راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر از شرکت خدمات انفورماتیک در مراسم رونمایی از پرداخت موبایلی مبتنی بر NFC

بانک پارسیان در حضور دکتر ولی‌الله سیف رئیس‌کل بانک مرکزی، از متصدیان راه‌اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی مبتنی بر NFC ازجمله شرکت خدمات انفورماتیک، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، این لوح به نمایندگی از شرکت خدمات انفورماتیک به مهندس کیارش شیدانی رییس گروه سیستم‌های مشترک کارتی اهدا شد.

ازآنجاکه پرداخت پول از طریق تلفن همراه ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای انتقال است، خدمت الکترونیک NFC قابلیت پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند را اجرایی می‌کند.

کاربر اطلاعات مرتبط با کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره کرده و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود.

همچنین برای سهولت کار بیشتر معاملات نیاز به تصدیق ندارند اما در برخی موارد ممکن است، فروشندگان درخواست تأیید هویت کنند.

مشتریان می‌توانند بدون نیاز به شماره‌حساب و کار با نرم‌افزارهای گوناگون و پیچیده بانکی پرداخت خود را انجام دهند. در این خدمت، همراه داشتن کارت‌های اعتباری الزامی نداشته و یادآوری رمز عبور نیز در این راستا کاربردی ندارد.

در استفاده از این خدمت الکترونیکی نگرانی‌ها از همراه نداشتن کارت ‌بانکی و مراقبت از آن برای مشتریان به پایان می‌رسد و تنها همراه داشتن گوشی تلفن همراه کافی است تا هر زمان از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل از خدمات بانکی موردنیاز استفاده کنند.

همچنین مشتری برای امنیت بیشتر می‌تواند شماره پین ویژه خود را برای تأیید نهایی در نظر بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.