌گوید

    روزی ده بار باهاش تراکنش و خرید انجام میدم چرا پس برنده نمیشم؟؟؟

  42. حدیث می‌گوید

    خیلی مسخرس من چند بار کارت به کارت کردم ولی وقتی تکون دادم هیچ امتیازی بهم نداد

  43. مریم می‌گوید

    سلام چرا بانک ملی رو جواب نمیده برا انتقال وجه

  44. مهدی می‌گوید

    سلام
    من از طریق آپ تلفن منزل رو پرداخت کردم ولی الان ۴۸ ساعته تلفن وصل نمیشه اگه به این شکل هست فقط با ۱۸۱۸ پرداخت کنیم ؟

    1. خدایار بهادری می‌گوید

      باسلام چنانچه انقظائ کارت بانک شما سال 1400باشد اپ عمل نمی کند چون دورقم مربوط به سال رادر نطر می گیرد بنا برای سال را صفر نشان میدهد

  45. م می‌گوید

    نهوی سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری در شهرستان های استان چهارمحال بختیاری چگونه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟؟؟

  46. رفیعی می‌گوید

    سلام وعرض ادب من همیشه از کارت ملی با آپ انتقال میدادم الان چند وقته میگه نمیشه دلیلش چیه و چیکار باید بکنم

    1. رسول قربانی می‌گوید

      تراکنش بالای یک میلیون امکانش نیست و حداکثر مجموع تمام مبالغ هم در روز 3 میلیون تومان هست.

      1. ناشناس می‌گوید

        ممنون من جواب گرفتم

  47. آسیه دامنی می‌گوید

    سلام
    سقف تراکنش ها برای شرکت در قرعه کشی چند هست؟؟

  48. کاوه می‌گوید

    سلام .چطور میشه پول موجود در کیف پول رو باز گرداند؟

  49. علی می‌گوید

    سلام من از طریق اپلیکیشن آپ مبلغ ۱۰۰ تومن از قوامین به تجارت کارت به کارت کردم ک نتیجه تراکنش زد نامشخص و پولم از حسایم کم کرد ..ولی به حساب تجارت واریز نشد الان ۷۲ ساعتم گذشته …ولی از برگشت پول خبری نشد باید چیکار کنم؟؟؟

    1. علی می‌گوید

      لطفا جواب بدین

    2. حسن می‌گوید

      منم همین مشکل رو دارم پول از حسابم کم شده به حساب مقصدم نرفته پول این وسط گم شده و دیگه با آپ کار نمیکنم.

  50. علی ابراهیمی می‌گوید

    سلام چطور میشه پذیرنده بارکد دار اپ بشیم

  51. لیلا می‌گوید

    سقف انتقال وجه چقدره؟؟

  52. Eli می‌گوید

    من هرچی میخوام کارت به کارت کنم تراکنش ناموفق جواب میده چرا

  53. ناشناس می‌گوید

    چرا از کارت مسکن نمیشه کارت به کارت کرد؟

  54. Samane می‌گوید

    چراازکارت مسکن نمیشه کارت به کارت کرد

  55. سارا می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    من چرا نمیتونم از طریق اپ کارت به کارت کنم. با هرکارتی میزنم میگه بانک صادر کننده مبدا پاسخگو نیست چیکارش کنم قبلا اصلا این مشکلو نداشت ن میتونم خرید کنم ن وجهی رو واریز کنم

  56. محمد می‌گوید

    ميشه كمكم كنيدددددد!!!!!!!!!
    من چند روز ميخوام كارت ب كارت كنم از حسابم كارت قوامينه حسابم قبلا اين كارو زياد كردم الان ميخوام كارت ب كارت كنم ميزنه خطا در استعلام فقط و فقط اين كارتم اين مشكل رو داره خواهشمندم كمك كنيد ممنونتون ميشم

  57. فائزه می‌گوید

    سلام علت اینکه برای کارت به کارت کردن ارور میزنه این کارت مجاز به تراکنش نمیباشد چیست؟

  58. نرگس می‌گوید

    آیا با اپلیکیشن آپ امکان کارت به کارت کردن پول از کشورهای دیگر به ایران هست .؟؟؟؟؟

  59. حسین نوروزعلی می‌گوید

    سلام چراکارت بکارت به من امتیازنمیده لطفا راهنمایی کنید

  60. التلبتنذن می‌گوید

    چرا سرویس کارت به کارت از مبدأ بانک مسکن کار نمیکنه هیچوقت؟ همش پیام میده دقایقی بعد دوباره امتحان کنید. مسخره است والا

  61. سجاد می‌گوید

    سلام من شارژگرفتم امارمزاون روثبت نکردم الان چه جوری پیداش کنم؟

  62. فراهانی می‌گوید

    سلام.من حواسم نبود لیست کلیه تراکنشها در آپ رو حذف کردم.من نیاز دارم به قبض برقی که پرداخت کردم چون تو قبض جدید اعمال نشده.لطفا کمکم کنین چطور میتونم به تراکنشهای پاک شدم دست پیدا کنم؟

    1. محمد می‌گوید

      آیا امکان کارت به کارت پول از خارج از کشور وجود داره

  63. شهلا می‌گوید

    سلام
    لطفا بگین سقف تراکنش ها برای شرکت در قرعه کشی چند هست؟؟

  64. عبدالمحمود مشرقی می‌گوید

    سوال اینکه بنده با آپ کلی کار ها انجام میدهم مثلا شارژ میگیرم و … ، اما وقتی امتیاز شرکت در قرعه کشی ماهیانه را نگاه میکنم میبینم تا الان نوشته ( شانس جایزه صد میلیونی : ۰ ) !!
    نظرتان مشکلش چیه ؟ چرا با وجود تراکنش های متعدد بنده تاکنون این امتیاز برایم لحاظ نشده ؟ خواهشمندم رسیدگی فرمائید .
    ممنونم

  65. س می‌گوید

    سلام. من با آپ از طریق کارت به کارت 1 میلیون تومان انتقال دادم. پول از حسابم کم شد ولی نتیجه تراکنشو نامشخص زده. حالا چطور ثابت کنم که این پولو فرستادم؟

  66. فریبا می‌گوید

    سلام… من امروز مبلغی رو کارت ب کارت کردم زده نتیجه تراکنش نامشخص… واز حسابم پول کم شده
    باید چیکار کنم؟؟ بر میگرده؟؟

    1. Omid می‌گوید

      سلام.واسه منم همچین اتفاقی افتاد.بعد از 48 ساعت برگشتن به حسابم

  67. فاطمه می‌گوید

    سلام من چرا نمیتونم از مبدا بانک مسکن کارت به کارت کنم؟

  68. ناشناس می‌گوید

    سلام وقتی پولی بحساب کیف پول میریزید چگونه میشودآن پول رو برگرداندروی کارت

    1. ناشناس می‌گوید

      سوال منم هست

  69. ناشناس می‌گوید

    سلام من برای کارت به کارت استفاده کردم که آپ متوقف شد ولی پول از حسابم برداشت شد
    چطور میتونم رسید داشته باشم ؟

