راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بازدید تعدادی از مدیران ارشد بانکی از کارخانه‌های GRG و Teaory به نمایندگی بازرگانی مبنا کارت

بازدید از کارخانه‌های GRG BANKING Equipment (HK) Co.Ltd تولیدکننده دستگاه‌های سورتر اسکناس و Shenzhen Teaory Technology Co.Ltd تولیدکننده انواع کارت‌های مغناطیسی در روزهای 13 لغایت 19 آذرماه 95 (3 الی 9 دسامبر 2016) در چین صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا، در طی این بازدید هیئتی از مسئولان و مدیران ارشد بانک‌های مطرح ایران به سرپرستی شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا حضور داشتند که بازدید از خط تولید انواع سورتر اسکناس کارخانه GRG واقع در شهر گوانگجو چین و خط تولید کارت‌های مغناطیسی کارخانه Shenzhen Teaory Technology Co. Ltd واقع در شهر شنژن چین صورت گرفت.

در این همایش که به میزبانی شرکت بازرگانی مبنا کارت آریا به‌عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات کمپانی‌های GRG و Shenzhen Teaory در ایران صورت گرفت، بازدیدکنندگان ضمن بازدید و آشنایی با فرایند تولید و بسته‌بندی انواع سورتر اسکناس، دستگاه‌های خودپرداز و سایر محصولات کمپانی GRG و همچنین فرایند طراحی و تولید انواع کارت‌های مغناطیسی در کارخانه Shenzhen Teaory، مورد استقبال و پذیرایی مدیران عامل این دو کمپانی قرار گرفتند و شرکت GRG با نمایش فیلمی از موفقیت‌ها و دستاوردهای خود در بازار جهانی، کشور ایران را به‌عنوان یکی از موفق‌ترین کشورها در ارائه محصولات خود معرفی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.