راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعطای پاداش طلائی به 4 افتخارآفرین المپیکی کشور توسط آسان پرداخت

شرکت آسان پرداخت که پیش‌ازاین به‌عنوان حامی فدراسیون‌های تکواندو، دومیدانی و وزنه‌برداری معرفی شده بود در نظر دارد از بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده تقدیر ویژه‌ای به عمل آورد.

شرکت آسان پرداخت (آپ) در بخشی از بیانیه خود در راستای حمایت از ورزشکاران خطاب به بهداد سلیمی چنین آورده است که:

ناداوری علنی و ظلم آشکار در حق قوی‌ترین مرد جهان، دل همه مردم ایران را به درد آورد و این درد برای ما و اطرافیان تو بیشتر بود چراکه زحمات شبانه‌روزی تو را به چشم خودمان دیدیم. قصد آن داریم تا با اعطای پاداش مدال طلا به تو قهرمان ارزنده، سخت‌کوش و محجوب، گوشه‌ای از زحمات تو را قدر نهیم و از طرف ملت ایران اعلام کنیم که تو «همیشه قهرمانی ».

بهداد سلیمی
بهداد سلیمی

همچنین در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به کیمیا علیزاده آمده است:

کیمیای تکواندو، دختر سرزمین ایران تلاش‌های شبانه‌روزی و طاقت‌فرسای تو به نتیجه نشست و شادی را به قلب مردم ایران هدیه داد. حضور تو و مدال تو در المپیک باعث رشد و اعتلای ورزش بانوان است و این نوید را می‌دهد که دختر ایران، می‌تواند تمام قله‌های افتخار را فتح کند. ارزش مدال تو طلا و حتی بیش از طلاست و شرکت آسان پرداخت قصد دارد تا با اهدای پاداش مدال طلا از دختر شایسته ایران قدردانی نماید.

کیانوش رستمی
کیانوش رستمی
سهراب مرادی
سهراب مرادی

شرکت آسان پرداخت قبل از اعزام تیم‌های تکواندو، دومیدانی و وزنه‌برداری وعده داده بود که در صورت کسب مدال طلا 35 سکه بهار آزادی، مدال نقره 25 سکه و مدال برنز 15 سکه به ورزشکاران پاداش دهد؛ که با توجه به اتفاقات رخ داده در المپیک به بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی از وزنه‌برداری پاداش طلا و به کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار ایرانی نیز به سبب افتخارآفرینی و رکوردشکنی جوان‌ترین مدال‌آور المپیک پاداش مدال طلا اهدا می‌گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.