  70. ناشناس می‌گوید

    چرا پول انتقال داد نمیشه

  71. منصور می‌گوید

    چرا دوتا شارژ خریدم هیچکدوم رو بهم نداد اپ اولین باره این اتفاق برام افتاد

  72. سعید می‌گوید

    سلام
    حداکثر مبلغ کارت به کارت چقدره؟

  73. Bayan می‌گوید

    کارت به کارت بعداز چندساعت پول به صاحب واریز میشه

    1. ناشناس می‌گوید

      حداکثر 24 ساعت

  74. سهند می‌گوید

    سلام
    من شماره همراهی که با اون تو آپ ثبت نام کردم رو انتقال دادم الان اون تو گوشیم نصب هست چه جوری شماره ثبت نام رو عوض کنم آخه نمیخوام امتیازات من حذف بشه

  75. سمين می‌گوید

    سقف پرداخت كارت به كارت چقدره و اينكه چرا شماره مبدا رو كارت ديگمو ميزنم واريز با خطا مواجه ميشه ، راهنمايي بيشتري تو توضيحاتتون بنويسيد لطفا

  76. Nora می‌گوید

    سلام .اگه بخوام شارژ خودکار رو لغو کنم باید چیکار کنم؟

  77. محمدسلیمانی می‌گوید

    سلام ،گوشیمو بازگشت به حالت کارخانه کردم مجبور شدم برنامه آپ را دوباره نصب کنم قبلا شماره کارتهایی که سابقه کارت به کارت بهشون داشتم الان ولی هیچ سابقه کارتی نشون نمیده چیکار کنم شماره کارتهایی که قبلا براشون کارت به کارت کردم یا شارڗ زدم میتونم روی برنامه بیارم

  78. نارسیس می‌گوید

    سلام،متأسفانه من ازطریق اپلیکیشن آپ قبوضم روپرداخت میکردم که به همین دلیل،قبض تلفنم را7300تومان اضافه ترگرفت واین ماه قبض تلفن بابدهی به دستم رسید.چطورمیتونم پولم روبرگردانم؟؟ومتأسفانه تراکنشهاهم به طورکلی پاک شده!!چطورمیتونم برگردانم؟؟

  79. سید مسعود هاشم زاده همایونی می‌گوید

    ضمن تشکر از چنین راه آسان پول اشکالی که در سامانه اینست که بانک رفاه کارگران وبانک قرض الحسنه رسالت امکان ارسال وجه امکان پذیر نیست
    خواهشمند است در صورت دریافت این پیام لطفا مرا راهنمایی کنید چکار کنم ممنون می شوم مرا راهنمایی کنید منتظر جواب شما هستم

  80. نگار می‌گوید

    سلام وخسته نباشید .سوال دارم واسه چی از بانک صادرات به کارتهای دیگه نمیشه وجه منتقل کنیم؟؟؟الان حدوده یک سال بیشتره که وعده میدید بانکهای دیگر هم به زودی به درگاه متصل میشه ولی نشد!این به زودی میشه بگید حدودا چندسال بعد هستش؟

  81. ناهید می‌گوید

    من دوتا سوال داشتم با آپ روزانه چند تراکنش میتونیم انجام بدیم و تا چه مبلغی؟

  82. غلامرضا سلطان احمدی می‌گوید

    پیشنهاد امکان پرداخت اقساط تسهیلات بانکی از طریق آسان پرداز آپ میگردد

  83. مجتبی خرمی می‌گوید

    سلام وخسته نباشیدبرای واردکردن تاریخ انقضاکه سال۱۴۰۰هست چه عددی روبایدواردکرد

    1. رسول قربانی می‌گوید

      دو تا صفر بزنید
      00

  84. محسن می‌گوید

    سلام در نرم افزار آپ متاسفانه از بانک مسکن نمیشه پول انتقال داد به سایر کارتها . کس دیگه ای هم این مشکل و داره یا مشکل از نرم افزاره

  85. سعید می‌گوید

    چرا اپلیکیشن اپ بر روی سیستم عامل ios فعال نیست

  86. محمد رضایی می‌گوید

    سلام برنامه جالبی است من تمام پرداختی هام رابا این برنامه انجام میدهم فقط نمی دانم جز شرکت کنندگان قرعه کشی برنامه قرار می گیرم یانه دارای امتیاز هم هستم

    1. فرشاد می‌گوید

      سلام.
      من تا دیروز خیلی راحت به کارتی که همیشه پول انتقال میدادم انجام میشد اما از امروز صبح هرچی میخوام انتقال بدم انجام نمیشه.بانکمم تجارت نه میتونم برداشت کنم نه میتونم واریز کنم.علت چیه از برنامه آپ یا از بانک؟

  87. ناشناس می‌گوید

    با سلام می بخشید من پول اضافی در کیف پول خود شارژ کردم حالا می خواهم بدونم چگونه می تونم بر داشت داشته باشم چون جلو مبلغ واریزی یک صفر اضافه گذاشتم

  88. komeil می‌گوید

    سلام چرا نميتونم كارت به كارت كنم اخر كار مينويسه مبلق بيشتر از سفق مجاز است

    1. Parisa می‌گوید

      سلام تو اپلیکیشن اپ کیف پولمو چجوری پولشو کامل برداشت کنم؟چون اخطار میده

  89. خرم دین می‌گوید

    چرا زمان کارت به کارت زیاد شده یعنی بعد از تراکنش کارت به کارت چندین ساعت طول میکشه پول به حساب طرف بخوابه؟؟؟

  90. ناشناس می‌گوید

    عال‌ عالی‌ عالی‌

  91. نیما می‌گوید

    دوستان من میخواستم باآپ ده هزترتومان برای خودم شارژبگیرم امایک رقم اشتباه زدم رفت برای کسی دیگه حالا پس نمیده چه جوری ازش بگیرم باکی تماس بگیرم وراهکارچیست ممنون میشم اگرراهنمایی کنید

  92. م اسکندری می‌گوید

    سلام برنامه خیلی خوبیه راضی هستم.فقط یک سوال دارم اینکه کدوم بانک پشتیبانی میکنه ازآپ

  93. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا موجودی نمیاره

  94. زهرا می‌گوید

    سلام چرا وقتی تو آپ رمز اینترنتی رو واسه انتقال وجه اشتباه می‌زنیم تو روزهای بعد هم میگه خطای وارد کردن رمز از حد مجاز گذاشته برای رفع این مشکل چکار کنم

  95. محمد می‌گوید

    باسلام چگونه میتونه تراکنشهایی را که انجام دادم ولی بعد از آبدیت کردن پاک شده را برگردونم ممنون میشم جوابم را بدید

  96. هامون می‌گوید

    چطور میشه اعتبار کیف پول رو برگردوند به کارت؟؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

  97. هادی می‌گوید

    سقف کارت به کارت رو کردین یه 1 تومن مردم واسه هر تراکنش باید پول بدن یعنی واسه سه تومن باید سه تا هزاری بدن اخه دیگه تا این حد …..

