راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سپ از نخستین درگاه پرداخت موبایلی کشور رونمایی می‌کند

شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، این شرکت، برای پنجمین سال پیاپی به‌عنوان حامی اصلی در مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر حاضر خواهد شد تا تازه‌ترین دستاوردهای خود را در ارائه راهکارهای پرداخت الکترونیکی به عموم مردم مخصوصاً علاقه‌مندان به این حوزه معرفی کند.

در همین راستا، سپ از نخستین درگاه پرداخت موبایلی کشور در غرفه خود واقع در سالن 38 رونمایی خواهد کرد. درگاه پرداخت موبایلی سپ، تازه‌ترین راهکار این شرکت در پرداخت‌های غیرحضوری است که مناسب اپلیکیشن‌های دارای پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود و فرایند پرداخت از طریق گوشی‌های تلفن همراه هوشمند را بسیار ساده کرده است.

درگاه پرداخت شخصی Pay.ir، یکی دیگر از خدمات جدیدی است که با حمایت سپ، در غرفه این شرکت در الکامپ بیست و دوم، معرفی خواهد شد.

حضور شرکای تجاری سپ در کنار این شرکت

نکته قابل‌توجه در این دوره از حضور سپ، حضور شرکای تجاری منتخب این شرکت در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی است که این روزها به‌عنوان شرکت‌های مطرح در حوزه خدمات‌رسانی، طیف متنوعی از کاربران را با خود همراه کرده‌اند.

همچنین در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ، نشست خبری با حضور مدیران پرداخت الکترونیک سامان و خبرنگاران برگزار می­گردد تا درزمینه ارائه راهکارهای هوشمند پرداخت الکترونیک و چالش‌های آن صحبت شود.

اپلیکیشن سه سوت، سامانه #724* و جشنواره‌های آن بخش همیشه شناخته‌شده غرفه سپ در این نمایشگاه است که جوایز و هدایایی برای کاربران خود به همراه دارد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ، 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. علاقه مندان می‌توانند از ساعت 9 الی 17 از غرفه پرداخت الکترونیک سامان در این نمایشگاه واقع در سالن 38 بازدید کنند.

5 دیدگاه
  1. محمد رضا محمودی می‌گوید

    همون payping رو کپی کردن دیگه؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      بهتره سرویس رو اول توی نمایشگاه الکامپ ببینیم و بعد قضاوت کنیم
      هنوز که محصول رو ندیدیم!

    2. سعيد می‌گوید

      پي پينگ هم خودش كپي دقيقي از paypal.me هستش. كار خاص يا تكنولوژي جديدي نيست كه خودشون مخترعش باشن.

  2. مصطفی امینی می‌گوید

    واقعاً جالبه بعد از اینکه با فیلترینگ نتوانستند در شرکت های کوچک را تخته کنند حالا با کپی بردای مدل تجاری قصد انجام این کار را دارند.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      آقای امینی در خصوص ادعایی که می‌کنید مدرکی هم میتونید ارائه کنید؟
      چون حرف بدون سند و مدرک ارزشی نداره.
      توصیه میکنم مطلب «کدام درگاه‌های پرداخت ایرانی به کازینوها و قمارخانه‌های اینترنتی سرویس می‌دهند؟» رو هم در راه پرداخت بخونید. از این تهمتا به زرین پال هم زیاد زده میشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.