راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید آنلاین بلیت پروازهای خارجی با کارت‌های شتابی از سایت علی‌بابا

مؤسس شرکت سفرهای علی‌بابا گفت: باوجود برخی سامانه‌های خرید اینترنتی بلیت هواپیما، در صورت کنسل شدن بلیت توسط خریدار، وجه آن به‌صورت آنلاین به کارت خریدار واریز می‌شود و دیگر لازم نیست خریدار سه هفته تا یک ماه منتظر استرداد وجه پرداختی برای بلیت بماند.

مجید حسینی نژاد، مؤسس شرکت سفرهای علی‌بابا با اعلام اینکه برای اولین بار امکان خرید اینترنتی بلیت پروازهای خارجی با کارت‌های عضو شبکه شتاب فراهم گردیده است، بیان داشت: در سیستم خرید اینترنتی بلیت پروازهای خارجی علی‌بابا، امکان دسترسی به پروازهای تمامی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی مانند لوفتهانزا، ترکیش، ایرفرانس کی ال ام، اکراینی، ایرفلوت، آذربایجانی و … با بهترین قیمت‌ها از مبدأ ایران فراهم گردیده است.

وی افزود: امکان خرید و استرداد آنلاین بلیت کلیه ایرلاین‌های خارجی برای کاربران فراهم شده است و امروز امکانی برای مسافران پروازهای خارجی فراهم شده که بی‌نیاز به تماس با آژانس‌های مسافرتی، خود نسبت به رزرو بلیت هواپیما اقدام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: مسافران پروازهای خارجی می‌توانند بلیت سفر خود را از طریق کارت شتاب بانکی رزرو و خریداری کنند. باوجود سامانه‌های خرید اینترنتی بلیت هواپیما، همچون علی‌بابا دات آی آر، مسافران این امکان را دارند که بلیت خود را هر زمان و به هر مقصدی به‌صورت آنلاین خریداری کنند، ویژگی سامانهٔ علی‌بابا، ارسال آنیِ بلیت به ایمیل مسافر است، درحالی‌که بیشتر آژانس‌ها، بلیت مسافر را تا روزهای نزدیک پرواز ارسال نمی‌کنند و این نگرانی تا لحظهٔ دریافت بلیت همراه مسافر است.

منبع: ایلنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.