  98. جلال می‌گوید

    سلام. چند مدتی است که در روز نمی تونم بالای یک میلیون تومان با آپ انتقال بدم. مشکل از کجاست ؟

  99. kapele می‌گوید

    سلام من برنامه آپ رو نصب کردم مبلغی را هم به کیف پول انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید چطور از کیف پول استفاده کنم

    1. صبوری راد می‌گوید

      چگونه می شود شماره همراه داده شده به برنامه آپ را عوض کرد و امتیازات را به سیم کارت دیگری انتقال داد

  100. حسین می‌گوید

    ایا شماره مرجع همون شماره پیگیریه؟

  101. Amir می‌گوید

    تو بخش درامد ثابت برای واریز سود و نهایی کردن حساب ارور نام پدر خالی است رو میده حل این ارور رو لطفا بگین

  102. غضنفر امیر نژاد می‌گوید

    الان من کجا تعداد شانسهای آذر ماهمو مشاهده کنم

  103. غضنفر امیر نژاد می‌گوید

    تعداد شانسهای آذر ماهم رو نمی توانم ببینم

  104. ناشناس می‌گوید

    درموردسرمایه گزاری اطلاعات میخواس

  105. حسین می‌گوید

    سلام چطوری میتونم تراکنشهای حذف شده در اپ رو برگردونم ممنون

  106. حسین می‌گوید

    سلام تراکنشهای حذف شده دراپ رو میشه برگردوند ممنون

  107. ایزدی می‌گوید

    سلام
    رسید های پرداخت پول و قبضها و تراکنش های اپ دقیق تر از ۷۸۰ است و ۷۰ سریع نامدید شده بدون رسید معتّر و از ترسم دیگر با ۷۸۰ پرداخت نمیکنم
    پول ها را هپولی کرده.

    و
    در اپ توضیح ندادید که چگونه کارت های مقصد که پرداخت کردم پاک کنم

  108. ناشناس می‌گوید

    من می خوام کیف پولمو شارژ کنم میگه شماره موبایل مجاز نیست لطفا راهنمایی کنین

  109. بهار می‌گوید

    کاش این اپلیکیشن امکان پرداخت تسهیلات یا همان پرداخت وام را هم میداشت و ما مجبور به استفاده از دستگاهه atm و بانک نبودیم

  110. مسعود می‌گوید

    سلام
    من نمیتونم با این نرم افزار بیشتر از یک میلیون کارت به کارت کنم. دلیلش چیه؟

  111. محمدی می‌گوید

    سلام از برنامه اپ بیمه شخص ثالث انجام بدهیم بیمه نامه میاد جلو در

  112. مسعود میرزاابوالقاسم می‌گوید

    سلام از کیف پول چطوری به کارتم پول بریزم

  113. سمیه می‌گوید

    ممنون از اینکه به وقت ما ارزش قاعلین برنامه ی عالی شما میتونه به مردم عزیزمون کمک کنه

  114. علی می‌گوید

    سلام من کارت به کارت میکنم می رم گوشی رو تکان میدم صد شد میگه هیچ تراکمی انجام ندادی

  115. فاطمه می‌گوید

    سلام من امروز كارت به كارت داشتم اما وضعيت عمليات نامشخصه از حسابم هم پول كسر نشده
    نميدونم الان مجدد كارت به كارت كنم؟

  116. حسین می‌گوید

    سلام من خواستم شارژ برای گوشی بخرم ولی پس از خرید برام پیام امد خرید رمز نمیدونم منظور چیه

  117. حمید می‌گوید

    سلام قبلاسیمکارت به اسم همسرم بود ولی حالا به اسم خودم کردم ولی در آپ وقتی موجودی کیف میخوام با کارت خودم زیاد کنم مزنه باید باکارت صاحب کارت انجام شه ولی صاحب موبایل خودم هستم چیکارکنمم؟ ممنونم

  118. ماتادور می‌گوید

    سلام چرا از ملی نمیشه انتقال داد؟؟؟میزنه ناموفق

  119. عباسی می‌گوید

    سلام انتقال ناموفق داشتم 3میلیون تمن برای پیگیری به چه مرجعی رجوع کنیم و کی برميگرده

  120. عليرضا می‌گوید

    سلام و خسته نباشيد
    سوالي كه داشتم اينه من پلاك ماشينم رو قسمت عوارضي ثبت كردم و پلاكم رو ميتونم ببينم
    ميخواستم ببينم همين كافيه ؟؟؟؟
    اگه از قسمت پرداخت الكترونيكي رد بشم
    اتوماتيك از كيف پولم كم ميكنه؟؟؟؟

  121. قدیری می‌گوید

    خواهش میکنم بانک صادرات رو هم به بانکهای مبدا اضافه کنید

  122. مهدی شونم می‌گوید

    سلام
    لطفا جواب بدین
    من شماره تلفن که به اپ معرفی کردم به اسم خودم نیست الان دیگه نمی تونم از حسابم استفاده کنم چون اخطار عدم هم اسم بودن شماره تلفن وشماره حساب رو اعلام میکنه. راهی هست که شماره تلفن عوض بشه بجز نصب دوباره أپ واعلام جدید

  123. snz می‌گوید

    سلام . من از بانک گردشگری هرچی میخوام پول انتقال بدم میگه خطا در استعلام اطلاعات .مشکل‌کجاست؟؟قبلنا خیلی خوب تر بود الان کیف پول رو فقط باید با کارت بانکی خودت شارج کنی و کارت دیگه‌ای رو قبول نمیکنه کاشکی ب حالت قبل برگردونده بشه

  124. احمدی می‌گوید

    گزینه پرکار برد انتقال وجه اش اصلا کار نمیکنه بقیه اش که مهم نیست تو هزار تا برنامه دیگه هم هست. فقط سرکاریه

  125. سیدایوب هاشمی می‌گوید

    با سلام و احترام
    بتازگی افتخار استفاده از سرویس آپ نصیبم شده است به همین دلیل و به علت عدم تجربه لازم ، حین شارژ سیم کارت ایرانسل گوشیم به اشتباه شارژ خودکار را فعال نموده ام و تحت هیچ عنوان نمیتوانم آنرا لغو کنم ، لطفا در این زمینه کمکم کنید .
    اصلا تمایل به شارژ خودکار ندارم . متشکرم

    1. ناشناس می‌گوید

      سلآم مشکل من هم همینه وآپ گزینه ای ندارد

    2. ناشناس می‌گوید

      این مشکل من هم هست. انگار امکان لغو شارژ خودکار نداره.

