راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره جشنواره هر آن یک جایزه بانک پارسیان

بانک پارسیان با هدف گسترش فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک، طرح «هر آن، یک جایزه» را اجرا می‌کند که در آن مشتریان کاربر درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک پارسیان در صورت انجام عملیات بانکی موفق، هزاران ریال جایزه دریافت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، بر اساس این طرح به مشتریانی که از درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک مانند دیجی بانک، همراه بانک و اینترنت بانک پارسیان استفاده می‌کنند درصورتی‌که منجر به عملیات موفق مالی شود، روزانه 100 کوپن تخفیف از یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور، به مبلغ 1.000.000 ریال با تاریخ انقضای 3 روزه دریافت خواهند کرد.

این طرح به مدت سه ماه اجرایی خواهد شد و درصورتی‌که تمامی مشتریان بانک پارسیان از این خدمات بهره‌مند شوند مبلغی معادل هزاران ریال هزینه کل این طرح خواهد بود.

همچنین به‌منظور ایجاد تعادل لازم برای ارائه جوایز، زمان قرعه‌کشی محدود به ساعت 8 الی 23 تعیین و انجام می‌شود. درواقع تعداد تراکنش‌های موجود در بسته زمانی که برنده قرعه‌کشی شده است محاسبه و بر اساس آن قرعه‌کشی مجدد تراکنش صورت می‌گیرد و یک کوپن تخفیف به مشتری که تراکنش را انجام داده تخصیص یافته و از طریق پیامک به او اعلام می‌شود.

مشتریانی که در این طرح برنده شوند می‌توانند بر اساس پیامک ارسالی وارد سامانه خانه بانک پارسیان شده و ضمن فعال‌سازی سایر سرویس‌ها و خدمات غیرحضوری خود، نسبت به مشاهده فهرست کوپن یا کوپن‌های خود اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.