راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

بهره‌برداری از فرابانک ملت شعبه بانکی مجازی

آیین افتتاح فرابانک ملت به عنوان شعبه بانکی مجازی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، اعضای هیئت‌عامل و مدیران ارشد بانک ملت برگزار شد.

شعبه بانکی مجازی
بهره‌برداری از فرابانک ملت شعبه بانکی مجازی

فرابانک ملت با بهره‌گیری از توان نیروی انسانی بخش‌های بانکداری شخصی و فناوری اطلاعات بانک ملت و شرکت‌های وابسته به بهره‌برداری رسیده است.

علی رستگار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم آغاز به کار این بانک مجازی، از تمامی دست‌اندرکاران در بانکداری شخصی و بخش آی تی این بانک بابت اجرایی کردن این پروژه بزرگ قدردانی کرد و اظهار داشت: «تلاش، همت و دانش فنی کارکنان بخش فناوری اطلاعات بانک ملت، زبانزد نظام بانکی کشور است و عملکرد گذشته این بخش، بارها این موضوع را ثابت کرده است».

وی با اشاره به پیچیده‌تر شدن کسب‌وکارها و متنوع شدن نیازهای مشتریان به صورت روزانه و مستمر، تاکید کرد: «بانک ملت متناسب با نیازهای مشتریان، بانکداری جامع را پیاده‌سازی کرده و محصولات جدید خود را صرفا بر اساس نیازهای آنان طراحی و عرضه کرده است.»

رستگار با تاکید بر این نکته که بانک ملت تمام تلاش خود را برای پیشگامی در تولید محصولات جدید به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: «در پنج سال آینده، بانکی در نظام بانکی کشور پیشرو خواهد بود که در بخشIT  پیشرو باشد بنابراین بانک ملت برای حفظ پیشگامی خود، یک لحظه هم در ایجاد تنوع در محصولات و استقرار سیستم‌های جدید، کوتاهی نخواهد کرد».

مدیرعامل بانک ملت، تولید سه محصول جدید در بدو افتتاح فرابانک را سرآغازی بر تولید محصولات متنوع در سال جاری و تکمیل این پروژه بزرگ خواند و اظهار امیدواری کرد که روزی فرا برسد که بانک ملت در خانه‌های مشتریان، تمامی نیازهای بانکی آنان را رفع کند.

ali-rastegar-index-way2pay-95-03-11mellat-index-way2pay-95-03-11

وی از بین رفتن اسناد کاغذی، صرفه جویی در وقت و هزینه و در نتیجه کمک به حفظ محیط زیست را از جمله اثرات مثبت راه اندازی فرابانک ذکر کرد و گفت: «یک محصول فاخر دیگر در چند روز آینده به مشتریان عرضه خواهد شد که تحولی در بحث حساب جاری ایجاد خواهد کرد.»

حسین حیدری، عضو هیئت‌عامل و معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری تجاری و شخصی هم در سخنانی، فرابانک را محصولی کاملا بومی خواند که در داخل گروه بهسازان و به دستان توانمند کارشناسان بانک و این گروه، طراحی و عملیاتی شده است. وی با اعلام این نکته که فرابانک در آینده‌ای نزدیک، به بانکی مجزا و جدا از بانک ملت تبدیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف نهایی، دستیابی به بانکی کاملا غیرحضوری و در عین‌حال تسهیل در فرآیندهای جاری بانکی است.

حیدری با اشاره به تصویب طراحی فرابانک در هیئت‌مدیره بانک ملت در سال ۹۲ و آغاز کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی آن، یادآور شد: «۲۴۰۰ نفر ساعت کار مطالعاتی و تحقیقاتی روی این پروژه انجام شده و بیش از ۵ هزار نفر ساعت هم کار عملیاتی در گروه بهسازان ملت صورت گرفته است.» وی با بیان این نکته که پروژه فرابانک در چهارفاز نه ماهه اجرایی خواهد شد اعلام کرد که در پایان ۳۶ ماه، یک بانک کاملا مجازی ایجاد خواهد شد.bank-mellat2-index-way2pay-95-03-11

همچنین همزمان با افتتاح رسمی فرابانک، از سه محصول جدید این پروژه با عنوان‌های حواله ویژه فرابانک، درخواست صدور کارت هدیه به صورت تلفنی و افتتاح حساب جاری برای تمامی شعب رونمایی شد. دو محصول نخست برای مشتریان ارزنده به صورت پایلوت در یکی از مناطق بانک ملت در تهران عملیاتی می‌شود و تا دو ماه دیگر در سراسر کشور قابل ارائه خواهد بود.

منبع: بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عضو خبرنامه راه پرداخت شوید
اطلاع از آخرین روندها و رویداهای فناوری‌های مالی ایران و جهان