  126. Fardin می‌گوید

    سلام خسته نباشی چرا نمی شه کارت مقصد رو پاک کرد

  127. رادکام می‌گوید

    با سلام و احترام
    سقف انجام تراکنش ملی به ملی چقدره در آپ ؟

  128. جمشید تاج آبادی می‌گوید

    سلام برنامه قبلی گوشیم پاک شده لیست دوباره تراکنشها را میخواستم روی نصب جدید نمیایند باتشکر

  129. علی می‌گوید

    آیا آپ خارج از کشور هم سرویس میده؟

  130. ......F می‌گوید

    لطفاً زودتر ویژگی اعلام موجودی رو فعال کنین

    1. مملی می‌گوید

      با سلام. من از کارت کشاورزی استفاده میکنم چن روز پیش تاریخ کارتم تموم شد رفتم کارت جدید گرفتم الان میخوام از آپ استفاده کنم نمیشه مینویسه امکان دریافت اطلاعات بانکی شما مقدور نمیباشد

  131. محمد می‌گوید

    سلام
    تا حالا چن قبض و پول خواستم پرداخت و کارت به کارت کنم…همش میاد نتیجه نامشخص یا ناموفق ادم نمیدونه اعتماد کنه یانه…از حساب کم شده یا نه …این چه وضعه؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز با پشتیبانی آپ تماس بگیرید. شاید مشکلی در موبایل شما یا اطلاعات کارت شما باشه.

    2. سعیده می‌گوید

      واقعا چخبره چرا میخوام پول انتقال بدم حتی ۱ میلیون هم نمیشه میزنه محدودیت سقف برداشت

  132. علیرضا می‌گوید

    سلام، مشکل بزرگ اینه که نمیشه قبل از کارت به کارت کردن نام صاحب حساب رو دید، این اصلا درست نیست. من میخوام قبل از انتقال وجه نام صاحب حساب رو ببینم و مطمئن بشم.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      نمایش داده میشه که!

  133. سهیلی می‌گوید

    سلام ، کارت به کارت انتقال وجه دادم هنوز به حساب مقصد واریز نشده ، و تراکنش نامشخص بودن را نشان میده،پول هم از حساب مبدا به مبلغ یک میلیون تومان کسر شده،شماره مرجع هم در تراکنش نامشخص نداره، چکار کنم ؟لطفا راهنمایی بفرمائید،

  134. مهمان می‌گوید

    سلام آیا کارت به کارت از طریق این اپلیکیشن ها کارمزد هم داره ؟

  135. جمال الدین اسدی می‌گوید

    سلام لطفا در رابطه با تغییر پروفایل در آپ راهنمایی فرمایید ممنونم اسدی

  136. maryami می‌گوید

    سلام. چطور میتونم شماره همراهی که باهاش وارد آپ شدم رو عوض کنم؟ قبلا با شماره همسرم این نرم افزار رو روی گوشی خودم نصب کردم حالا میخوام شماره خودمو وارد کنم

  137. اسماعیل می‌گوید

    باسلام چگونه میتوان شماره کارت بانکی خود را در آپ ذخیره کنیم از زمانی که کارت جدید بانک ملت گرفته ام متاسفانه هیچ گونه راه حلی جهت گرفتن خدمات به من ارایه نداده ودر تشخیص هویت کارت بانکی دچار مشکل می باشد ودر پایان از برنامه خوبتون متشکرم

  138. عبدالرضانبهانیان می‌گوید

    لطفاچراانتقال اشتباهی ازکیف پول به کارت خودوقتی صورت میگیردبرگشت پول انجام نمیشود دراین موردچکاربایدکردچگون به پولم میرسم

  139. مریم نبوی می‌گوید

    سلام من به شماره ای که اسنپ برای ان تعریف نشده است مبلغ 10هزار تومان واریز کردم اما هنوز برگشت داده نشده است , ضمنا با بانک صادرات متصل شوید

  140. فرهاد می‌گوید

    با سلام لطفا در مورد کیف پول برنامه آپ راهنمایی کنید متشکرم

  141. Kaveh می‌گوید

    سلام حدود يك ما است كه نميتونم از آپ پول كارت به كارت كنم
    برنامم اپديت كردم بازم نميشه
    هر بار كه اينكارو ميكنم ميزنه تراكنش نا مشخص
    لطفا اگه كسي ميدونه دليلش چيه راهنماييم كنه

  142. گلنار می‌گوید

    با سلام چرا نمیتونم چند تا کارت بانکی ذخیره کنم

  143. مجتبی می‌گوید

    سال انقضاکارت من ۱۴۰۰هستش هرکاری میکنم نمی تونم اپ ونصب کنم

    1. ناشناس می‌گوید

      ۰۰

  144. جهان می‌گوید

    چرا اطلاعات در آپ باقي نمي مانند با يه گوشي عوض كردن.؟

  145. سیامک می‌گوید

    سلام محدودیت تراکنش که سقف ۱میلیون داره خیلی ناجوره

  146. امير می‌گوید

    سلام من كارت به كارت كردم ناموفق زد ولي برداشت كري كي به حساب برميگرده

    1. شاهین می‌گوید

      البته ناگفته نماند من خودم خیلی تراکنش انجام دادم تاحالا مشکلی نبوده ولی چنتا از دوستام این مشکل رو دارن که کارت به کارت کردن ولی پول به کارت مقصد نرفته و به حساب هم برنگشته . جایی هم نمیتونن برن پیگیری کنن . این مشکل بسیار بزرگ و تقریبا اپلیکیشن نا امنه

  147. مهیار می‌گوید

    با برنامه ی آپ کارت به کارت کردم ولی شماره ی پیگیری نداد برای دریافت شماره ی پیگیری باید چیکار کنم

    1. فاطمه قوّتی می‌گوید

      سلام
      با پشتیبانی شرکت آپ تماس بگیرید. راه های ارتباطی با آپ در بخش اکوسیستم پایگاه خبری راه پرداخت آمده است.

      1. شاهین می‌گوید

        کدوم پشتیبانی خانوم ؟ من رفیقم الان یک ماهه که 3 میلیون تومانش رو هواست رفته بانک مشکلش رو گفته بانکم گفته کلاهبرداریه پول دیگه برنمگرده و از دست ماهم کاری بر نمیاد . حرف بانک دقیقا همین بود که عرض کردم . بانک گفت باید همراه بانک خوده بانک رو نصب کنید که حداقل مشکل پیش اومد بیای بانک

  148. سارا می‌گوید

    چرا بیشتر از یک میلیون تومان نمیشه کارت به کارت کرد؟راه حلی داره؟این ضعف بزرگیه
    چون اگر کسی روزانه مدام درحال گردش حساب باشه امکانپذیر نیست.

  149. نسترن می‌گوید

    سلام ببخشید برنامه اپ مبلغش ب ریال یاتومن؟

  150. اصغر می‌گوید

    سلام
    من یه سوال داشتم
    برای پرداخت الکترونیک عوارض اتوبان ذخیره اطلاعات کارت خودرو و عکس کارت کافیه یا اینکه حتما در کیف پول هم باید مبلغ واریز شه؟

  151. حسین فروردین می‌گوید

    ایااپلیکیشن اپ شارژ کم میکند ممنون میشم جواب بدید

  152. محسن می‌گوید

    باسلام خدمت شما .من هرمیخوام که کارت هایی روکه قبلا بهش کارت به کارت کردم ودیگه شماره هاشون رونیازندارم روحذف کنم نمیتونم .لطفا راهنمایی کنید

    1. هوشنگ فلاحی می‌گوید

      برنامه اپ خیلی اذیت میکنه اولا که گزینه تنظیماتش باز نمیشه دو ما هر چی میخوام انتقال بدم میزنه خطا در استعلام کارت و فقط به شماره کارتهایی که ذخیره شده میتونم واریز کنم هر کارم میکنم نمیتونم کارتهای ذخیره شده رو پاک کنم

  153. ناشناس می‌گوید

    سلام چطور میشه لیست تراکنش حذف شده رو برگردوند

  154. هیدی می‌گوید

    چرا نمی توان موجودی کارت رانگاه کرد

  155. اتوسا می‌گوید

    سلام من برنامه ی اپ را update کردم الان هر کاری میکنم شماره تلفن من را قبول نمی کند برای نصب دوباره لطفن راهنمایی کنید.

