راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جیرینگ فردا از یک محصول فین‌تکی در جشنواره وب و موبایل رونمایی می‌کند

در نشست خبری نهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفته شد که در مراسم اختتامیه این جشنواره، از محصول فین‌تکی جیرینگ رونمایی می‌شود.

نشست خبری جشنواره وب و موبایل ایران با حضور رضا الفت نسب دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی، میلاد احرام‌پوش و شایان شلیله از بنیان‌گذاران جشنواره وب ایران امروز 27 بهمن‌ماه برگزار شد.

در این نشست، شایان شلیله در خصوص این دوره از جشنواره گفت: «نهمین جشنواره وب و موبایل، با ثبت‌نام بیش از 1000 نفر برای حضور در مراسم اختتامیه، بیشترین آمار را نسبت به دوره‌های قبلی دارد.»

شلیله در ادامه درباره فهرست کاندیداهای امسال توضیح داد: «مسلماً وقتی یک اپلیکیشن هیچ به‌روزرسانی در سال گذشته نداشته یا هیچ اتفاق جدیدی روی آن رخ نداده است و یا وب‌سایتی که در طول سال‌های گذشته هیچ تغییری در تجربه کاربری و طراحی وب‌سایتش نداشته حتی اگر سال یا سال‌های گذشته جزو برنده‌های ما بوده باشد، از فهرست کاندیداهای امسال بیرون گذاشته شده است. همچنین مواردی مثل رتبه الکسا و محتوای وب‌سایت جزو ملاک‌های انتخاب داوری نبوده است.»

داوری این جشنواره هشت صبح امروز به پایان رسیده است اما رأی‌گیری مردمی تا ساعت 12 امشب باز خواهد بود و به‌صورت لحظه‌ای نتایج این بخش قابل‌مشاهده است. به گفته شلیله تاکنون بیش از ۲۹۲ هزار رأی مردمی ثبت شده است.

قرار است در جشنواره امسال علاوه بر ارائه تندیس به منتخبین داوران، از منتخبین رأی‌گیری مردمی نیز تقدیر شود.

در ادامه این مراسم میلاد احرام‌پوش آماری از شرکت‌کنندگان امسال جشنواره ارائه کرد. به گفته احرام‌پوش، حدود ۹۰۸ اپلیکیشن و ۴۰۰۸ وب‌سایت در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

جشنواره این دوره، برخلاف دوره‌های قبلی، فقط مختص سایت‌های بزرگ نبود و سایت‌های کوچک‌تر هم دیده شدند. رضا الفت نسب درباره بیشترین اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌هایی که امسال بیشترین رأی و ثبت‌نام را داشتند، گفت: «در بخش اپلیکیشن بیشترین اپ‌هایی که رأی مردمی گرفته‌اند در بخش بازی‌های آموزشی و دانستنی و بخش سیروسفر بودند و در بخش وب نیز فروشگاه‌های آنلاین با بیش از ۷۰۰ وب‌سایت بیشترین تعداد ثبت‌نامی در این جشنواره را داشته‌اند.»

همچنین در اختتامیه کنفرانس وب ایران که پنجشنبه 28 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، دو محصول رونمایی خواهند شد که یکی از این دو، محصول فین‌تکی جیرینگ است.

به گفته الفت نسب قرار است که از سال بعد، کنفرانس وب در پنج شهر بزرگ نیز برگزار شود.

2 دیدگاه
  1. ahmadi می‌گوید

    با درود
    قرار بوده
    دو تا محصول معرفی بشن ، که یکی مربوط به جیرینگ هست

    لطف میشه ازشون گزارشی تهیه کنید( اطلاعات بیشتر)، برای مصرف کننده و کاربر نهایی چه کاربردی دارند؟
    با تشکر

  2. محمد می‌گوید

    لطفا اطلاعات بیشتری قرار بدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.