راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آسان پرداخت رتبه 58 برترین شرکت‌های ایران در رتبه‌بندی IMI-100

طبق آخرین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که توسط سازمان مدیریت صنعتی با تکیه به اطلاعات سال مالی 94 منتشر شده است، شرکت آسان پرداخت رتبه 58 را در بین 500 شرکت برتر در رتبه‌بندی IMI-100 را به دست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آسان پرداخت، سازمان مدیریت صنعتی هرساله با نگاه کلان و ملی و با شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار و جایگاه اقتصادی شرکت‌های ایرانی با رتبه‌بندی آن‌ها ازنظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب‌وکار بنگاه‌های اقتصادی اقدام به تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) می‌کند.

امسال نیز همچون سال‌های قبل، 500 شرکت برتر کشور در گروه‌های مختلف مورد مقایسه قرار گرفتند و نتیجه آن در همایشی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما در روز 4 بهمن‌ماه 1395 برگزار شد، به اطلاع عموم رسید.

AsIM-Way2pay-95-11-05

امسال در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته نام آسان پرداخت پرشین با نام تجاری آپ در صدر جدول این شرکت‌ها خودنمایی می‌کند. آسان پرداخت به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک، با تکیه‌بر دانش روز و با ایجاد فضای خلاقانه و نوآور در صنعت پرداخت کشور، توانسته است در بازه زمانی کوتاه دست آوردهای بزرگ و قابل افتخاری را کسب کند و به‌عنوان رهبر بازار پرداخت الکترونیک شناخته شود.

لذا با استناد به رتبه‌بندی IMI-100 آسان پرداخت را می‌توان 58 مین شرکت بزرگ ایران و تنها PSP فهرست 100 تایی برترین شرکت‌های کشور دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.