    1. فاطمه قوّتی می‌گوید

      با سلام با پشتیبانی آپ تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی در بخش اکوسیستم پایگاه خبری راه پرداخت آمده است.

      1. ناشناس می‌گوید

        چرا مبدا از مسكن نميگيره؟پس چرا زده؟از مسكن به صادرات.نكنه مقصد صادراته نميشه؟

  156. مریم فرهنگ می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    میخوام برنامه رو نصب کنم وقتی شمارمو. میزنم که کد دریافت کنم خطای دسترسی میده چیکار کنم

  157. ناشناس می‌گوید

    سلام.چطور می تونم شارژ خودکار رو حذف کنم؟

  158. محمدصالح می‌گوید

    سلام چطوری میتونم از موجودی کیف پولم از فروشگاه یا مغازه سوپر مارکت خرید کنم لطفا کمک کنین ممنون میشم

    1. maryam می‌گوید

      سلام من قبض خدماتی پرداخت کردم ولی دوبار از حسابم کسر شده یعنی امکان داره بار دوم به حسابم برگرده؟؟؟؟

  159. سارا می‌گوید

    سلام .اپليكيشن رو نصب كردم اما هر چي شمارم رو ميزنم كد رو برام نميفرسته گوشيم ايفونه

  160. علی اکبر بخشیان می‌گوید

    من کیف پولم رو شارژ کردم اما به هیچ عنوان نتونستم نه شارژ بگیرم نه قبض پرداخت کنم نحوه برداشت از کیف پول چطوریه

  161. امیرعباس جوادی می‌گوید

    سلام من از کیف پولم پول ریختم داخل کارتم ولی هنوز نیومده تو کارتم با وجودی که ازم کم شده حالا چکار کنم

  162. جلیل سالمی می‌گوید

    تا 3میلیون

  163. عباس می‌گوید

    باسلام. چرا بعضی از برنامه های این اپلیکیشن مثل کلوپ آپ.یا شارژ اسنپ و چند برنامه دیگه باز نمیشه.

  164. حسین می‌گوید

    سلام ببخشید تاحالا کسی بلیت هواپیما از آپ خریده؟! میخواستم ببینم معتبره یا نه؟!

    1. محمد می‌گوید

      سلام وقت بخیر من که اپلیکیشن اپ نصب کردم مورد کیف پولشو شارژ کردم یا همون پول ریختم اگه برنامه پاک بشه یا که گوشیم رسیت بشه تکلیف کیف پول چی میشه دوباره چطور میشه برگردوندهمون حساب کیف

  165. حسین می‌گوید

    سلام کسی تاحالا بلیت هواپیما خریده. میخواستم بدونم اپلیکیشن آپ معتبره از بلیت بخرم

  166. esmaeil.. می‌گوید

    سلام ایا میشود با کارتی بغیر از کارتی که دربرنامه اپ ثبت شده است پول انتقال داد ? مثلا ازیه نفر دیگه که اطلاعات کامل کارتش رو داریم با همون شماره تلفنی که روی برنامه ثبت است پول انتقال بدیم به کارت خودمون ??ممنون که جواب میدید..

    1. پاک سرشت می‌گوید

      سلام
      محدودیتی در خصوص انتقال وجه وجود نداره و با هر کارتی امکان پذیره.

  167. مهدی می‌گوید

    سلام چرابعضی از برنامه های اپ فقط تا ۱۰ میلیون انتقال میدن ولی بعضی دگه تا ۳۰ میلیون ریال

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      این موضوع به استراتژی هر شرکت برای بحث مدیریت ریسک بستگی داره و میتونن اختیاری تا سقف 3 میلیون تومن عمل کنند.

      1. پاک سرشت می‌گوید

        سقف انتقال وجه با توجه به استراتژی خود بانک تعیین می شه و توسط آپ قابل تغییر نیست،ضمن اینکه سقف انتقال در این اپلیکیشن ها از ابتدا برای بانک ها یک میلیون تومن تعیین شده بود اما برخی بانک با قبول ریسک و مسئولیت این سقف رو تحت شرایطی تا 3 میلیون تومن می تونن افزایش بدن.

      2. ناشناس می‌گوید

        سلام چرا برای انتقال وجه با کارت مینویسه کارت غیر فعال است ؟؟

      3. شاهین می‌گوید

        چرا اون سوالهایی که در مورد ناپدید شدن پول بعد از کارت به کارت شده رو جواب نمیدید ؟
        طرف کارت به کارت کرده پول از حساب کم شده ولی به کارت مقصد هم نرفته به حساب هم برنگشته . الان یک ماهه 3 میلیون تومان رفیقم رو هواست . هزار نفرن که این مشکل رو دارن . این یعنی چی /؟؟؟؟

  168. طاهی جون می‌گوید

    سلام چرا برنامه رو که با میکنیم همش یه صفحه تیره بدون متن هست چیکار کنم حتی برا نصبش هم صفحش همینجور بود

  169. REZA می‌گوید

    سلام
    چرا امکانات آپ در ios کمتر از اندروید هست؟
    و اینکه به غیر از اینکه برنامه رو‌پاک کنیم و دوباره نصب کنیم راه دیگه‌ای واسه تغییر شماره تلفن هست؟؟ تو ios یه قسمت واسه خروج از برنامه داره ولی اندروید نداره.

