راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بارش باران ایده در مرکز رشد واحدهای فناور انزلی

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور انزلی از ایجاد مرکز باران ایده در این واحد خبر داد. مرکز رشد واحدهای فناور بندر انزلی سال 1384 به‌عنوان واحد اقماری تأسیس شد و با توجه به قابلیت‌های ویژه بندر انزلی ازنظر صنعتی و تجاری به‌ویژه برخورداری از امکانات منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی اسفندماه سال 1386 به‌عنوان اولین مرکز رشد مستقل شهرستان‌ها شروع به کار کرد.

anzali-Index-way2pay-95-01-24

مهندس بهاره پورمرادی اظهار کرد: «این مرکز به‌منظور شناسایی افراد صاحب ایده و با هدف ایجاد فضایی جهت بحث و تبادل نظرات افراد خلاق ایجاد شده است. انتقال تجارب، ایجاد هم‌افزایی، شکل‌گیری و هدایت ایده‌ها و همچنین ارائه مشاوره برای تجاری‌سازی ایده‌های خلاق و نوآورانه ازجمله اهداف دیگر فعالیت مرکز باران ایده است.»

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور انزلی با اشاره به ارائه آموزش‌های تخصصی برای انجام پروژه‌ها در این مرکز خاطرنشان کرد: «در این مرکز آموزش‌ها به‌صورت رایگان برای عموم ارائه شده و افراد، یک روز در هفته در این مرکز به تبادل نظرات می‌پردازند. تمامی برنامه‌های مرکز رشد واحدهای فناور در راستای ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است.

anzali-Index-a-way2pay-95-01-24

مهندس پورمرادی پرورش ایده‌های افراد آموزش دیده، گردهمایی هفتگی برای تبادل ایده‌ها، دانش و نظرات را از برنامه‌های این مرکز عنوان کرد. هم‌اکنون 24 شرکت و موسسه فناور با تخصص‌هایی در ارتباط با الکترونیک، ICT، تولید نرم‌افزار و صنایع دانش‌بنیان در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.

مرکز رشد واحدهای فناور با در اختیار قرار دادن مکان برای فعالیت، معافیت مالیاتی، حمایت مالی در قالب ارائه تسهیلات، برگزاری کارگاه آموزشی، مشاوره حقوقی و مالی فرصت مغتنمی برای پژوهشگران، مخترعان و افراد دارای ایده است.

منبع: ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.