راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهره مندی 504 هزارمشتری از سرویس همراه بانک صادرات

۵۰۴ هزار نفر از مشتریان بانک صادرات ایران از سرویس غیر حضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه بانک صادرات (mobile banking) استفاده می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای همسویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان خود از تیرماه سال ۱۳۸۷ سرویس دهی از طریق تلفن همراه را رسماً آغاز و بیش از ۵۰۴ هزار نفر از مشتریان این بانک تا پایان مرداد ماه۱۳۹۰ در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزایای این خدمت نوین برخوردار می‌باشند.

بر اساس این گزارش مجموعا بالغ بر ۶۳۷ هزار حساب از سیستم‌های یکطرفه و دو طرفه بانک استفاده می‌کنند و همچنین ۱۵۴ هزار حساب از خدمات سیستم پیاه کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می‌کند، بهره‌مند می‌باشند.

گفتنی است کلیه دارندگان حسابهای سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www. bsi. ir و دریافت نرم افزار مربوطه و نصب آن بر روی دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره برداری از این سیستم اقدام نمایند.

این گزارش حاکی است در مقطع یکماهه مرداد ماه ۹۰ بالغ بر ۶ میلیون تراکنش موفق از طریق سیستم همراه بانک ثبت شده است.

لازم بذکر است همراه بانک صادرات برخوردار از بر‌ترین سیستم‌های امنیتی و محافظتی بوده و منحصراً صاحب حساب با استفاده از کد‌های ورودی شخصی، مجوز ورود به سیستم و استفاده از آن را خواهد داشت.

شایان ذکر است مشتریان بانک صادرات با استفاده از سیستم همراه بانک صادرات که تاثیر بسزایی در صرفه جویی وقت و هزینه آنان دارد، قادر خواهند بود از طریق تلفن همراه خود علاوه بر مشاهده صورتحساب، نرخ ارز و شماره شناسه حساب بانکی (شبا)، از مانده حساب مطلع و راساً نسبت به پرداخت قبوض، پرداخت تسهیلات، تعیین مبلغ چک، خرید شارژسیم کارت، ‌استعلام چک و انتقال وجه بین حسابهای بانک صادرات و سایر بانکهای کشور اقدام نمایند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.