  170. ناشناس می‌گوید

    سلام،ازدیروزغروب تا الان نمیتونم کارت ب کارت کنم،مینویسه ناموفق انتقال وجه کارت به کارت ،حتی کارتای مقصدمم عوظ کردم بازم مبلغ نزد واس اوناهم،میشه کمکم کنید میتونه از چی باشه؟؟ممنون میشم اگه بگیدمشگلش بهم

  171. هادی می‌گوید

    میدونستین کارمزد و هزینه بالایی داره این اپلیکیشن برای خدماتش؟

  172. نیما می‌گوید

    سلام،
    آیا راهی برای انتقال لیست تراکنش‌ها از یک گوشی به گوشیِ دیگر وجود دارد؟

  173. کریمی می‌گوید

    سلام با نرم افزار آپ میشد صورت حساب بگیریم یا نه

  174. تداعی می‌گوید

    باسلام زمان برداشت وجه بعدازانتقال ازکیف پول به کارت عابر چه مدت میباشد

  175. الی می‌گوید

    باسلام چرا بعداز به روزرسانی برنامه آپ پرداخت اقساط بیمه ایران امکان پذیر نمیباشد و پیغام (خطادر استعلام اطلاعات بیمه شناسه وارد شده معتبر نمی باشد )را می دهد

    1. نگین می‌گوید

      سلام از حساب من 6 میلیون تومن کسر شده…آیا اپلیکیشن آپ قابلیت هک شدن دارد؟

  176. ایمان می‌گوید

    سلام
    خسه نباشید
    ی سوال دارم
    بندع ۳۰تومن کیف پولمو شارژ کردم
    بعد خواستم از کیف پولم شارژ ۲۰۰۰تومن بگیرم ک اشتباهی مبلغ ۲۰۰۰۰تومن زدم،حالا ۲۰هزارتومن از حساب کیف پولم کسر شده و برنگشته
    الان ۲روزه
    لطفن هم راهنمایی وهم رسیدگی کنید
    مرسی

  177. الهام می‌گوید

    سلام من گوشیم آیفون هست، قبلا که از اپ استفاده میکردم میتونستم بعضی تراکنش ها که در لیست تراکنش هست پاک کنم ولی الان دیگه این قابلیت پاک کردن تراکنش برام موجود نیست و چون دوست ندارم کسی متوجه بشه بعضی از تراکنشها رو پاک میکردم، لطفا راهنمایی بفرمایید؟

  178. من می‌گوید

    من در تاریخ ۴ مرداد قبض برق را به طور موفق پرداخت کردم ولی در تاریخ ۶ مرداد پیغامی برایم ارسال شد که قبض را پرداخت نکرده ام!! چگونه میتوانم پیگیری کنم؟! با توجه به اینکه سوابق پرداخت موفق نیز ذخیره شده است. و شناسه و…غیره همه صحیح میباشد

  179. سیامک صبری می‌گوید

    سلام و عرض ادب و احترام
    برنامه آپ فوق العاده عالیه و کار رابنداز فقط این اعلام جوایزش همش حرفه و الکیه. یعنی من تا حالا ندیدم نه شنیدم که حتی یه نفر از آپ جایزه برده باشه. در هر صورت خسته نباشید.

  180. علی می‌گوید

    کارت بکارت با آپ ممکن است بعد از وا یز چند ساعت طول بکشه؟

  181. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا از وقتی آپ و آبدیت کردم از طریق درگاه ثبت اسناد و املاک؛شناسه قبض که وارد میکنم میره رو تله پرداز؟کد میخاد.از قسمت لیست تله پرداز هم گزینه ای نداره که انتخاب کنم؛در حالی که تو توضیحاتت نوشته که برای دفاتر اسناد رسمی و بیمه ایران و مراجع قضایی تو لیست هست

  182. ف می‌گوید

    برای کارت به کارت میزنه خطا در انجام عملیات، علت چیه؟

  183. ناشناس می‌گوید

    سلام خدمت برنامه خوب آپ من تقریبا دوماه پیش گوشیم عوض کردم حالا برای گرفتن ترکنش های قبلی به مشکل برخوردم راهنمای کنید باید چکار کرد تراکنش های قبلی بالا نمیاد با تشکر از برنامه خوبتون

  184. farhad می‌گوید

    سلام روز بخیر
    بنده چند تا قبض قبلا با آپ پرداخت کردم وشماره پیگیری رو ندارم
    الانم چون مدتیه گوشیمو عوض کردم مجبور شدم مجدد آپ رو نصب کنم لیست تراکنشهای قبلی رو چطور پیدا کنم حدودا دوماه پیش بوده
    لطفا پاسخ بنده رو بدید

  185. Zahra می‌گوید

    سلام شب بخیر ببخشید من اشتباهی یه مبلغی رو به کیف پولم اضاف کردم الان نمیشه از کیف پول انتقال بدم به کارت ؟؟

  186. صنم می‌گوید

    سلام
    چطور ميتونم شماره ی ک با آن آپ و نصب کردم تغییر بدم?

  187. جابر می‌گوید

    چگونه می شود شماره ثبت شده رو تغییر داد

  188. اميرحسين حاجي زادگان می‌گوید

    با سلام
    چگونه در آپ شماره موبايل را تغيير دهم !؟
    در قسمت پروفايل شماره عوض نميشه!!
    نميتونم كارت به كارت كنم
    لطف كنيد پاسخ دهيد
    سپاسگزارم

  189. علي می‌گوید

    سقف مجاز كارت به كارت در اپليكيشن آپ چه مبلغي هست ؟

  190. مهتاب می‌گوید

    با سلام
    میخوام شماره کارتهایی که برایشان پول واریز کردم از سیستم برنامه آپ پاک شود لطفا راهنمایی می فرمایید

  191. پیمان می‌گوید

    سلام من امروز سه یا چهار تراکنش انتقال وجه انجام داده ام، اما وقتی دوباره قصد انتقال وجه دارم، با خطای تعداد تراکنش بیش از حد مجاز است روبه رو میشوم، لطفا کمک کنید، بسیار ضروری هست

  192. ناشناس می‌گوید

    سلام
    انتقال کارت به کارت تراکنش نامشخص زده اما پول از حساب کم شده ایا دوباره پول به حساب برمی گرده

    1. ناشناس می‌گوید

      منم همینطور شده پاسخ چیست

  193. علی می‌گوید

    دلیل تکان دادن برای گرفتن امتیاز چیه.

  194. مرتضی می‌گوید

    سلام من از کارت پدرم انتقال پول دادم راهی است ک اصلا نفهمد من بودم یا شماره کارت من بوده

    1. گلنار می‌گوید

      پول را به ریال بزنم یا تومان؟

  195. گلنار می‌گوید

    پول را به ریال بنویسم یا تومان؟

  196. سید رضا حجازی می‌گوید

    سلام
    آیا در کارت به کارت سقف پرداخت لحاظ میشود؟
    مبلغ سقف پرداخت چقدر است؟

  197. رضائی می‌گوید

    سلام من امروز ۶بار کارت به کارت کردم بار هفتم نشد چرا؟؟؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      احتمالا به سقف مبلغ رسیدید

      1. امیرعلی می‌گوید

        سلام
        بیست و یکم قبض تلفن پرداخت کردم
        امروز بیست و چهارمه هنوز اعمال نشده
        چند روز طول میکشه؟
        بانک میرفتم به نفعم بود

  198. نارنین می‌گوید

    سلام من به اشتباه کیف پول اپ رو ۵۰تومن شارژ کردم راهی هست ک بتونم برش گردونم به حسابم؟

  199. حسن برزگر می‌گوید

    سلام چرا کارت بانکی در آپ کار نمیکند

  200. محمد می‌گوید

    من با آپ کارت ب کارت کردم از حسابم کم شد ولی ب حساب مقصد واریز نشد‌‌.

