راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلات و خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت برای کارکنان شرکت فن‌آفرین حصین قشم

شرکت فن‌آفرین حصین قشم تفاهم‌نامه همکاری با بانک قرض‌الحسنه رسالت را امضا کرد و به بانکداری اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت پیوست. با امضای این تفاهم‌نامه کارکنان شرکت فن‌آفرین حصین قشم می‌توانند از تسهیلات و خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، در راستای احیا و توسعه سنت الهی و پسندیده قرض‌الحسنه و به‌منظور ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت و مسعود آراسته مدیرعامل و علی ضیای بشرحق عضو هیئت‌مدیره شرکت فن‌آفرین حصین قشم تفاهم‌نامه همکاری را به امضا رساندند.

شرکت مهندسی فن‌آفرین حصین قشم در سال 1380 پایه‌گذاری شده و توسط جمعی از متخصصان و نخبگان علمی کشور در سال 1383 در منطقه آزاد قشم با هدف فعالیت درزمینهٔ کارت‌های هوشمند، سیستم‌های بانکی و نرم‌افزارهای امنیتی ثبت شده است.

این شرکت با تکیه بر دانش فنی نیروهای متعهد و متخصص خود می‌کوشد تا نقشی مؤثر را در جهت رفع نیازهای کشور ایفا کرده و با جذب نیروهای نخبه و به‌کارگیری آن‌ها در بالاترین سطح خود از خروج آن‌ها از کشور جلوگیری به عمل آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.