راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همایش پرداخت ایران 2016 فرصتی برای یادگیری دوطرفه است

اینووا یک شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزاری پیشرو در ترکیه است که خدمات و راهکارهای نرم‌افزاری نوآورنه ارائه می‌دهد؛ که شامل چرخه عمر کامل یک پروژه از مشاوره، طراحی، توسعه نرم‌افزار و یکپارچه‌سازی است. اینووا در سپتامبر 1999 تأسیس شده است. این شرکت دفاتری در استانبول و آنکارا دارد و به شرکت‌های مهمی خدمت‌رسانی می‌کند؛ همچنین در استانبول در زمینه تولید کیوسک‌های بانکی فعالیت می‌کند و در 12 شهر ترکیه دفتر پشتیبانی دارد که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد. راه‌حل‌های اینووا در زمینه تراکنش‌های مالی، Payflex، نیازهای طیف وسیعی از موسسه‌های تجاری و مالی را پاسخ می‌دهد؛ به گونه‌ای که کارآمد و قابل‌اعتماد است.

اینووا همچنین برند «اینووا کیوسک» را در زمینه راه‌حل‌های سلف‌سرویس ارائه کرده است. اینووا کیوسک، کیوسک‌هایی باکیفیت بالا و سفارشی را طراحی می‌کند و آن‌ها را با ایجاد محتوا و راه‌حل مدیریتی تکمیل می‌کند. اینووا که با بیش از 1000 کارمند در خدمت مشتریان خود است، راه‌حل‌ها و خدماتی به مشتریان در 36 کشور جهان تا به امروز ارائه داده است. مشتریان عمده این شرکت، اپراتورهای مخابراتی و خطوط تلفن ثابت در ترکیه و خارج از این کشور، بانک‌ها و سازمان‌های مهم تولیدی، خدماتی و عمومی هستند.

شرکت اینووا به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در کشور ترکیه، برای به اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش خود با کارشناسان و متخصصان صنعت بانکی ایران، دوم و سوم آذرماه در نمایشگاه پرداخت ایران حضور خواهد داشت. به همین بهانه گفتگوی کوتاهی با الیکان کانیر (Alican Caner)، کارشناس ارشد بازاریابی شرکت اینووا (Innova) داشته‌ایم که در ادامه آمده است.

.

چرا اکنون زمانی مهم برای صنعت پرداخت ایران و کسب‌وکارهای مالی است؟

ایران یک بازار بزرگ است که در سال‌های طولانی از دنیا جدا مانده است. در طول این سال‌ها راحل‌های منحصربه‌فرد خود را توسعه داده اما به‌هرحال از راه‌حل‌هایی شبیه آنچه اینووا ارایه می‌کند دور مانده است. اکنون زمان تغییر است. حالا با پیدایش و یکپارچه‌سازی جهانی، ایران باید عملکردی سریع و حیاتی برای توسعه سامانه‌های فناوری اطلاعات نسبت به ساختار جهانی موجود انجام دهد. ایران می‌تواند از یک مرحله مهم عبور کند و خود را با ساختارهای موجود هماهنگ کند.

.

چه فناوری‌هایی در 5 سال آینده صنعت پرداخت‌ ایران را دگرگون می‌کند؟

ما انتظار داریم این تحول در 5 سال آینده، به بازار کاملاً دیجیتال و کاملاً یکپارچه منتهی شود. در این رابطه همان فناوری‌هایی که فرایند مالی جهان را دگرگون می‌کنند، اکوسیستم مالی و تراکنشی ایرانیان را هم دگرگون می‌کنند و ساختاری جدید در سطح استانداردهای بین‌المللی را شاهد خواهیم بود.

نیروی محرکه این تغییرات در سطح جهانی با راه‌حل‌های مالی مطابقت می‌کند. ما انتظار داریم که زنجیزه بلوک‌ها و اینترنت اشیا و یادگیری ماشین از موضوعات داغ 2020 باشند.

.

رویداد پرداخت ایران 2016 چه نقشی در این زمینه بازی می‌کند؟

پرداخت ایران فرصت بزرگی برای مشاهده بازاری منحصربه‌فرد، دست‌اول و پویا و توسعه راه‌حل‌ها را فراهم می‌کند. در واقع این نمایشگاه فرصتی برای یادگیری دوطرفه است. بازیگرانی نوآور مثل اینووا در کنار بازیگران محلی، باعث افزایش سرعت ایران، یکپارچه‌سازی امن و ساده خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.