راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کدام بانک‌ها به مناسبت اربعین در شهرهای مرزی سرویس‌های بانکی الکترونیکی ارائه می‌کنند؟

با توجه به نزدیک بودن اربعین، چندین بانک کشور با توجه به نیاز زائرین به وجه نقد و انجام خدمات بانکی، دستگاه‌های خودپرداز خود را در شهرهای مرزی راه‌اندازی کرده‌اند که فهرست این بانک‌ها و محل قرار داشتن دستگاه‌های خودپرداز را می‌توانید در ادامه ببینید.

.

بانک سامان

بانک سامان 10 دستگاه خودپرداز در مرز مهران و 6 دستگاه خودپرداز در مرز شلمچه را تا پایان راهپیمایی اربعین به مدت 20 روز و به‌صورت بیست‌وچهارساعته در خدمت هم‌وطنان قرار داده است که زائرین می‌توانند انواع خدمات بانکی شامل دریافت وجه نقد، انجام انتقال وجه درون‌بانکی و بین‌بانکی با استفاده از کارت‌های عضو شتاب، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت‌های اعتباری تلفن همراه، برای دارندگان کارت‌های شتابی را انجام دهند. (+)

.

بانک صادرات

دستگاه‌های خودپرداز بانک صادرات در نقطه صفر مرزی قرار دارند که زائرین می‌توانند از خدمات دستگاه‌های خودپرداز سیار در نقاط مرزی با عراق به‌صورت شبانه‌روزی استفاده کنند. (+)

.

بانک ملت

بانک ملت نیز دستگاه‌های خودپرداز سیار خود را در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران نصب و راه‌اندازی کرده است. (+)

.

پست بانک

10 دستگاه خودپرداز غیرنقدی (Cashless) پست بانک در پایانه مرزی مهران نصب شده است و از مجموع دستگاه مذکور تعداد پنج دستگاه در نقطه صفر مرزی بعد از ایست بازرسی کشور ایران و پنج دستگاه دیگر در سالن پایانه‌های مرزی مهران نصب و راه‌اندازی شده است.

دو دستگاه خودپرداز غیرنقدی (Cashless) پست بانک ایران نیز در منطقه چزابه و سوسنگرد استان خوزستان نصب شده است و خدماتی نظیر خرید شارژ سیم‌کارت اپراتورهای همراه، انتقال پول از طریق کارت به کارت شبکه شتاب، اعلام موجودی حساب و کمک به عتبات عالیات را ارائه می‌کند. (+)

.

بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز 8 دستگاه خودپرداز در پایانه‌های مرزی غرب و جنوب کشور شامل مهران، شلمچه و چزابه راه‌اندازی کرده است و زائرین می‌توانند با استفاده از تمامی کارت‌های متصل به شبکه شتاب از خدمات دستگاه‌های خودپرداز سیار بانک پارسیان که با همکاری و پشتیبانی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در نقاط مرزی عراق استقرار یافته‌اند، به‌صورت شبانه‌روزی برخوردار شوند. (+)

.

بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد 8 دستگاه خودپرداز در کربلا فعال است و به‌زودی 5 دستگاه خودپرداز نیز در نجف نصب و راه‌اندازی می‌کند که درمجموع تعداد خودپردازهای بانک پاسارگاد چهارده عدد خواهد بود. خودپردازهای بانک پاسارگاد به شبکه شتاب وصل بوده و خدمات برداشت وجه، شارژ و انتقال وجه را انجام می‌دهند. وجه پرداختی این خودپردازها به ریال و دینار است و زائران می‌توانند با کارت‌های بانک‌های ایرانی معتبر و متصل به‌شتاب، از این دستگاه‌ها استفاده کنند. نشانی دقیق خودپردازهای فعال بانک پاسارگاد، در کربلا را ازاینجا ببینید. (+)

بانک شهر

25 دستگاه خودپرداز بانک شهر مستقر در کشور عراق و 5 دستگاه سیار نیز در مرزهای کشور مستقر هستند و هم‌اکنون 2 دستگاه خودپرداز در مرز مهران، 2 دستگاه در مرز چزابه و یک دستگاه نیز در مرز شلمچه مستقر هستند که در طول روز چندین بار پول‌گذاری می‌شوند. زائرین هم‌زمان با ایام اربعین می‌توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر، با هر نوع کارت شتابی بانکی‌های ایران و کارت‌های اعتباری متصل به شبکه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت کنند و علاوه بر آن سایر خدمات بانکی مانند انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده موجودی و … را از این طریق انجام دهند. برای مشاهده نشانی محل‌های نصب این دستگاه‌ها اینجا را کلیک کنید. (+)

.

بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان نیز تعدادی از دستگاه‌های خودپرداز خود را در مرز مهران، به‌صورت 24 ساعته راه‌اندازی کرده است. (+)

.

بانک سینا

بانک سینا با برپایی موکب در نقطه صفر مرزی شلمچه، به‌صورت شبانه‌روزی، خدمات مختلف بانکی را به زائرین ارائه می‌کند. این موکب از ابتدای ماه صفر ایجاد شده و تا 28 صفر و زمان بازگشت زائران مستقر خواهد بود. (+)

.

بانک تجارت

بانک تجارت با استقرار 8 دستگاه خودپرداز سیار خود در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چزابه علاوه بر ارائه وجوه نقد موردنیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران فراهم آورده است.

همچنین بانک تجارت با برپایی یک باجه ویژه در پایانه مرزی مهران، از تاریخ پانزدهم آبان ماه تا پانزدهم آذرماه اقدام به ارائه خدمات بانکی در باجه عصرگاهی در ساعت 15 تا 17 کرده است. (+)

.

بانک قوامین

بانک قوامین نیز خدمات ویژه‌ای به منیاسب اربعین ارائه کرده است. استقرار دستگاه خودپرداز در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، فعالیت شعبه مرزی مهران از ساعت 8 صبح لغایت 19، پرداخت وجه نقد به متقاضیان از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان درون شعبه‌ای در شهرهای مرزی، توزیع بروشورهای حاوی پیام‌های مذهبی، ترافیکی و توصیه‌های پلیسی، مشارکت با فرماندهی مرزبانی در خصوص نصب بیلبورد با محتوای توصیه‌های انتظامی، برپایی موکب‌هایی جهت پذیرایی 24 ساعته از زائران اربعین در مرزهای مهران، چزابه، شلمچه و نیز استان‌های کردستان و همدان و هم‌چنین ارائه سرویس خدمات‌رسانی به زائران همکار که در این حماسه حسینی حضور دارند، ازجمله خدمات ارائه شده بانک قوامین در این ایام است.

.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

همچنین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در جهت تسهیل در ارائه خدمات بانکی، دو دستگاه خودپرداز سیار و یک دستگاه خودپرداز ثابت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پایانه مرزی مهران «استان ایلام»، نصب و راه‌اندازی شده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با استقرار ۳ دستگاه خودپرداز در پایانه مرزی و افزایش کار شعبه مهران در ایام اربعین، علاوه بر ارائه وجوه نقد موردنیاز زائران عتبات عالیات، امکان دسترسی به خدمات انتقال وجه و دیگر خدمات بانکی را برای عزاداران حسینی فراهم آورده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.