راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» فردا کلید می‌خورد

دومین همایش «زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند» فردا دوشنبه اول شهریورماه با حضور جمعی از شهرداران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین وزرا، استانداری‌ها و همچنین جمشید انصاری معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی برگزار می‌شود.

همایش زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند قرار است اول و دوم شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با موضوع توسعه خدمات و محورهای بررسی راهکارهای ایجاد و توسعه شهر هوشمند، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای هوشمند سازی شهرهای ایران و طرح مطالبات حقوقی و اجرایی آماده‌سازی زیرساخت‌های شهر هوشمند برگزار شود.

در این رویداد دوروزه، علاوه بر بیان چالش‌ها، راهکارها و آخرین دستاوردهای فنی حوزه شهر هوشمند در قالب ارائه مقاله، کارگاه و پانل، هوشمندترین شهرهای ایران نیز با همکاری وزارت کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نخبگان و کارشناسان در چهار سطح شهرهای بالای شهرهای بالای یک‌میلیون نفر جمعیت، دسته دوم شامل شهرهای بین 500 هزار تا یک‌میلیون جمعیت، دسته سوم شهرهای بین 200 هزار تا 500 هزار جمعیت و دسته آخر هم شامل کوچک‌ترین شهرهای ما با جمعیت زیر 200 هزار نفر است.

علاوه بر این، قرار است مسابقه ایده‌های نو در شهر هوشمند با عنوان «شهرآورد هوشمند» به‌عنوان یکی از رویدادهای جانبی این همایش برگزار شود و در طی آن، جوانان خوش‌ذوق و دارای ایده فرصت خواهند داشت برای طرح‌هایشان در حوزه شهر هوشمند، سرمایه‌گذار بیابند.

همچنین در نمایشگاه جانبی این رویداد، با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسب‌وکارهای نوپا، به استارتاپ‌های فعال در حوزه خدمات شهری، غرفه رایگان اختصاص یافته است.

برای اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید به سایت همایش به نشانی iransmartcity.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.