در جلسهٔ تودیع و معارفهٔ اعضای هیئتمدیرهٔ شرکت که در تاریخ 23/03/95 با حضور معاون فناوری بانک مرکزی و مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد از زحمات و تلاشهای دکتر نصرالله مقدم و دکتر ناصر رضایی تقدیر به عمل آمد و مهندس مسعود داوری نژاد و دکتر سعید جلیلی جایگزین آنان شدند.

در اولین جلسهٔ هیئتمدیرهٔ جدید که با حضور سه نفر اعضای قبلی شامل دکتر سعدی، دکتر وثوقی وحدت و دکتر میرطاهری به همراه اعضای جدید هیئتمدیره تشکیل شد، مهندس داوری نژاد بهعنوان رئیس هیئتمدیره، دکتر میرطاهری بهعنوان نایبرئیس هیئتمدیره و آقای مهندس نجفی بهعنوان مدیرعامل شرکت انتخاب شدند.
منبع: خدمات انفورماتیک