شرکت‌ها

سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک وارد فاز عملیاتی شد

سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک با هدف بهینه‌سازی ارائه خدمات، یکپارچه‌سازی داده‌ها، تصحیح مدل داده پذیرندگی و  اعتبارسنجی داده‌های پذیرندگان به‌صورت آنلاین، از امروز، اول آبان ماه سال ۱۳۹۵، وارد فاز عملیاتی شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شاپرک، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، با استفاده از این سامانه، به دلیل  برخورداری از قابلیت‌ها و امکانات فنی و امنیتی مناسب، می‌توانند درخواست‌های تعریف و به‌روزرسانی تمامی سطوح داده‌های پذیرندگی نظیر پذیرنده، فروشگاه و پایانه را به‌صورت آنلاین ثبت و پیگیری کرده که این امر موجب تسریع در ارائه خدمات و افزایش رضایت پذیرندگان خواهد شد.

 بر اساس این گزارش، به‌کارگیری سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک، موجب «کنترل سیستماتیک و رفع خطای انسانی در ثبت داده‌ها»، «افزایش سرعت و دقت در ورود داده‌ها» و «اعتبارسنجی داده‌ها» خواهد شد. با راه‌اندازی سامانه مذکور و سایر اقدامات و پروژه‌های شاپرک در حوزه پالایش داده‌ها، با داده‌های پالایش شده و صحیح پذیرندگان، امکان ارائه اطلاعات و گزارش‌های تحلیلی دقیق‌تری در راستای تصمیم سازی و سیاست‌گذاری در شبکه پرداخت کشور فراهم خواهد شد.

درباره نویسنده

اتاق خبر راه پرداخت

اتاق خبر راه پرداخت همه مطالب و خبر‌های مهم فین‌تک ایران را رصد و منتشر می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید