راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد نشان عالی مدیر سال را کسب کرد

مهندس محمدمهدی صادق مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، این نشان را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دومین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور جمعی از سران و مسئولان کشوری پنجم بهمن‌ماه 1395 در مرکز همایش بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

در این اجلاس که بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی کشور است، نشان عالی مدیر سال به سبب ارائه خدمات و محصولات جدید به بازار پرداخت الکترونیکی و رشد چشمگیر مجموعه سداد در سال گذشته که شتاب روند صعودی این شرکت را دو چندان کرده است؛ به محمدمهدی صادق مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد اعطا شد.

هدف از برگزاری این اجلاس تأکید بر سیاست‌های کلان اقتصادی و اهمیت جایگاه مدیریت در رشد و بالندگی اقتصاد کشور است و در طی آن از مدیران برتر سال قدردانی به عمل می‌آید.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس، ولی‌الله شجاع پوریان عضو شورای شهر، احمد می‌دری معاون وزیر تعاون، علیرضا دائمی معاون وزیر نیرو و سید محمد غرضی سخنرانی کردند و از زحمات مهندس صادق برای توسعه عرصه فناوری اطلاعات و صنعت پرداخت الکترونیک تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.