راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مانیار، موفق به کسب رتبه اول مسابقه فین استارز 2017 شد

مانیار یک شبکه اجتماعی مالی است که با ارائه یک زیرساخت اجتماعی پیام‌رسان، امکان انتقال وجه را به‌سادگی ارسال یک پیام فراهم می‌کند. مانیار در رویداد فین استارز 2017 که در دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد، به عنوان برترین استارت‌آپ این رویداد معرفی شد و رتبه اول مسابقات این رویداد را کسب کرد.

مانیار یک شبکه اجتماعی پیام‌رسان، برای ارتباطات مالی است. هدف مانیار ارائه روشی آسان و امن برای جابجایی پول در شرایط مختلف است مانند زمانی که می‌خواهید دنگ شام شب قبل، یا سهم خود در یک سفر مشترک و یا بلیت سینما را به دوستان خود پرداخت کنید و یا بخواهید به‌صورت گروهی برای هدفی مشخص، پول جمع‌آوری کنید. در مانیار امکان ارسال پیام به لیست مخاطبین تلفن همراه خود را دارید تا علاوه بر تسهیل انتقال وجه و درخواست وجه، مکالمات مرتبط با تعاملات مالی را نیز بتوان پوشش داد.

سرویس‌های اصلی مانیار، انتقال وجه، پرداخت دنگ و سرمایه گذاری جمعی است.

ایده مانیار با توجه به قوانین، مقررات و فرهنگ ایرانی و با بررسی نمونه‌های موفق بانکداری اجتماعی در جهان طراحی شد و اولین بار در قالب یک استارت‌آپ فین‌تک در اسفند ماه ۱۳۹۴ در دومین رویداد فین‌تک تریگ‌آپ فناپ مطرح شد و با گذشت کمتر از یک سال اپلیکیشن مانیار برای دسترسی عموم به‌صورت رایگان روی کافه بازار قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.