راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از ابزارهای خرید درون برنامه‌ای ایران کیش در همایش توسعه‌دهندگان iOS ایران

ابزارهای خرید درون برنامه‌ای (In app purchase) ایران کیش در نخستین همایش توسعه‌دهندگان «iOS» رونمایی شد. (+)

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، پیمان طبری معاون فناوری اطلاعات شرکت کارت اعتباری ایران کیش با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کسانی که با تکنیک‌های «آی‌او‌اس» آشنا هستند گفت: «ایران کیش همواره سعی کرده است تا از نوآوران عرصه تکنولوژی استقبال کند، در دو سال اخیر تلاش‌های بسیاری شده تا اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی در راستای پرداخت ارائه دهیم. برنامه‌هایی که با تکنولوژی روز، بتوانند پاسخگوی پرداخت‌ها باشند.»

او ادامه داد: «آقای فرامرزی به‌عنوان مدیرعامل ایران کیش، شعاری به نام اکوسیستم پی پات مطرح کردند و ما در این راستا، می‌خواهیم ارائه خدمات پرداخت کشور در قالب درگاه‌های متعدد به توسعه‌دهندگان تسهیل شود. درگاه‌های پرداخت شامل اپلیکیشن‌های دستگاه کارتخوان، اینترنت و موبایل است.»

kicios-a-way2pay-95-06-29

طبری بابیان اینکه این روزها خلأ پرداخت در موبایل، خودش را نشان داده است افزود: «در 6 تا 7 ماه اخیر مطالعات گسترده‌ای انجام دادیم و نوآوری‌های زیادی داشتیم و خوشبختانه موافقت‌های اولیه را نیز در این زمینه از شرکت شاپرک دریافت کردیم و امروز یکی از محصولات ایران کیش در راستای پرداخت در موبایل را با عنوان پات معرفی می‌کنیم.»

kicios-b-way2pay-95-06-29

معاون فناوری اطلاعات شرکت ایران کیش ضمن ارائه نرم‌افزار پات در این همایش اضافه کرد: «تا پایان امسال دستاوردها و اپلیکیشن‌های جدیدی را در این شرکت خواهید دید، ابزارهایی که در قالب پی پات و اکوسیستم مدنظر، قابلیت ارائه سرویس پرداخت را خواهند داشت.»

kicios-c-way2pay-95-06-29

او گفت: «در اواخر تیرماه نسخه اندرویدی اپلیکشین پات در اپ‌استورها قرار گرفت که با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شد، نسخه آی‌او‌اس پات نیز هفته گذشته به تکمیل رسید و دارندگان موبایل آی‌اواس ازاین‌پس می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.»

.

ابزارهای خرید درون برنامه‌ای ایران کیش ارائه شد

طبری در راستای رونمایی از ابزارهای خرید درون برنامه‌ای شرکت ایران کیش گفت: «توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها انتظار داشتند که پرداخت‌ها در اپلیکیشن خودشان انجام شود؛ اما طبق اعلام شرکت شاپرک، نمی‌توان ورود کارت و رمز را در داخل اپلیکیشن یک شرکت ثالثی که PSP نیست قرار داد. اگر اپلیکیشنی که متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک نباشد، شماره کارت و رمز را بگیرد از سمت بانک مرکزی منع خواهد شد؛ بنابراین ما سعی کردیم ایده‌ای بدهیم تا توسعه‌دهندگان بتوانند فرایند پرداخت دقیق و راحتی را در اپلیکیشن خود ایجاد کنند.»

kicios-d-way2pay-95-06-29

او گفت: «برای اینکه به این مهم برسیم یک درگاه موبایلی درست کردیم، در این درگاه موبایلی می‌توانید اپلیکیشن ایران کیش را فرا بخوانید، اپلیکیشن ایران کیش چه برای اندروید و چه برای آی‌او‌اس، می‌تواند پرداخت را انجام دهد و پاسخ پرداخت را به اپلیکیشن هدف برگرداند. این باعث می‌شود تا توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها، استقلالشان را حفظ کنند، وابستگی به شرکت پرداخت الکترونیک نداشته باشند و به هدف خود نیز برسند. به این تکنولوژی خرید درون برنامه‌ای (In app purchase) می‌گویند.»

طبری در ادامه این همایش از ابزار خرید درون برنامه‌ای ایران کیش رونمایی کرد و نحوه استفاده آن را به تمام حاضرین ازجمله برنامه نویسان، صاحبان شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های مختلف نشان داد.

kicios-e-way2pay-95-06-29

در نخستین همایش توسعه‌دهندگان آی‌او‌اس ایران که در سرای محله جماران برگزار شد، 10 شرکت نوپا با ارائه اپلیکیشن‌های خود مورد داوری قرار گرفتند. در پایان، گروه «آی برتر» برنده گروه برگزیده از نگاه مردمی و گروه «ناجی» برنده گروه برتر از نگاه داوران شد. ایران کیش همچنین حمایت‌های خود از گروه «یوز» و «ری بگ» را در این همایش اعلام کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.