راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جشنواره تپش در هر تراکنش شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به نیمه راه رسید

جشنواره «تپش در هر تراکنش» نسخه جدید اپلیکیشن «همراه کارت» شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا که از ابتدای اسفندماه 95 آغاز شده بود، در اولین دوره به نیمه راه خود رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباط فردا، در طول مدت 9 هفته‌ای برگزاری این جشنواره، طبق اعلام قبلی قرعه‌کشی‌های هفتگی برگزار شد و به ۵۰ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز اهدا شد. برندگان استان‌های تهران و اصفهان کارت خرید محصولات ورزشی و برندگان سایر استان‌ها، کارت ۲۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

در جشنواره شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، کاربران می‌توانند نسخه جدید «همراه‌کارت» را نصب کنند و با هر تراکنش مالی یک امتیاز بگیرند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی جوایز این جشنواره افزایش دهند. همچنین به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) امتیاز خرید شارژ یا بسته اینترنتی به میزان ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

هر هفته ۵۰ نفر در قرعه‌کشی برنده کارت خرید ۲۰۰ هزارتومانی محصولات ورزشی و یا کارت ۲۰۰ هزارتومانی خواهند بود و پس از ۱۷ هفته در ابتدای تیرماه قرعه‌کشی جایزه بزرگ انجام می‌شود. سفر به قطب شمال برای یک نفر، سفر به جنگل آمازون برای دو نفر و سفر به حیات‌وحش آفریقا برای سه نفر جایزه بزرگ این برنامه تشویقی خواهد بود. درصورتی‌که برندگان به هر دلیلی شرایط گرفتن جوایز فوق را نداشته باشند معادل نقدی آن اهدا خواهد شد.

این جشنواره تا انتهای خردادماه ادامه خواهد داشت. برای اطلاع از شرایط قرعه‌کشی به بات تلگرام به آدرس زیر hamrahcardbot مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.