راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی اکوسیستم پات در نخستین نشست مشترک ایران کیش با مدیران بانک تجارت

پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات ایران کیش در نخستین نشست مشترک ایران کیش با مدیران بانک تجارت که در روز نهم بهمن‌ماه در استان خراسان رضوی و با حضور مدیران، معاونین، روسای ادارات و کارشناسان بانک تجارت برگزار شد، به معرفی اکوسیستم پات پرداخت و محصولات مختلف این شرکت را برای بازاریابان بانک تجارت از سراسر کشور، توضیح داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، طبری در این نشست با اشاره به MPOSهای ایران کیش که بر گرفته از یک نرم‌افزار قابل‌نصب روی دستگاه‌های موبایل و یا تبلت در قالب سیستم‌های مبتنی بر اندروید و iOS هستند و برای پرداخت‌های الکترونیک نصب می‌شوند گفت: «پذیرنده، مغازه‌دار یا فروشنده از طریق این نرم‌افزار و همین‌طور یک دستگاه مشابه با موبایل که در کنار نرم‌افزار قرار گرفته است می‌تواند پرداخت را انجام دهد. دستگاه ایران کیش این امکان را فراهم می‌کند تا با واردکردن کارت مشتری و رمز و سپس ارتباط بین نرم‌افزار موبایلی (نصب‌شده روی موبایل یا تبلت)، فرایند تراکنش صورت بگیرد.»

Irate-2-Way2pay-95-11-10

او افزود: «ایران کیش توانسته است تا در طرح قطعه و دستگاه مذکور مجوزهای تأیید اولیه شاپرک را گرفته تا به محض اخذ مجوز این نرم‌افزار نیز، در بازار با سایر رقبا رقابت کند.»

طبری خاطرنشان کرد: «MPOSهای ایران کیش در بُعد نرم‌افزاری از امنیت بسیار ایدعالی برخوردار است.»

Irate-Way2pay-95-11-10

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش در ادامه با اشاره به نوآوری این شرکت در PDA و دستگاه‌های کارت‌خوان اندرویدبیس و همچنینCLOSE LOOP، به معرفی «پات‌سی» یکی دیگر از محصولات جدید ایران کیش پرداخت.

پات‌سی ترکیب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دو محصول از ایران کیش است که سیستم (payment) پرداخت الکترونیکی کرایه‌های تاکسی را میسر می‌کند.

Irate-1-Way2pay-95-11-10

طبری همچنین در این نشست با اشاره به اینکه ایران کیش توانست، نخستین جایگاه CNG مجهز به دستگاه‌های کارت‌خوان در کشور را به بهره‌برداری رساند، این مطلب را اتفاق بزرگی در عرصه صنعت پرداخت در کشور برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.