پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سامانه تلگرام بانک آینده برای خدمتدهی به مشتریان راهاندازی شد
بانک آینده با رونمایی از «سامانه تلگرام مشتریان»، امکان بهرهگیری از خدمات بانکی از طریق این شبکه را برای مشتریان فراهم آورده است.
به گزارش روابط عمومی بانک آینده، این سامانه یک بات تلگرامی است که بهمنظور ارائه خدمات بانکی و انجام برخی اطلاعرسانیها به مشتریان بانک آینده، پیادهسازی شده است. خدماتی از قبیل عملیات حساب (دریافت موجودی، دریافت صورتحساب، خرید شارژ، اطلاعات تسهیلات، دریافت شماره شبا)، پیشخوان مجازی، باشگاه مشتریان، عملیات دورهای حساب، یافتن نزدیکترین شعبه بانک آینده و … از طریق این سامانه، قابل دریافت است.
مشتریان میتوانند از طریق این لینک (https://telegram.me/ayandeh_bank_bot) و یا اسکن تصویر بارکد با دوربین تلفن همراه خود، به این سامانه دسترسی پیدا کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب سراسر کشور و تارگاه بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره 27663200-021، تماس حاصل فرمایید.