  201. علیرضا می‌گوید

    یه پیام برا من اومده از شماره 1000733
    میکه کد *733*5000# بگیر، بعد میزنی شماره کارت میخاد. این چیه داستانش؟ شماره کارت خواست ب گمونمم.

  202. داود ابراهیمی می‌گوید

    در بخش بازیهای آپ ،من مبالغی که برنده شده ام به بیش از پنجاه هزار تومن رسیده، ولی باز هم نمیتونم آن را برداشت کنم ،در صورتی که نوشته شده وقتی مبلغهایی که برنده شدید به بیش از پنجاه هزار تومن برسد با وارد کردن شماره شبا میشود آن را برداشت کرد ؟؟؟ با تشکر، لطفا پاسخ را به شماره ی من پیام کنین

  203. داود ابراهیمی می‌گوید

    جواب سوالمو از چه طریق به من ارسال یا فرستاده خواهد شد ؟

  204. ناشناس می‌گوید

    چرا گردش حساب نمیده لعنتی

  205. حکیم می‌گوید

    سلام تراکنش کارت به کارت انجام دادم اما نامشخص شد وتا کنون نتیجه عملکرد برام مشخص نشد. ممنونم .

  206. حسن می‌گوید

    سلام من با اپ کارت به کارت کردم از حسابم کم شده به مقصد نرفته چکنم خودمم چک دارم لطفا پاسخ بدین

  207. فرزانه می‌گوید

    امشب حسااب من خالی شد. خدا لعنت کنه. از برنامه آپ به راحتی پولمو یه نفر کارت ب کارت کرده

  208. مینا می‌گوید

    رمز دوم پویا چجوری بگیرم ازآپ

  209. ناشناس می‌گوید

    رمز دوم کارتم یادم رفته
    نمیشه از طریق اپ حلش کرد؟

  210. ناشناس می‌گوید

    چرا شماره کارت ک قبلا دادیم قابل مشاهده نیس

  211. ناشناس می‌گوید

    سلام
    چرا من از آپ کارت ب کارت(بانک ملت) میکنم میگه صاحب سیم کارت همخوانی نداره?
    لطفا سریع کمک کنین

  212. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا با اینکه رمز پویا دارم و با همراه بانک رسالت انتقال میدم ولی در گزینه رمز دوم نرم افزار آپ میگه بانک صادر کننده به سامانه پویا متصل نمی باشد

  213. پریسیما می‌گوید

    سلام چطور میشه نام کاربری در بازی های آپ رو تغییر داد؟؟؟

  214. علی می‌گوید

    سلام
    اپ از روی گوشیم حذف شده و دوباره نصب کردم–موجودی درست شده ولی گردش پرداختیام حذف شده و چند تا پرداخت مربوط به چندماه قبل بوده که الان لازمم شده–چطوز میتونم تراکنشها را پیدا کنم

    1. ششش می‌گوید

      سلام. خواستم بپرسم چرا برنامه اپ ک تو گوشیم بود
      باز. که میکنم صفحش سفیده ؟؟

  215. رضایی می‌گوید

    من آپ رو نصب کردم اما گزینه هاش فعال نیست علتش چیه

  216. زارعی می‌گوید

    سلام
    میخواستم بپرسم چرا شماره کارت مبدا رو کامل نمیزنه
    من الان یکی از شماره کارت های مبدا رو لازم دارم که به عنوان کارت مقصد استفاده کنم ولی شماره رو کامل نمینویسه
    میتونید راهنماییم کنید

  217. kurosh می‌گوید

    سلام موقع کپی کردن رمز پویا خالی. میزنه مشکل چیه

  218. عبدالله می‌گوید

    با سلام
    اگه بخوام حساب کاربری خودمو کلا پاک کنم چه راهی وجود داره

  219. مهسا می‌گوید

    چرا بانک مسکن مبدا باشه میشه خطا

  220. Kami می‌گوید

    چرا نمیتونم کارت بانکی رو بهش اضافه کنم حتی یک عدد

  221. شادی می‌گوید

    سلام چرا مدام خطا در استعلام کارت میدهد؟

    1. عاطی می‌گوید

      سلام ببخشید بخش امتیاز گیری چرا بعداز هرتراکنش که خودش میگه گوشیو تکون بده امتیاز بده من امتیاز نمیده سرکاریه؟؟؟

  222. نازنین اقائی می‌گوید

    سلام خسته نباشید اگر این رمز دوم برداشتید این ثانیه شمار چیه حالا اینو گذاشتید چرا کارنمیکنه اینوگذاشتید که دزد به کارت ما پی نبره ازاون بالا تا پایین خوندم با این همه مشکلات زندگی که دارم اخه لامصبا مردم این همه مشکل دارن وگرفتاری. بابا به خدا با این وضعیت برنامتون که این همه مشکلات داره چرا درست نمیکنید که یکی بیاد بگه الهی خیر ببنیدخداپدرومادرشوبیامرزه مانمیگیم همیشه بد بوده ولی بزارید همون طور پیش بره باور کنید الان با این وضعیت مریضی که همه گیر شده دستگاه عابر بانک دوتا کوچه پایین تره نمیتونم مریض دارم من حتی دو سالی میشه خرید پوشاک خودم از گوشی میکنم چیکار کنم
    من توی عمرم اولین باره یه همچین چیزی رو مینویسم

  223. ناشناس می‌گوید

    در قسمت مدیرساختمان چگونه تعریف کنیم که شارژ رو چه ماههایی دادن

  224. ابوالفضل می‌گوید

    سلام کد فعال سازی من نمیاد

  225. ناشناس می‌گوید

    کارت ب کارت نمیکنه خیلی مواقع بلکه اتفاقی

  226. حمید می‌گوید

    سلام. چطوری نام کاربری در قسمت بازی و سرگرمی رو عوض کنم و چطوری میتونم دوست خودم رو در قسمت بازی و سرگرمی پیدا کنم؟

  227. علی می‌گوید

    سلام،چند ماهی میشه که گزینه قبض برق خطا در اتصال میزنه و نمیشه وارد بشیم

  228. محمد می‌گوید

    سلام من با اپ کارت به کارت کردم از حسابم کم شده ولی به حساب طرفم نرفته ایاامکانش هست بعداز72ساعت برگرده به حسابم یامن بایدبرم بانک پیگیری کنم مبلغ 800هزارتومان میباشد

  229. Arian می‌گوید

    حساب بانکی که مسدود شود برنامه ی آپ اعلام موجودی میتونه بکنه ؟

  230. محمد می‌گوید

    سلام وقت به خیر من ۱۰۰هزار تومن کیف پول اپ رو شارژ کردم الان نه پول بهم برگشت نه تو کیف پول هست چه کار کنم

  231. ایرج طاهری می‌گوید

    سلام بعضی وقتا منوی برنامه روی گوشیم تغیر میکنه
    لطفا کمک کنید به برنامه نیاز دارم ممنون

  232. میثم می‌گوید

    سلام پیامک مبنی بر خرید سهام دولتی از بانک اپیکیشن او ،آیا راسته یا دروغ

  233. عاطفه ترکمان می‌گوید

    سلام ببخشید من تو سجام سهام گرفتم ولی موفق نشدم کد بگیرم پول کم شد موفق بود تراکنش ولی کد نداد و نمیشه استعلام گرفت چه کنم؟

  234. منیره می‌گوید

    سلام خوب هستید از کارت بانک پاسارگاد می خوام پول کارت به کارت کنم میزنه مبلغ نامعتبر، چرا؟ میشه کمکم کنید من تازه با برنامه آپ آشنا شدم

  235. سمیه می‌گوید

    سلام من از اپ برای کارت به کارت استفاده میکنم ولی انتقالی انجام نمیشه مینویسه انتقال نا مشخص ?لطفا راهنمایی کنید .

