راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جوایز جشنواره «کارت‌خوان جادویی» سداد اهدا شد

پذیرندگان سداد و دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که در جشنواره «کارت‌خوان جادویی» سداد (ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک بانک ملی) برنده‌شده بودند جوایز خود را دریافت کردند.

در جشنواره «کارت‌خوان جادویی» سداد، به پانزده پذیرنده، ۱۲ دستگاه خودرو رنو فلوئنس و ۳ دستگاه خودرو رنو کولیوس اهدا شد. همچنین در این جشنواره ۳ دارنده کارت بانکی عضو شبکه شتاب برنده ۳ دستگاه خودرو رنو فلوئنس شدند.

پانزده پذیرنده این جشنواره از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان، گلستان، قزوین اردبیل، تهران و آذربایجان غربی و سه دارنده کارت عضو شبکه شتاب نیز از استان‌های اصفهان و همدان بودند. استان اصفهان با سه پذیرنده و دو دارنده کارت، بیشترین برنده خودرو در جشنواره «کارت‌خوان جادویی» سداد را به خود اختصاص داد.

جشنواره «کارت‌خوان جادویی»
جوایز جشنواره «کارت‌خوان جادویی» سداد اهدا شد

در طول جشنواره «کارت‌خوان جادویی» سداد 717 سکه تمام بهار آزادی برای پذیرندگان سداد و 717 سکه ربع بهار آزادی برای دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب در نظر گرفته شده بود که این جوایز نیز به برندگان تحویل داده شد.

شرکت خدمات نوین داده‌ورزی سداد از تاریخ 17 بهمن‌ماه 1394 تا 17 اردیبهشت 1395 اقدام به برگزاری جشنواره ویژه‌ای با عنوان «کارت‌خوان جادویی» کرد. دو گروه مخاطبان این جشنواره، پذیرندگان سداد (که دارای کارت‌خوان‌های متصل به حساب‌های بانک ملی هستند) و دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، بودند.

منبع: خدمات نوین داده‌ورزی سداد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.