راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب مقام دوم طرح ماکت تعاملی شاپرک در رقابت‌های جهانی A’Design 2016

طرح ماکت تعاملی شاپرک در رقابت‌های جهانی A’Design 2016 ایتالیا در بخش طراحی ابزارهای مالی و بانکی نشان عالی نقره‌ای دریافت کرد. نماینده شرکت شاپرک به مراسم اهدای جوایز به برندگان این رقابت که 19 خردادماه در شهر کومو (Como) ایتالیا برگزار شده است حضور یافت.

.

طرح ماکت تعاملی شاپرک

طرح ماکت تعاملی شاپرک
کسب مقام دوم طرح ماکت تعاملی شاپرک در رقابت‌های جهانی A’Design 2016

با توجه به موفقیت شرکت شاپرک در این رقابت، برگزارکنندگان A’Design 2016، طرح ماکت Interactive شاپرک را در 5 نمایشگاه طراحی دیگر ازجمله نمایشگاه طراحی بلونگا 2016 (ایتالیا)، نمایشگاه طراحی آمستردام 2016 (هلند)، نمایشگاه طراحی کومو 2016 (ایتالیا)، نمایشگاه طراحی سانتندر 2016 (اسپانیا) و نمایشگاه طراحی شنزن 2016 (چین) در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

طرح ماکت تعاملی شاپرک
طرح ماکت تعاملی شاپرک

Shapa-maket-index-way2pay-95-03-20d Shapa-maket-index-way2pay-95-03-20c

این موفقیت، سبب شد رتبه ایران در این رقابت بین‌المللی چهار امتیاز ارتقا پیدا کند و ایران با اختلاف بسیار اندکی از کره جنوبی، در جایگاه 12 این رقابت‌ها قرار بگیرد.

لازم به توضیح است علاوه بر شرکت شاپرک در این رقابت‌ها شرکت‌های بزرگ بین‌المللی مانند لنوو (Lenovo)، یاهو (Yahoo!)، ودافوون (Vodafone)، سامسونگ (Samsung)، کوکاکولا (Coca Cola)، دیزنی (Disney)، نستله (Nestlé)، نیسان (Nissan) و… حضور داشتند و در بخش دانشگاهی نیز می‌توان به دانشگاه‌هایی مانند ام.آی.تی (MIT) و بیرمنگام (Birmingham) اشاره کرد.

Shapa-maket-index-way2pay-95-03-20b Shapa-maket-index-way2pay-95-03-20a

راه پرداخت نیز در نمایشگاه جانبی پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت ویدیویی از این ماکت تهیه کرده است که پیش‌تر آن را در آپارات منتشر کرده بود (+).

منبع: شاپرک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.