راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیاده‌سازی درگاه پرداخت درون برنامه‌ای آپ در اپلیکیشن زودفود

زودفود یکی از سرویس‌های محبوب سفارش آنلاین غذا که این روزها با ارائه مدل‌های جدید سفارش غذا، محبوبیت ویژه‌ای بین اقشار مختلف جامعه پیدا کرده است، با همکاری آپ و پیاده‌سازی درگاه پرداخت درون برنامه‌ای آپ در اپلیکیشن زودفود، عملیات سفارش‌گذاری و پرداخت وجه غذا را برای مشتریان خود آسان‌تر و سریع‌تر کرده است.

قرار گرفتن درگاه پرداخت درون برنامه‌ای آپ در اپلیکیشن زودفود، این امکان را به مشتریان می‌دهد که آسان‌تر و امن‌تر از همیشه سفارشان خود را ثبت و پرداخت کنند.

عدم نیاز به درج شماره کارت‌بانکی و تاریخ انقضای کارت در پرداخت‌های موبایلی و اتصال به یکی از امن‌ترین درگاه‌های پرداخت کشور، از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت درون برنامه‌ای آپ است که با رعایت تمامی پروتوکل‌های امنیتی و با مبنا قراردادن نیازهای مشتریان تجربه‌ای جدید از خرید الکترونیک را برای مشتریان رقم می‌زند.

آسان پرداخت در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از محصولات جدید رونمایی می‌کند؛ سرویس نوآورانه پرداخت بدونِ کارت تله پرداز، نسخه جدید اپلیکیشن آپ با قابلیت‌های متنوعی چون کیف پول، تکرار خرید، مدیریت کارت‌های بانکی و … و ماژول پرداخت درون برنامه‌ای جهت ارائه به کسب‌وکارهای آنلاین تعدادی از این خدمات هستند.

صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از 25 الی 28 آذر ماه با بازدید از غرفه آسان پرداخت در سالن 38 نمایشگاه الکامپ، از جدیدترین خدمات و تکنولوژی‌های ارائه شده این شرکت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران بازدید کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.