راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش سقف برداشت وجه از خودپرداز تمام بانک‌ها تا 500 هزار تومان

تمام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری عضو مرکز شتاب از تاریخ 20 اسفند ماه سال جاری الی 15‌ فرودین ماه سال 1396 مجازند سقف برداشت وجه از خودپردازها را تا مبلغ 500 هزار تومان به‌صورت درون بانکی افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، این بانک با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان، ارائه خدمت افزایش سقف برداشت تا مبلغ 500 هزار تومان از خودپردازهای شبکه بانکی کشور را مجاز اعلام کرد.

این اقدام همه‌ساله در ایام پایانی سال و با نزدیک شدن ایام عید نوروز از سوی شبکه بانکی کشور به‌صورت هماهنگ و منسجم انجام می‌شود.

بر این اساس بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به شبکه بانکی با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، موارد زیر را به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان به بانک‌ها ابلاغ کرد:

  • از تاریخ  20 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین ماه سال 1396، تمام بانک‌ها مجاز هستند نسبت به تنظیم منوی برداشت وجه تا مبلغ پنج میلیون ریال به‌صورت درون بانکی (local) اقدام کنند.
  • بانک‌ها مجاز هستند با توجه به تأمین وجه شعب در این ایام توسط بانک مرکزی، نسبت به تنظیم کاست‌ها و اسکناس‌گذاری در خودپردازها، با توجه به موقعیت جغرافیایی و تقاضای عمومی دریافت وجه، اقدام کنند.
  • پس از اتمام طرح و برای پرهیز از سردرگمی مشتریان و امکان برگشت سریع به حالت اول می‌بایست حداقل تغییرات در منوی نقد سریع (Fast Cash) دستگاه‌های خودپرداز انجام شود. پیشنهاد می‌شود در این خصوص از منوی «سایر مبالغ» برای برداشت‌های بیش از دویست هزار تومان استفاده شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.