  236. ناشناس می‌گوید

    سلام چجوری باید شماره ی کارت مبدا ر‌و از روی آپ پیداکرد؟؟ من شماره کارتمو یادم رفته نمیتونم از آپ شماره کارتمو دربیارم..

  237. محمد می‌گوید

    سلام من تراکنش انجام دادم یعنی با شاپرک بسته اینترنت ایرانسل خریدم نوشت عملیات با موفقیت همراه شد ولی هیچ بسته ای فعال نشده کد رهگیری رو هم دارم چیکار میتونم کنم؟

  238. Y M می‌گوید

    سلام
    میتونیم بیشتر از ۱۰۰ تومن مثلا ۱۶۰ تومن رو یکجا کارت ب کارت کنیم؟؟؟
    میشه در یک روز دوبار ب یک حساب پول واریز کرد؟

  239. سمانه می‌گوید

    ببخشید یه سوال داشتم خیلی ممنون میشم که زود جواب بدین میخواستم بدونم برای کارت به کارت کردن باید مبلغ پول رو به ریال وارد کنیم؟

  240. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا وقتی کارت به کارت میکنم میگه تراکنش نا مشخص

  241. ناشناس می‌گوید

    ببخشید توضیح تراکنش چی باید بنویسیم راهنمایی کنیدلطفا

    1. ناشناس می‌گوید

      اختیاریه
      . برا اینکه بدونین برای چی این مبلغو پرداخت کردین.

  242. مصطفی می‌گوید

    چطور با آپ تراکنش انجام بدم

  243. ناشناس می‌گوید

    سلام اپ رو دستگاه دیگر نصب کردم با همان شماره قبلی برج 4 واریزی پول تلفن داشتم چطوری میتونم رسید قبل پیدا کرد

  244. محمد می‌گوید

    چطوری رسید قبض تلفن که برج 4 پرداخت کردم پیدا کنم البته تو موبیال دیگه ای بود ولی با همان شماره برج 4 پرداخت کردم

  245. میربراتی می‌گوید

    سلام.باکارت ملی هرکاری میکنم نمیتونم انتقال بدم همه مراحل رو انجام میدم رمزپویاهم میادوقتی رمزومیزنم میگه تراکنش نا موفق.مبلغم زیریکمیلیون بود.لطفاراهنمایی کتیدخیلی گیرکردم.نمیتونم عابربرم

  246. Ato می‌گوید

    سلام چرا نمیشه از کارتی ک با صاحب شماره تلفن نیست پول انتقال داد

  247. نسيم می‌گوید

    سلام ايا با اين اپليكيشن ميتوان از كشور امريكا استفاده كرد؟ طي مراحل مصب، پيغام ميدهد كه فيلترشكن را خاموش كنيد يا از اتصال اينترنت مطمئن شويد. باباجون يه نرم افزار درست كنيد لااقل از خارج از ايران هم بشه كار كرد.

  248. ایمان مؤمنی می‌گوید

    نام کسی که شماره کارت به اسمش گاهی بعد از وارد کردن شماره کارت میاد گاهی بعد اینکه رمز اینترنتی کارت خودمون رو وارد میکنیم . این باعث شده من تا حالا دوبار پول رو اشتباه برای کس دیگه بریزم. خوب درستش کنید یا همیشه اسم از همون اول بیاد یا نیاد. یه جور باشه همیشه …دیگه آپ رو حذفش میکنم…

  249. ایمان مؤمنی می‌گوید

    بار توبه اینجا پیام میدم. میگه شما قبل همینو گفته بودین!!!!

  250. Zeinab می‌گوید

    سلام چطور میتونم تو اپ کارت جدید وارد کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

  251. پوریا می‌گوید

    سلام
    شماره ای با آن وارد برنامه آپ شدم مالکیتش برای خودم نبود و حالا برای تغییر شماره باید چیکار کنم
    طوری که اطلاعات ذخیره شده رو از دست ندم؟

  252. مهدی می‌گوید

    سلام هنگامی که کارت به کارت می کنیم افرادی که به حساب هاشون پول کارت به کارت کرده آیم از قبل این حساب ها مانده و زیاد شدن واصلا دیگه با آن حساب ها کاری نداریم باعث شلوغی گوشی شده چکار کنیم تا پاک بشه از روی نرم افزار آپ

  253. میلاد صالحی می‌گوید

    من میخام منوی پذیرندگان باز کنم باز نمیشه

  254. حاله می‌گوید

    سلام چجوری میتونم لیست تراکنش هارو از اپ حذف کنم؟

  255. حسین می‌گوید

    سلام چطوری ظاهر آپ را مثل قبلی کنم ؟

  256. هادی جهانیان می‌گوید

    سلام چجوری سوابق کارت به کارت را مشاهده کنم شماره پیگیری میخواد آنها را یادداشت نکردم چکارکنم

  257. ناشناس می‌گوید

    سلام چرا پروفایل ویرایش نمیشه همون گوشه سمت راست کنار شماره همراه نام و نام خانوادگی ویرایش نمیشه؟

  258. مال باخته می‌گوید

    اپلیکیشن آپ دزده خواهش میکنم رسیدگی کنید

  259. امیر می‌گوید

    من کارت به کارت کردم ازحسابم کم شده ولی انتقال لغو شده باید چیکار کنم کسی میدونه؟؟؟

  260. فرشاد می‌گوید

    من‌کله حسابم خالی شده اما رفته به یه حسابه بانکی آشنا نمیدونم‌چطوری بدون رمز پویا این کارو کردن شما میدونید با شاپرک این کارو کردن

  261. ناشناس، ،،،،،، می‌گوید

    سلام ووقت بخیر، میشه لطف کنین جواب بدین وقتی ما پولو به حساب کسی واریز می کنیم عوارض کسر میشه ۱۰۰۰ تومن ۷۲۰ تومن ولی تو باقیمانده وجه که حساب می کنیم ۱۰۰۰۰ تومن ۲۰۰۰۰تومن ۳۰۰۰۰تومن اضافه کسر میشه وپولمون کم میاد،حتی تو ۷۸۰ هم این اتفاق می افته،این قضیش چیه واز کجا پیگیر باشیم.باتشکر

  262. زینب می‌گوید

    سلام چرا من نمیتونم برای خودم شارژ بگیرم،میگه سقف مجاز پراست.ولی برای دیگران میتونم شارژ بفرستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.