راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مطرح‌ترین شرکت‌های پرداخت جهان در ایران آینده پرداخت را تصویر می‌کنند

پربازدیدترین نمایشگاه تخصصی پرداخت الکترونیکی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا رویداد کارت و پرداخت خاورمیانه (سیملس) است که ۱۷ سال است در دبی برگزار می‌گردد.  در این رویداد، تعداد زیادی از بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، اپراتورهای مخابراتی از ایران و جهان گرد هم می‌آیند تا آخرین تحولات و دستاوردهای این صنعت را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. علاوه بر دبی این رویداد در اندونزی، آفریقا و کشورهای دیگر جهان هم برگزار می‌گردد.

امسال برای اولین بار این رویداد در ایران با عنوان «آینده پرداخت» برگزار می‌گردد. ایران، به‌عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای خاورمیانه، به‌تدریج با رفع تحریم‌های مالی و اقتصادی راه تعامل با کسب‌وکارهای مختلف جهان را پرقدرت‌تر از همیشه در پیش گرفته است. نوآوری شرکت‌های ایرانی در این سال‌ها و راهکارهایی که در سطح جهانی ایجاد کردند حالا می‌تواند با ارائه دانش و تخصص جهانی، در مسیر یکپارچگی با سیستم‌های پرداخت جهانی قرار بگیرد.

محورهای سخنرانی‌ها و پنل‌های کنفرانس پرداخت ایران، تعامل‌پذیری؛ سیملس، پرداخت بدون اصطکاک؛ امنیت و هویت در دنیای دیجیتال؛ بلاک‌چین؛ تجزیه‌وتحلیل مشتریان متصل در پرداخت؛ فین‌تک و آینده پرداخت؛ تجزیه‌وتحلیل در پرداخت؛ وفاداری؛ تجارت الکترونیک است.

۵۰ غرفه نمایشگاهی، بیش از هزار بازدیدکننده و ۶۰ سخنران در این رویداد حضور خواهند داشت. این رویداد از تاریخ ۲ الی ۳ آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید وب‌سایت رویداد آینده پرداخت ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.